@ Elif: Tuurlijk ik ga morgen ff spammen hoor Dan zal ik ook nog eens een buikfototje plaatsen hihi Nu eerst lekker slapen! Tot morgen!
Ananas, ben erg benieuwd naar je foto's! Top dat je spruit gedraaid is, weer een hele geruststelling lijkt me. Liedje, ja wat zijn we een stel oude wijven niet? Naar zeg van je tandvlees, zulke dingen kun je dr ook absoluut niet bij gebruiken. Luca, ja de tijd is snel gegaan! Een jaar geleden was ik ook net zwanger terwijl dat nog maar zo kort geleden lijkt....Nu extra genieten dus! Hier vanmorgen al vroeg het licht op. Manlief staat altijd al heel vroeg, half 6 op maar dit lukte vanmorgen niet. Hij kreeg zijn hoofd niet meer omhoog. Hij had zo'n pijn! Wist ook even niet wat ik er mee moest. Ik zei dat ie vast verkeerd gelegen had. Hij werd er beroerd van. Het kwam van binnenuit volgens hem en vertrouwde het niet. Dus de dokterswacht maar gebeld. Paracetamol en een kruik tegen de nek was het advies. Voel me dan zo onnozel, ja dat kon ik ook wel verzinnen natuurlijk! Hij heeft nog een uur zo gelegen en is toen onder de warme douche gegaan. In de kleren en houterig naar zn werk! Pfff was wel even van slag, eerst vreselijk pijn, dan douchen en weg! Mannen!!!!:x haha...
Elif, ja het gaat echt nog spannend worden. Bij mij zijn ze wel pijnlijk moet ik zeggen maar zeker doenbaar... Rusten is de boodschap ik moet alleen nog zoveel doen en nog maar drie weken! Ananas, ik ben super blij dat je hart het zo goed doet meid. Het gaat best goed daar he. Super dat je kleintje is gaan draaien! Meiden, ik hoop dat jullie snel van jullie kwaaltjes verlost zijn. Lijkt me nu maar niets aan het "einde" van je zwangerschap dan heb je wel andere "zorgen" he. Aggy, ja mannen het zijn gekke wezens. De ene keer lijken ze bijna te sterven van een verkoudheid de andere keer als het écht erg is gaan ze toch nog werken! Hou hem goed in het oog meid! Dat hij zich maar goed verorgd zodat het snel over is. Hier, ik blijf me een beetje zorgen maken over de inleiding. Het laat me niet los. Heb net nog een email gestuurd naar de gyn dat ik toch zo graag 37 wil halen. Heb bij Lore een bekkenmeting gehad en mijn bekken blijkt best groot dus vraag ik mij af of die extra 300gr zou uitmaken. We proberen alles he. Kindje is de laatste dagen ook zo rustig. De stampjes die ik krijg zijn best krachtig dus maak me niet echt zorgen. Maar gaat het bij jullie zo ook op en af. Twee dagen geleden was het nog goed feest... Nu is het alweer twee dagen rustiger. Heb het nog gehad hoor maar je blijft toch altijd een béétje ongerust.
Aaah aggy dat is niet prettig. Mannen zijn idd toch vaak gekke wezens dan. Hoop dat hij zich snel beter voelt. Lolieken laat je niet gek maken heh HIer nu een schimmelinfectie door de antibiotica pff. Dat doet pijn!!!! Als ik naar het toilet moest pffff , het brand ook echt daar beneden bah. Heb dus daar ook weer een recept voor hihi
Hee meiden!! @ Elif: Wat balen dat je zo slecht kan slapen zeg!! Ik merk dat ik hier 's nachts ook steeds meer wakker ben. Maar voel me verder ook ZOO moe echt niet normaal... Wat balen van je schimmel... K weet precies hoe het voelt. Eerste keer dat ik het had, had ik het ook van de antibiotica en had ik het niet in de gaten dat het een schimmel was. Deed zo zeer, had van onderen allemaal donkerpaarse blaren die op knappen stonden (sorry voor de onsmakelijke details...) @ Aggy: Jeetje schrikken zeg van vanmorgen met je man! Het is dan wel iets "simpels" waar de huisartsenpost dan mee komt, maare op zo'n moment kom je daar zelf ook niet op. Enne, mannen zijn inderdaad soms wat rare wezens @ Lolieken: Afwachten wat de gyn zegt....
Ik zou jullie nog echofoto's laten zien van ons kleintje! Bij dezen: Bekijk bijlage 115608 Ons mooie kleintje Met de navelstreng aan de linkerkant voor het gezichtje
En omdat ik dus gewoon écht niet kon kiezen hihi Bekijk bijlage 115610 Bij deze foto de welbekende voet in het oog hihi! De handjes in elkaar gevouwen voor het kinnetje En de navelstreng nu aan de rechterkant voor het gezichtje.
Heel mooi Ananas! Erg leuk om te zien, en natuurlijk kun je niet kiezen! Ja nou ja voel me dan altijd zo onnozel. Je bent zelf verpleegkundige en dan bel je voor dit de huisartsenpost! Maar goed manlief deed erg paniekerig en daar wordt je zelf ook onzeker van omdat ie nooit wat heeft verder. Gaat nu weer iets beter met hem, hij zal maandag de fysio even bellen. (in plaats van dat ie dat gisteren nou even had gedaan, zucht...)
