We klimmen weer op de roze wolk.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door liedjepiedje, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca84

luca84 Niet meer actief

@ ananas: wat een supernieuws!!!!! ik herken het ik had ook heeeel veel melk toen bij mn zoontje. Als ik n beetje springerig ging doen onder de douche, waren de douchecabine deuren helemaal wit haha!
    Lekker genieten meid!

@ elif: stuwing: auuuwwww!! ik had op n gegeven moment toen n beginnende borstontsteking.. echt niet fijn! ik begrijp heel goed dat jij en ananas het best moeilijk hebben met de eerste dagen moeten missen (nouja missen) minder bewust meemaken omdat je toch in zorgen zit om je kleintje...

@ lolieken: hoe gaat het daar? met Lise en met jou???

@ aggy: haha nou dan ben ik ook al ingeleid, heb me ook al zoveel afgehoest! :D

@ liedje: en... weet je al meer? spannend meid!

Oooh ben zooo benieuwd naar jullie bevallingsverhalen!
    Kan niet wachten tot hij/zij van ons eindelijk komt!

Gister bij de vk geweest, ze kon hem/haar zien liggen. Zo duidelijk en ik ben nog maar 9kg aangekomen! de helft van de vorige keer!!! toen was het 18kg.
    Alles was prima! En heb vannacht heeeeerlijk geslapen dus voelde me vanochtend zo fit! kben naar de bakker geweest, boodschappen gedaan, het hele huis afgestoft, gezogen, gedweilt, de badkamer en wc gedaan, taart gemaakt, koffie bij mn ouders gedronken, vast de abraham voor mn vader gemaakt die wordt 50, 5 febr (dus wordt nog spannend) en gekookt en klig nu in bed te typen en ga zo lekker gtst kijken en niks meer doen. Ben lekker onder n hete douche geweest. En Y.aniek is de hele dag al zooo lief! heeft al 4 stickers verdient door netjes op het potje te plassen/poepen. Ben heel trots op hem.
    Kan wel merken dat mn voeten moe zijn en onder in mn rug wat zeurderig is, maar kvind het heerlijk dat ons huisje weer schoon en aan kant is.

Fijne avond allemaal!

2. luca84

luca84 Niet meer actief

@ elif: kzag in het topic: -na de bevalling- show je wonders, je zoontje! wat mooi! en zoveel haar al!

Ik wil ook bevallen!

Voeden jullie trouwens allemaal zelf? en voor degene die nog bevallen moeten: willen jullie ook bv geven?
    ik heb het bij mn zoontje 10wkn gedaan. Wil het nu langer proberen. Heb mn kolfapparaat terug en schoongemaakt en heb n handkolf erbij kunnen lenen, lijkt me handig om mee te nemen.

3. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Hoi meiden,

héél even een berichtje wat Lise moet zo aan de borst. Mama is al een beetje aan de late kant. :D

Ananas, wat goed dat de borstvoeding zo goed verloopt! Ben ook stiekem jaloers. Ik kan niet zeggen of het hier nou goed of minder goed loopt. Volgens de vroedvrouw best goed maar omdat mijn eerste keer borstvoeding mislukt is bij Lore heb ik nu ook schrik dat het mis zal gaan bij Lise. Ik wil écht niet dat onze kleine meid honger moet lijden. Maar zo ziet ze er gelukkig niet uit. Het is best een tevreden baby. Alleen de nachten zijn hier zwaar. Heb de voorbije dagen alles bij elkaar een 6tal uurtjes geslapen niet héél veel dus. Pfoe.

Lise zag ook gelig en heeft ook moeten zonnebanken. Ze is trouwens nog steeds wat geel maar dit blijkt vrij normaal te zijn. Haar waarden zijn goed en dat was het belangrijkste dus mochten we naar huis!!

Elif, het is echt genieten he kindjes... :) Ik zeg altijd ik vind de eerste weken best zwaar maar ik zou zo voor niets willen ruilen. Het is gewoon mooi...

