We klimmen weer op de roze wolk.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door liedjepiedje, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aggy meis dat is schrikken!!
    Moet zeggen in het januari topic gebeuren nu ook steeds gekkere dingen bij de meiden.
    Die al vervroegde weeën hebben enz.
    Doe het goed rustig aan!

Hier is mijn buik aan het zakken!
    Zag vandaag doen ik liep ineens dat hij lager zat!
    Ook al de hele week wat steekjes in mijn vagina en dat blijkt dus door het indalen te komen.
    Dus het mannetje is zijn best aan het doen daarbinnen!

2. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Aggy: Jeetje, wat schrikken meid!! Hoop echt voor je dat de harde buiken niet meer in deze hevigheid terugkomen! Rustig aan doen hoor! (al is dat veel makkelijker gezegd dan gedaan...)

@ Elif: Jeetje, jullie kleine man is al aan het indalen! Gaaf hoor!!:D

@ Aggy en luca: Succes nog met het kiezen van de jongensnaam... Blijft heel moeilijk hoor!!

@ Hier: Gaat goed! Ben alleen onwijs moe...De verbouwing heeft er de afgelopen 3 weken flink in gehakt. Ben onwijs blij dat dat nu achter de rug is. Het aflakken aan de binnenzijde komt allemaal van het voorjaar wel een keer:) De komende tijd ga ik lekker rustig aan doen, dat heb ik wel al besloten:)

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ananas ja ongelooflijk mijn vriendin zei vandaag ook: je buik is gezakt!!
    Wel gek ook.

Manlief kan alleen maar zeggen ja leuk heh:D
    DIe hoopt dat de kleine zich rond de 37 weken meld ;)

4. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hihihi! Grappig zeg!!
    Ben heel erg benieuwd! Heb je ook een foto waarop je het kan zien??

Zag gisteren buikfoto's van een vriendin van mij, maar je kan het echt goed zien als de kleine is ingedaald!!
    Ben heel erg benieuwd of jij ook een foto hebt;)
    en heeeeeeeeeeeeeel benieuwd wanneer jullie kleintje zich aandient;)

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou ik moet er morgen een maken want de batterijen zijn leeg.
    Wel heel gek idd hahahah.

Hoe voel jij je vandaag verder??
    xxx

6. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Aggy. Inmiddels een beetje van de schrik bekomen? Ik kan me voorstellen dat je er best angstig van wordt! Doe maar rustig aan!
    Elif. Ik ben benieuwd naar je buikfoto!
    Ananas. Lekker dat de verbouwing voor nu even stil ligt. En alles nu wel dicht is. De winter mag komen!

Hier gaat op zich alles wel goed. last van maagzuur. En ik ben het nu ook wel een beetje zat! Het werken en dergelijke! Ik merk dat ik smorgens mn bed niet uit kan komen en savonds heel vroeg ga slapen. Ben echt veel moe!
    Gisteren een heel leuk dekbedhoesje voor in de wagen gemaakt. Ik doe er wel een dekentje in hoor. Hij is heel leuk geworden.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dit was de buik met 31 weken en 4 dagen.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    En nu met bijna 34 weken ;)

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Liedjepiedje ik hoop dat het maagzuur binnenkort weiniger word:(
    Als de kleine indaalt word dat ook weiniger.

Ik ben benieuwd of jullie het verschil zien ;)

10. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Elif. Je ziet zeker een verschil! Mooie buik hoor!
    Je hebt nu zeker ook meer lucht!! Ik ben nu zo snel aan het hijgen als ik een trap op loop!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel liedjepiedje!!

Ja ik heb wel idd meer lucht dat is zeker fijn.
    Een geluk heb ik gehad hij heeft nooit tegen mijn ribben gestampt maar dat zal voor veel meiden ook een opluchting zijn na het indalen.

Wat ik wel ongelooflijk vind is dat ik op 2 weken tijd 5 cm was gegroeid in buikomtrek!
    Dat valt niet meer zo op nu na het zakken ( vind ik dan ;))

12. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Liedje: Ja, het is zeker superfijn dat voor nu het verbouwen even klaar is. En de winter mag van mij inderdaad nu ook wel komen hihi!
    Kan me goed voorstellen dat je zo moe bent. Wanneer begint je verlof??
    T aftellen daarnaar toe is zeker al begonnen of niet?