Ananas wat lief!!!! Het neusje lijkt op die van ons kleineke En mooie lipjes idd! Wauw Je bent vast en zeker verliefd hihi.
Meiden, dank jullie wel voor de complimenten @ Kiezen: Had nu 64 foto's om uit te kiezen hihi, dus vind 3 nog best knap al zeg ik het zelf8) @ Aggy: Kan me voorstellen dat je je dan wat sullig voelt, maar ik denk dat ik ook zelf de huisartsenpost had gebeld hoor. Mannen kunnen je dan soms zo laten schrikken dat je dan écht even niet meer weet wat je moet doen. En laten we wel wezen: Je hersenen werken momenteel ook niet zoals dat ze dat normaal doen. Tenminste, dat merk ik wel heel erg aan mezelf hoor @ Elif: Ja, we zijn inderdaad helemaal verliefd En dat neusje, das echt een familietrekje van manlief zijn kant hihi. Hij/zij heeft het neusje van papa En mijn kin Zo leuk om dat te kunnen zien!! @ Hier: Ben zo onwijze moe! Niet te geloven. Duik zometeen lekker mijn bedje in denk ik maar Verder vandaag de hele dag erge steken in mijn onderrug en achter mijn schaambeen... Zo, dat doet zeer! Maar ik herken het eigenlijks helemaal niet op deze manier van mijn rugklachten en BI... Dus als iemand mij kan vertellen wat het is En wat ik eraan kan doen? Adviezen zijn welkom
Ananas. misschien is je kindje aan het indalen. Dan schijn je ook best heftige steken te kunnen voelen!
Zijn het echt van die steken waar je adem even van stokt? Want dat kunnen indalingspijntjes zijn. Niks ergs hoor. Gewoon je kleintje dat een beetje aan het indalen is. Hoeft niks te betekenen en is normaal op jou termijn. Ik heb dit al enkele weken en dit gaat op en af. Bij mijn eerste had ik het ook eerder laat nu zijn we er al vroeg bij. Op de echo bleek het kindje idd wat gezakt te zijn. Als ik het heb geraak ik even geen voet meer vooruit. Mss heeft het een andere reden maar kan me niet voorstellen wat mss toch je bekken ofzo? Maar op het einde van de zwschap is het dus meestal indalingspijn. Zo vertelde men mij he.
@ Liedje en Lolieken: Thanks! Ik heb echt geen idee. Vandaag weer nergens last van dusja... Ach ik hoor t van de vk donderdag wel of de kleine aant indalen is hihi.
Die steken voelde ik idd van het indalen! En hij zakt steeds verder naar beneden! Elke dag zie ik mijn buik lager zakken. Hier gisteren 2 uur lang om de 5 min weeën ??? gehad. Kwam en ging maar het voelde precies zoals die kleine gespannen momenten aan de ctg, wat dus de hoge pieken waren? Morgen maar ff melden bij de ctg.
Oei Elif!! Das niet zo best! Pfff... Die kleine man moet zich nog wel even rustig houden hoor daar binnen! Hij moet nog even sterk doorgroeien! Succes vandaag bij de ctg! Hoop dat het een goede is @ Indalingspijnen: Ik heb geen idee, heb eigenlijk nog niet het idee dat mijn buik iets aan het zakken is ofzo. Naja, moet donderdag naar de vk dus dan hoor ik wel of de kleine al iets in mijn bekken ligt of niet. Voel in ieder geval wel aardig wat "gewroet" daar helemaal onderin, tussen mijn schaambeen en stuitje en lager zegmaar (net alsof er richting mijn vagina gepord wordt) (sorry van deze lekkere omschrijving ) Als het zo is, dan zou het wel een stunt zijn Kleine draait zich om en begint maar meteen met het Echte werk haha @ Liedje, Lolieken, Aggy, Shaida en Luca: Hoe is het met jullie meiden??
Hi meiden, weer ff een berichtje van mij. Heb de afgelopen dagen wel meegelezen maar van reageren is niks gekomen. @Ananas mooie foto's @Aggy, wat erg van je man. Ik zou mij ook een hoedje schrikken. Bij ons is hij juist degene die altijd raad weet, ik ben de stresskip met de doomscenarios haha @Elif, ohw wat schrikken is dat. Ik lees op de zp best wel veel berichten over vroegtijdige weeen. Vind het toch wel beetje eng allemaal. Vandaag wel gelijk bellen @Liedje, hoe is het nu met je? @Luca, al aan het genieten van je verlof @Lolieke, al wat meer bekend over de due date? @here, voel me nu even erg rampzalig. Afgelopen weekend erg veel last gehad van brandend maagzuur, vannacht weer en nu nog steeds. Hele nacht last ervan gehad, kon alleen op mij linkerzij fatsoenlijk slapen, rechts en op de rug werd het gelijk erger. rennies werken niet. normaal is het eventjes en rennie helpt er goed tegen. Vanochtend ook nog eens overgegeven. Heb nog steeds last van die brandend maagzuur, heb gewoon de neiging om nu weer een rennie in te nemen terwijl maar amper iets heb gegeten. Lijkt me ook niet de bedoeling. Hebben jullie er ook zoveel last van?