Aan de andere meiden. Ik ben jullie zéker niet vergeten!! Ik volg jullie zwangerschap nog steeds maar het is moeilijk om op dit moment goed bij te blijven. De vermoeidheid is het lastigst op het moment. Bij Lore ging dat vrij vlug over dus ik hoop nu ook. :)

Hierbij een foto van één van mijn prinsesjes... De nieuwe spruit dus. :D

Bekijk bijlage 124614

4. luca84

luca84 Niet meer actief

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh wat lief en mooi!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aaaaaaaah wat is ze mooi!!!

Luca dank je wel voor het compliment:D.

Over de 10 dagen ja idd de zorgen maar ook echt het missen , niet lang vasthouden.
    De vrouw tegenover me op de kamer had haar zoontje bij zich.
    En jij gaat dan kijke alsof het het kind van een ander is dat had ik heel erg.
    Ook nog sommig personeel wat je wel zeiden :maak hem niet wakker!
    Niet aaien hij moet slapen
    Heb echt gedacht over een klacht indienen maar ach geen nut.

6. luca84

luca84 Niet meer actief

wat stom van dat personeel, ik kan me voorstellen dat je je er boos om maakt zou ik ook zijn.
    Tis toch 'n superbijzondere tijd en daar hoor je zoveel mogelijk van te genieten. Jammer dat het zo gelopen is bij jou. Hopelijk is het vanaf nu alleen maar genieten voor jullie!

7. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    hi meiden,

Lolieke, wat een pracht van een meid. kan idd nu ook niet wachten om ons kindje te zien.

@Ananas, fijn om weer wat van je te lezen. Goed om te horen dat de kleine thuis is.

@BV , afgelopen maandag voorlichting over BV gekregen. ben wel blij met alle info. Zat er eerst toch heel praktisch in. Ben toch anders gaan denken.

@Aggy, liedje en luca hoe is het met jullie?

Ego bericht: zie het even niet zitten. Zit vol met onzekerheid en angst. Angst om vroegtijdig te bevallen vanwege indaling en verhalen/opmerkingen van anderen. Heb zoveel info over de bevalling. Vind het allemaal heel frustrerend. Alleen ik kan aangeven als er iets aan de hand is. Ik let heel erg op signalen. Laatste dagen zeurend gevoel gehad in mijn onderbuik, onderrug. Denk gelijk zal toch niet start van bevalling zijn. gisterochtend echt het gevoel gehad dat ik moest poepen, was net geweest. ga ik daar weer over na denken. Gisteren bij de ontlasting ook klodders slijm verloren. Volgende zorg het zal toch niet de slijmprop zijn? Daarna hele dag niet meer. En vanochtend bij het plassen weer stukkjes slijm. Dit is overigens niet de eerste keer. Heb het al vaker gezien. Maar dacht altijd dat het gewoon mijn afscheiding was. Sinds de zwangerschap heb ik in mijn slipje altijd wel dikkere afscheiding en nog steeds. Maar ja nu heb ik dus info over de slijmprop die je bij de wc eventueel kunt verliezen. Overigens gisteren aan mijn coachings docent gevraagd. Zij gaf wel een heel andere beeld van een slijmprop. is een groot stukje sljm, maar het kan ook zijn dat je stukjes slijm verliest ipv alles in een keer. Ohw word helemaal gek van al die vage dingen. Van Ramon moet ik de vk vandaag bellen, want ben 1 brok zenuwen. Zegt ook dat ik de laatste tijd erg bezig ben met de bevalling, heel erg op gefocused ben. moet nog een weekje werken, maar ben helemaal op. Ohw ja gisteren ook echt harde buiken opgemerkt. Volgende zenuwen: hoelang duurt zo iets aan? Ik had er een aantal achter elkaar. mag dat wel? of is dat niet goed??:( zoals gezegd maak mijzelf helemaal gek van de onzekerheid. Heb echt het gevoel dat ik er helemaal alleen voor sta. Alleen ik kan aangeven wat het is. VK's gaan af op jouw bevindingen. Hoop alleen dat beebje het goed maakt, gezond en wel op de wereld komt en gewoon op tijd...

pfffff

8. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ananas, leuk om even weer wat van je te lezen en dat het goed met jullie gaat! Super hoor en lekker genieten meid!

