mooie buiken! mijne is vergelijkbaar met die van jullie, net zo groot ongeveer. Ik zal proberen van het weekend weer n foto te maken. kaartje: wij hebben ook met n vlinder!!!!!! (lolieken misschien wel dezelfde?!?!) voor een meisje een roze vlinder voorop waarvan je de vleugeltje los kunt wippen en bij een jongen hetzelfde kaartje in het lichtblauw. Met een stukje roze of blauw plastic eronder en binnenin de tekst. Je vouwt hem niet opzij als een boekje los maar de onderkant. We hebben als versje: [FONT=Trebuchet MS, sans-serif]Welkom lief kindje[/FONT] [FONT=Trebuchet MS, sans-serif]zo wonderlijk mooi en klein[/FONT] [FONT=Trebuchet MS, sans-serif]het is eigenlijk niet te omschrijven[/FONT] [FONT=Trebuchet MS, sans-serif]hoe blij wij met jou zijn[/FONT]
Luca, volgens mij hebben wij hetzelfde kaartje! Wat bijzonder... Het klinkt als het onze alelen de kleurtjes zijn anders gok ik. Spijtig dat ik geen foto heb dan kon ik het je even tonen. Uit het versje zijn we nog niet uit. Moet volgende week binnen zijn. Zelfs uit de namen zijn we nog lang niet uit. Nu dat we de kaartjes niet zelf maken zouden we echt wel op voorhand een beslissing moeten nemen. Moeilijk!!!
ja de kleurtjes waren bij het jongenskaartje n beetje lichtblauw/groenig geloof ik, en bij het meisjeskaartje n beetje roze/oranje/paarsig.
Hallo meiden, ook weer een berichtje van mij. Mooie buiken en kaarten voorbij zien komen Hoe is het met iedereen? @Elif, kaartje is heel mooi. Ik vind zo'n voorkant ook heel mooi maar R weer niet. tegenpolen he haha @Lolieke en Luca, grappig als jullie dezelfde kaartjes zouden hebben. Het klinkt in ieder geval erg vrolijk @babykamer, meubels staan er al. heel mooi, vind alleen alles zo groot uitzien. Nu hebben wij niet bepaald een kleine kinderkamer. Ik heb begrepen dat commodes hoog moeten zijn. Kwaliteit van de meubels zijn ook heel goed. R vond de manier van in elkaar zetten er in ieder geval stevig uitzien. Had er een goed gevoel over. Kinderwagen en al ook uitgepakt. Nu hebben we in de hal een een frame met daarop autostoeltje staan. Ziet er wel zo schattig uit. Heb vandaag ff R een lijst voorgezet met spulletjes die we nog moeten halen.. reactie"ohw dat is toch nog best veel" hihi @konijn, tja mis haar nog steeds iedere dag, iedere keer weer als ik naar buiten kijk en een leeg hok zie dan breekt mijn hart. R stelde al voor om een andere konijntje te halen, maar dat wil ik niet. Ik wil haar gewoon weer terug. Dierenhulpverlening dacht overigens dat het niet ons konijn kon zijn. maar als wij de foto's vergelijken dan zijn er gewoon teveel overeenkomsten. Ik kan ook boos worden dat iemand haar daar heeft losgelaten. We hebben het gelijk gemeld bij de dierenhulp. Hoefde alleen maar een telefoontje te plegen maar ja. levenloze lijfjes van gevonden dieren worden gelijk "vernietigd" ivm bactierie en ziekte door de gemeente. @kaarten en teksten.. kaart hebben we al. denk dat we het ergens in januari gaan bestellen. we moeten nog de verzendlijst compleet maken. is nu voor de helft af. ons tekst: in papa's ogen twinkelt een lichtje, wat duizend maal meer zegt dan een gedichtje (dat komt aan de bovenzijde van de kaart ) die vond ik zoo mooi. R vind het wel jammer dat hij zo overheersend in de kaart voorkomt. ik vind het niet erg dus gedichtje blijft hihi en onderaan de aankondiging van geboorte: mama's mooiste & papa's trots, onze lieve zoon: R D
Hier was ook alles goed bij de vk, lag mooi op schema. Ik lees bij jullie steeds over ijzer en glucose, meten ze dat elke keer? Bij mij niet namelijk. Over mn pijn dacht de vk toch dat het banden/spieren zijn, het kindje ligt ook de hele tijd rechts. Even een weekje aankijken en anders therapie. Elif, heel mooi kaartje! Shaida, leuk hoor dat je de inboedel hebt, voelt steeds echter zo he? Lolieken, Elif, mooie buikjes! Ga er morgen weer een foto van maken! Ananas, ook hier is het libido gedaald tot 0! Manlief durft ook niet goed en ik moet zeggen dat ik ook niet sta te trappelen al mis ik soms wel intimiteit. Hier ook geen last van lekkerij, hoe lang hebben jullie dat al dan? heb wel wat opgedroogde korstjes zeg maar Ga volgende week ook eens even achter boeken aan voor kaartjes, voel ineens drang na jullie verhalen!
