We klimmen weer op de roze wolk.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door liedjepiedje, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca84

luca84 Niet meer actief

ANANAS: GEFELICITEERD!!!! EEN DOCHTER WAT LEUK!!!!!!! NOG FF EN ONZE TOPICTITEL KAN VERANDERD WORDEN WANT DAN ZITTEN WE ER ALLEMAAL OP (OF OP DE BLAUWE NATUURLIJK)
    GENIET LEKKER VAN MEKAAR EN HEEEEEEL VEEL GELUK SAMEN,
    ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!

lfs

@ aggy: ik herken het allemaal! had ik eindelijk n middeltje tegen maagzuur dat hielp werd ik vannacht helemaal naar daarvan moest ik daarvan spugen.. en hoofdpijn soms als ik slecht geslapen heb. Je moet wel opletten of je bloeddruk dan wel goed is.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Van harte gefeliciteerd meid met jullie dochtertje!!!
    pRACHTIGE NAAM OOK!
    Geniet heerlijk van elkaar!
    En die weeenstorm komt me bekend voor haha!
    xxx

3. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Helaas beroerd nieuws van Ananas:

Buddynieuws van Ananas, niet zo'n best nieuws helaas..

Wilde laten weten dat onze kleine meid vanavond is opgenomen op de couveuse afdeling... Ze kreunde heel veel, wilde alleen maar slapen, niet eten en werd aan de handen en voeten paars...

Ze krijgt nu 3x antibiotica en er zijn vele kweekjes afgenomen.
    Verschrikkelijk om je kindje zo te zien liggen! Hopelijk knapt ze gauw op! Wilde vanaf hier Dani van harte feliciteren met haar zoon!
    xx

4. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik zie nu dat dit later op de avond ook is geplaatst.
    Ik lees nog even verder. Ik weet niet of er nog meer is geplaatst:

Haar bloed is te dik (door mijn hoge bloeddruk), daar kan het door komen...
    Of door infectie opgelopen tijdens de bevalling.

Uitslag van de infectiekweekjes krijgen we met 48uur.
    Ze moet minimaal 72 uur antibiotica 2 soorten 3 keer per dag en ook al is het geen infectie dan is de kans groot dat dat 5 dagen wordt.
    Zolang ze antibiotica krijgt moet ze op de couveuse liggen...
    Xxx ps: Collo, gefeliciteerd met jullie dochtertje Lizzy!!!

Sneu he?

5. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    He bah zeg! Hoop dat het goed komt allemaal. Zo wil je niet starten natuurlijk!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heh nee bah:(
    Dat is echt schrikken zoiets!!:(
    Hoop dat ze snel beter is en weg mag van de couveuse afdeling:(
    Het is zoiets afschuwelijk als je niet gewoon bij ze kan:(
    Houdt ook ff in de gaten of ze niet geel word!
    Hierdoor verdikt het bloed ook en heeft Seyhan uiteindelijk 10 dagen op de afdeling moeten blijven liggen.
    Hele dikke knuffel meid!

7. luca84

luca84 Niet meer actief

Ananas: ik hoop dat snel alles beter gaat met jullie meisje! sterkte lijkt me wel moeilijk!

8. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Eerst buddy nieuws van Ananas:

Kleine meid ligt in een wiegje! Haar temperatuur is wat naar beneden en ze is niet meer blauw/paars. Wel kreunt ze nog en is ze giga moe. Haar bloed is weer dun genoeg maar de vermoedens voor een infectie blijven aanwezig. Tis echt nog even afwachten wat de kweekjes aan gaan geven. Maar we zijn superblij dat onze sterke prinses zo ver al is opgeknapt!!
    Xxx Ananas

Had gevraagd of ze in het ziekenhuis mocht blijven zolang Jaylin daar is:

Wij hopen ook op een snelle uitslag. Maar die zou er met 48 tot 72 uur zijn. Ik denk dus op zijn vroegst zaterdagochtend de uitslagen. Ik mag hier max. 8 dagen blijven maar ze hebben last van ruimtegebrek dus dan kunnen ze me eerder ontslaan... zo lang de kleine hier nog is ga ik dan in het ronald mc donaldhuis hier.
    Sowieso dus lekker dichtbij Jaylin!! Xxx

9. luca84

luca84 Niet meer actief

OOH meid gelukkig gaat t al iets de goede kant op, het blijft spannend allemaal voor jullie. Hopelijk blijft t de goede kant op gaan. Succes!

10. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ananas, een dikke proficiat met jullie prachtige dochter! Het moet echt schrikken zijn als je kindje in de couveuse moest maar ik lees hier dat je heel fier mag zijn op je sterke meid... Hopelijk mag ze snel naar huis. Succes lieve meid!!