Lolieken, wat een skeetje zeg! Komt vast goed met de BV. Vertrouwen hebben, het hoeft niet perse weer verkeerd te gaan!

Luca, ben benieuwd wanneer het bij jou doorzet! Je bent in ieder geval nog lekker actief zo te lezen. Is ook alleen maar goed.

Shaida, rustig aan meid. Komt allemaal goed. Snap heel goed al die onzekerheden. Heb ik ook heel erg. En de ene dag is de andere niet. Dat van dat slijm kan ik niks over zeggen. Geen ervaring. Weet alleen dat het nog niks zegt over begin bevalling. Maar als het je gerust steld moet je zeker even bellen. Wanneer moet je weer voor controle? Je mag 5-6 harde buiken per uur hebben die niet langer dan een minuut aanhouden. Harde buiken geven aan dat het te druk is en je het dus rustig aan moet doen. Gelukkig hoef je nog maar een weekje maar ik zou zeggen als je het niet trekt dan moet je stoppen. Je zw is nu veel belangrijker.

Hier gaat het wel weer iets beter. Hoest al wat minder dus dat scheelt! Kijk er nu ook wel erg naar uit hoor! Al blijf ik het ook wel wat eng vinden allemaal. Maar goed dat schijnt normaal te zijn!:)

9. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    update: net toch maar naar de spreekuur gebeld van de vk. heeft netjes het verhaal aangehoord en toch de conclusie moeten trekken dat het om afscheiding gaat of vaginale ... zoals zij het noemde. en heel lief.. volgende keer hoef ik niet keurig te wachten op de spreekuur maar mag ik ook de spoednummer bellen als ik ongerust ben hihi. Ook zij zegt dat indaling niks zegt over de termijn dat je moet bevallen.

Thanks Aggy. nouh de harde buiken kreeg ik gisteren tijdens de coachingsles. was toevallig partneravond. Tweede helft moesten we op de matten gaan liggen met onze partners achter ons. Voelde mijn buik ook gelijk ontspannen. Maar ik was ook echt zo ontzettend moe gisteren begon al een uur of 15.30 in de middag. Ben uiteindelijk doorgegaan tot uhm.. 21.00?? idd meer rust nemen. Heb me nu voorgenomen om gewoon alle kans dat ik heb om te relaxen om die gewoon te benutten. even geen klusjes/afspraken/huishoud activiteiten. komt wel wanneer ik met verlof ben. Vandaag werk ik thuis. net ook even op de bank gelegen omdat ik erg moe was.

10. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Goed zo meid!;)

11. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoop dat jullie allemaal zich in dromenland bevinden. Hier heb ik weer een nacht te pakken dat ik klaar wakker ben:( al sinds 3.00 pff

zo gaat mijn planning niet werken. ging net zo lekker, kon weer goed slapen. gisteravond weer wat voor gevallen waardoor ik weer van mijn aprepot ben. probeer stress van me af te zetten en rust en kalm te blijven, maar lopen mensen op aarde rond.. die gewoon geen rekening met je houden of het feit dat je hoogzwanger bent. pfff ;)

12. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hey Shaida... Ben ook wakker sinds half vier... ben er om half 5 ook uitgegaan. Werd gek van de jeuk... als ik dan even bezig ben gaat het wel weer.
    Ik ga even uitgebreid terug lezen en reageren... ook op je berichten van gisteren!
    Knuffel voor jou alvast!

13. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Luca. Hoe is het met jou rugpijn? Ik ben van de week voor het laatst bij de fysio geweest, maar merk dat het nu wel heftiger en zwaarder wordt! Mn man heeft van de week ook al een paar keer gezegd dat ik echt een dikkere buik heb gekregen toen hij een week weg was vorige week. En de fysio viel het ook al op.
    Soo wat netjes trouwens dat je nog maar 9 kilo bent aangekomen. Ik was met 31 weken al 10 kg aangekomen. Daarna eigenlijk niet meer op de weegschaal gestaan. En wat was jij van de week actief... had je last van nesteldrang :p Is de Abraham voor je vader leuk geworden? Hopelijk kan je er straks bij zijn! Met of zonder kindje!
    Wat goed dat je zoontje op het potje plast! knap zeg!
    Ik ben wel van plan om borstvoeding te gaan geven zolang ik thuis ben. Zodra ik aan het werk ben moet ik kijken hoe het gaat. Gisteren ben ik juist naar een borstvoedingsavond geweest. Volgende week is de tweede avond maar ik weet niet of ik daar bij kan zijn.