*Zwaai!!* @ Elif, lolieken en aggy: Mooie buiken hebben jullie hoor Aggy, die van jou wordt nu ook echt een zwangerbuik! Echt heel leuk om te zien @ verder even geen puf: Moe, moeier, moeist... Ben helemaal klaar met het verbouwen hier! Tis verdorie buiten overdag -3 en ik heb geen ramen in de slaapkamer & babykamer en vanmiddag gaan die in de woonkamer er ook uit... Brrrrrrrrrrrr...Zodra ze weg gaan komen dan wel de oude ramen er weer in, maar dan zitten er zulke kieren omheen... echt balen En begin last te krijgen van nesteldrang volgens mij8) maar das niet handig als je niks kan doen in huis haha. Overal ligt beschermingskarton en folie om de vloer en meubels te beschermen, overal zaagsel en houtsplinters... ik kan wel bezig blijven... wordt er soms echt zo moedeloos van!! Sorry voor het verschrikkelijke zeikberichtje... Fijne dag meiden!!
Ff kort berichtje van mij @ ananas: pfffffffffff lijkt me ook zooo sjit om nu in een verbouwing te zitten.. ik leef met je mee! @ aggy: mooi bescheiden buikkie hoor! @ elif: zit hele tijd over mijn kaartje of die hetzelfde zal zijn als lolieken, vergeet ik te zeggen dat jij ook n heel leuk kaartje hebt! heel anders als wij maar wel leuk. Ik ga denk ik vanavond ook maar weer ns een buikfoto maken. Word wel weer tijd, al bijna 30wkn! Vincent komt vanvond alweer terug joepie! Verder nu lekker 6 dagen vrij! was ik zooo aan toe! nog 9x in totaal werken tot de 27e.. ben echt aan het aftellen.. En wat n weer!!!!! ik hoorde dat het eind vd week wel -13 kon worden.. ben de sneeuw nu al zat! daaag!
Mooi!!! Luca . Mag je trots op zijn hoor Hier sinds eergisteren de eerste striemen Ik wilde lekker in bad , dat hadden ze me aangeraden maar met uit bad stappen , heb ik zoveel kracht gezet dat de onderhuid is gescheurd. Vond het wel ff balen maar ach hij is het waard hihihi Hier trouwens gisteren naar de belgische verzekering geweest om uitleg over het financieel verschil tussen de 1 en 2 persoonskamer Nou dat is enorm!!! De 2 persoons incl bevalling en eten kost 160 euro eigen deel. En de 1 persoons ( nog niet zo'n grote ook) kost 1000!!! euro. We wilden eerst echt graag de 1 persoons maar dat financieel verschil heeft ons toch wel anders laten denken. Die 850 euro kunnen we ergens anders in steken. We hadden zoiets we betalen het van de geboortepremie maar nu heb ik zoiets dat kunnen we beter sparen voor de kleine of voor als we iets voor hem nodig hebben. xxxx
@ elif: dan wist ik het wel! ik ging voor de 2persoonskamer (missschien lig je er dan nog wel alleen als het rustig is) wij willen thuis bevallen maar bij ons in het ziekenhuis hebben ze een nieuwe moeder-kind afdeling met meer luxe. Papa mag blijven slapen en alles veel huiselijker etc. En je eigen vk komt ipv uit het ziekenhuis. Dus eigenlijk n beetje net als thuis. Hierdoor zit ik nu toch te twijfelen.. wij zijn geloof ik zowieso voor alles vergoed. Zit in pakket 3 van menzis.. maar zeker weten doe ik het niet. Maar thuis bevallen wil ik ook wel graag dus mij maakt het niks uit, ik zie op dat moment wel, als het weer zo'n snelle bevalling is, dan heb ik weinig tijd van nadenken over de plaats en mag ik blij zijn dat ik thuis of in het ziekenhuis beval hihi.. we zien wel!