Hier ook groot nieuws. Ons dochtertje is gisteren namiddag geboren!! We zijn super super super trots. Moe maar voldaan. Ik heb een vrij zware bevalling gehad maar het was het allemaal waard...

Onze dochter heet Lise en is een 3,600kg en 49cm... Zij moest ook even de couveuse in maar mag ondertussen al bij me op de kamer gelukkig.

Later vertel ik het uitgebreider maar voor nu dit kleine berichtje aan jullie allemaal!

Knuffel meiden...

11. luca84

luca84 Niet meer actief

@ lolieken: whaaaaahhh jij ook al! Gefeliciteerd met je dochter! Leuke naam... spannend.. t gaat hard ineens al 3 bevallen! zou ik de vlg zijn? of wie?

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lolieken van harte gefeliciteerd!!
    Leuke naam past perfect bij Lore!!

13. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Lolieken... Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat ze al bij je op de kamer mag blijven! Geniet er lekker van! En sterkte met het bijkomen van de bevalling!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik heb net goed nieuws gekregen er zijn ruim voldoende rietjes zaad op voorraad en het word gereserveerd:D.
    We hebben kans op nog zo'n prachtig(e) kindje(s)

Net samen besproken de zomer gaan we er weer voor als alles goed verloopt!:D

15. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Elif! Wat een mooi vooruitzicht voor de toekomst! Het is jullie zo gegunt!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel lieverd!

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    sorry meiden , breek even in!

Maar Elif wat een super goed nieuws!
    en wat een mooi vooruitzicht!!!
    Xx

18. luca84

luca84 Niet meer actief

allemaal goed nieuws hiero!

lolieken: lekker aan het genieten???

ananas: hoestie met jouw meissie nu?

elif: super goed nieuws!!

19. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Even een update van Ananas van het feb. topic:
    Gisterenavond nog een heel goede sms gehad van Ananas maar lag al in bed vandaar dat ik het nu pas kan posten.

"Door alle emoties en heen en weer tussen afdelingen hier heb ik er helemaal niet bij stilgestaan een nieuwe update te sturen.
    Al is deze update denk ik wel de mooiste!
    Met kleine Jaylin is alles al een stuk beter!!
    Ze doet het super, ziet er heel gezond uit en drinkt heel goed! Haar bloed is goed dun. Haar infuus is er vanavond al uitgegaan!!
    Dat zou eerst helemaal niet maar hij was verstopt en omdat ze het zo goed doet hoefde ze geen nieuwe en morgen ook geen antibiotica meer!!!
    Ze was vandaag ietsje geel.
    Daarvoor gaan ze morgen weer bloedprikken (zo zielig... Is al de 5e keer). Maar als dat goed is, en de rest van de kweekjes is ook goed, dan mogen we morgen naar huis!!!!
    Heel verhaal hihi, maar zijn jullie weer helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen! Met mij gaat overigens alles goed. Herstelt allemaal goed!
    xxx Ananas"

Hier alles wel goed. Ben moe, ben naar de stad geweest. Maar in drie winkels en een restaurantje gezeten... maar toch bekaf!!! k Lijk wel 80!
    Hier wel onwijze last van jeukhanden sinds een week, maar nu echt heeel erg! Ik word er gek van. Dus een topic hier geopend. Schijnt het een symtoom te zijn van iets engs... haha... ik weet niet hoe het wordt genoemd maar kan gevaarlijk zijn. dus net toch maar even vk gebeld en nu moet ik maandag bloed laten prikken want kan inderdaad te maken hebben met je lever. Dus ben benieuwd. Het zal wel niks zijn hopelijk!

20. luca84

luca84 Niet meer actief

@ liedje: Bedankt voor de update! goed dat je aan de bel getrokken hebt ivm die jeukhanden. Je weet maar nooit! beter te veel controle dan achteraf spijt. Khoop dat het niks is.

Fijn dat met ananas dr dochter alles zo goed gaat!

En hoe gaat ie met Lise en lolieken? we horen het wel.

Ik ben nu helemaal afgepeigerd... ik slaap gewoon zo slecht! kwordt er humeurig van, krijg er koppijn van etc..etc.. bahbahbah.. en dan ook nog onmundig verkouden. Alles zit vast.. zo vind ik er niks aan. Hopelijk gaat dat gauw weer beter en kan ik ns goed tot rust komen. Zo wil ik geen bevalling doen! pfffffff

sorry voor mn geklaag.. moest ff..

Deel Deze Pagina