@ Elif: Ja, k zie zeker wel verschil hoor! Ziet dr echt heel leuk uit! Ik zal ook weer eens een buikfoto maken:) Maar ik heb niet zo'n mooie grote toeter als jij hoor;) Ik ben een stuk bescheidener zwanger hihihi

@ Hier: Gaat goed. Nog steeds errug moe. En begin onwijs last te krijgen van nesteldrang volgens mij... Stond vanmorgen alle laadjes van de keuken uit te soppen... Alles opnieuw te rangschikken...
    Ben sinds gisteren de kleertjes etc. aan het wassen:D Ik had namelijk gedroomd dat ik moest bevallen int ziekenhuis, maar de kleren waren nog niet gewassen. Dus toen ging ik tussen de weeën door naar huis toe om te sorteren, wassen en strijken. Lekker realistisch maar niet heus:p Maar ik kan je vertellen: Ik stond gisterochtend direct de kleertjes te sorteren hihihi. Ik denk: Dat gaat mij niet gebeuren:p

Verder is de pijn in mijn rug en bekken redelijk constant, dus daar ben ik heel erg blij mee! Merk dat ik 2 week terug gewoon weer een grote stap terug heb moeten doen. En zodra ik mezelf daaraan houd dan gaat het goed:)

@ liedje: Hoe gaat het met jou rug en bekken? Jij had toch ook zo een last?

@ Aggy, luca, Shaida en lolieken: Hoe gaat het met jullie???

Ps: Ivm met ruimtegebrek in de woonkamer heb ik de Kerst-Box geïntroduceerd! Aangezien de poezen al heel erg moeten wennen aan wat er allemaal verandert hebben we de box vorige week neergezet. Maarja, geen plek meer voor een kerstboom nu... Dus heb ik de box behangen met slingers en lampjes:D Is verrassend leuk geworden:D

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hihihih Ananas moet wel lachen om je droom hihih sorry.
    Ik droom ook gekke dingen allemaal.
    Oh en trouwens gisteren voor het eerst gehoord hoe ik begon te snurken!!* schok*
    Nou dat is echt iets van tijdens de zwangerschap maar schrok er zelf van:D

Ben benieuwd naar je buikfoto Ananas.

Ik was trouwens net alle foto's aan het kijken ook van helemaal het begin, goh wat trots toen al en nu denk ik.
    je ziet bijna niks hahaha.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    De allereerste buikfoto met 5 weken ongeveer;)

15. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ananas, leuk idee die kerstbox! haha ziet er vast erg leuk uit.

Elif, mooie buikfoto hoor! Zal zo ook even eentje plaatsen, manlief heeft er net eentje gemaakt.

Het gaat nog steeds wat op en neer hier. Nog veel harde buiken en voel me ook niet topfit. Ga morgenvroeg bellen of ik wat eerder voor controle mag komen ipv donderdag. Merk dat ik de innerlijke rust nog niet kan vinden, ben in ieder geval blij dat ik vrij ben voorlopig.

16. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Vandaag!

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mooi Aggy!!

Als je je idd niet gerust voelt gewoon bellen of het vroeger kan idd:)

18. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee meiden!

Even een berichtje vanaf hier!
    Ik ga straks even langs de huisarts... Vertrouw mijn longen toch niet helemaal sinds ik naar de cardio ben geweest. Wordt steeds benauwder, krijg steken in mijn longen met ademhalen en wordt steeds vermoeider. Ook verkouden en slik nu ook weer veel meer medicijnen...
    Dus ga straks even langs:)
    Verder gaat alles goed hoor!!

@ Aggy: Wat een supermooie buik heb je zeg!! Jeetje, die is nu echt heel hard gegroeid:D

@ Buikfoto: Ik zal er vanmiddag ook even eentje plaatsen;)

@ Kleine: Ligt hier sinds gisteren overdwars:p Naja, we zijn op de helft om met het koppie naar beneden te gaan liggen zal ik maar zeggen:p

19. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ananas, dank je wel!:D
    Balen dat je last van je longen hebt. Goed dat je er even naar laat kijken.

Gisteren mocht ik nog even komen voor controle en alles was verder goed dus echt rust nemen dan maar!

20. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Aggy: Super dat alles op de controle goed was! Goed om te horen!
    En nu inderdaad maar proberen om lekker je rust te nemen en rustig aan te doen!
    Hier was het bij de huisarts ook goed. Longen zijn schoon, dus dat is heel erg fijn! Verder is het bovenste stukje van mijn luchtpijp wat ontstoken en daardoor vernauwd daardoor komt de benauwdheid. Want dat ik benauwd was dat was wel duidelijk haha.
    Maar niks aan te doen dus. Daarom helpen de pufjes ook niet.
    Moet het nu verder aankijken en mocht er iets veranderen dat het minder wordt mag ik gewoon weer terugkomen voor consult:)

Deel Deze Pagina