Mooi buik Luca, ook mooi bescheiden toch? Elif, ja de keus was bij mij dan ook snel gemaakt met zo'n verschil! Ik hoop ook thuis te bevallen. Als het wel in het ziekenhuis moet hoop ik dat de kraamsuite vrij is! Heb net 3 boeken met kaartjes opgehaald, kunnen we het weekend eens lekker in neuzen! Zin in! Hoe is het met de andere lady's?? Beetje rustig hiero!
Hi meiden, ik ben er ook weer bij van een trieste week. @triest, we hebben vorige week een nicht verloren 28 jr. Vrijdag is ze begraven. Dagen daarvoor lag ze in het zkh. Wij hebben een aantal avonden meerendeels bij haar doorgebracht. Echt ontzettend triest en hartverscheurend om het allemaal mee te maken. Zo'n jonge meid. Moet je toch niet aan denken om je eigen kind weg te moeten brengen. ze is gestorven aan een longembolie aan beide longen. Ben vorige week wel begonnen met mijn zwangerschaps coachingsles. Was meer een introductie vanavond de tweede. Daarvoor moet ik nog eerst langs de vk voor controle. dat wordt wel ff haasten. Voor de rest weinig kunnen doen aan mijn babyshoppen wat wel op de planning stond. Begin nu steeds meer last te krijgen van de ongemakken. Was vorige week erg vermoeid. Lig soms midden in de nacht klaar wakker en val in een diepe slaap wanneer ik eigenlijk op moet. Zure maag is erg vervelend. Heb er met alles last van. Gisteravond een bordje pap gegeten. Had gehoord dat melk juist heel goed was. Nah dat ligt nog steeds als een blok beton op mijn maag.. hoe is het met jullie allemaal? is het allemaal nog een beetje vol te houden? Lolieke, weet je al wat meer over de inleiding? Liedje, zag je uitzetlijst. je bent goed op dreef! Ananas, hoe is het met je rug en bekken? Aggy, heb je een kaart kunnen vinden? Luca, hele mooie foto's. wat heb je een mooie buikje Elif, schiet al aardig op bij jou. Jeetje wat een verschil in eigen bijdrage. Wij willen poliklinisch bevallen. Daar zit ook een eigen bijdrage op. Vind het eigenlijk wel een beetje schandalig. Zo zet je men wel toe om meer voor een thuisbevalling te kiezen. Terwijl een bevalling naar mijn mening toch echt medisch is of je nu thuis of in een zkh bevalt. En daar betaal je dan 1000-den euro's per jaar voor aan zorgverzekering maar goed het is niet anders.. fijne dag nog iedereen en hoop wel op meer berichten begint hier idd erg stil te worden.
Shaïda wat afschuwelijk!!! Gecondoleerd met dit verlies En zo jong idd bah zeg. Vind dat je de laatste tijd weer veel hoord van mensen wat sterven enz Of althans het is steeds kortbij. Hier dan de ha van mijn man, die man was dan wel "al" 55 maar heel onverwachts gestorven. Mijn man moest voor een recept en er was niemand. Hij is dus naar de apotheker gegaan , wat hij overigens normaal nooit zou doen, en die vertelden hem dat zijn arts was overleden ongeveer 6 weken geleden jeetje! Hier gisteren naar de gyn geweest en alles was prima. Ons mannetje heeft een krachtig hartje! Ze moest de doppler zelfs stiller zetten hihih. Volgens haar hield hij ook een feest daarbinnen want hij was druk bezig. Begin wel sinds 2 a 3 dagen last van vocht te krijgen in mijn handen , benen en voeten. Maar ach als dat alles is Hoe is het met de rest van de meiden? xxx