Shaida. Lekker dat je al aan het afbouwen bent op je werk. Lekker van gaan genieten. En leuk dat de geboortekaartjes al besteld zijn! Hoe is het met je babystrijk? Rotklus he?
    Mijn kindje was ook al met 31 weken ingedaald. Dus ik vroeg toen aan de vk of dat betekent dat het kindje eerder komt en toen zei ze ook dat dat helemaal niks hoeft te zeggen!
    Maar echt zo vervelend dat je zo super onzeker wordt van al die verhalen! Maar je bent nu al bijna 35 weken. Dan mag je over 2 weken zelfs al thuis bevallen! Het is ook gewoon heel lastig omdat je niet precies weet wat je kan verwachten omdat het je eerste is! Bij elk pijntje vraag je je af wat dat is... tenminste dat heb ik wel! Super goed dat je gewoon belt. Dat prent mijn vk me telkens in: Als je bezorgd bent mag je bellen!
    En die harde buiken krijg ik nu ook steeds meer! Het is vervelend maar volgens mij wel normaal aan het einde van je zwangerschap!
    Wat vervelend dat er gisterenavond weer iets is gebeurd waardoor je je zo naar voelt! Hoe is Ramon hier onder? Steunt hij je? Een hele dikke knuffel voor jou!

Aggy. Hoe is het met de griep? Fijn dat op de echo alles goed was! Waarom kreeg je nog een echo? Was dat een groei-echo?
    Ik lees dat je je inmiddels al iets beter voelt! En dat je al minder hoest! Heb je al een voorgevoel wanneer je gaat bevallen?

Ananas. Wat ontzettend fijn dat jullie meisje nu lekker mee naar huis is definitief. Hoe is de kraamweek? Fijn dat je extra kraamzorg hebt gekregen! Al helemaal verwend of doen jullie nu een beetje rustig aan met visite? Wat heerlijk dat de bv ook zo goed loopt! Dat is wel een zorg minder lijkt me!

Lolieken. Wat heb je een prachtig mooie dochter zeg! Rust lekker uit en geniet van deze kraamtijd!

Elif. Heerlijk om je trotse moeder verhalen te lezen! Wat je schrijft over ziekenhuispersoneel dat jou verteld wat je wel of niet mag doen, dat lijkt me echt frustrerend! Het is jouw kindje!!! Dat zei de verloskundige van die borstvoedingsavond ook! Probeer je kindje zoveel mogelijk bij je te houden. Ook als het in het ziekenhuis ligt. Dat is de beste plek voor het kindje!

Zooo het is een lang verhaal geworden geloof ik. Ik was om vier uur wakker om naar de wc te gaan en had weer zo'n jeuk. Werd er echt gek van. Kon niet meer verder slapen dus ben er om half 5 maar uit gegaan. Gisterenavond had ik een borstvoedingsavond en daar heb ik ook de hele tijd zitten jeuken. Maar je kan er gewoon niks tegen doen. Het is lekker om je handen even onder koud water te houden maar dat blijf je ook niet telkens doen. Ik had gisteren juist het gevoel dat het minder werd, maar nu is het juist weer erger. Vandaag moet ik naar de vk dus dan zal ik het er wel over hebben.
    Die borstvoedingsavond is wel nuttig trouwens. Volgende week is de tweede avond dus ben benieuwd of ik er dan wel bij kan zijn.
    Mn buurman heeft een Nijntje van een (+/-) meter hoog gezaagd!! Hij had er een voor zijn eigen zoontje en ik vond hem zo leuk dat hij er ook een voor mij heeft gemaakt. Ik heb hem gisteren zelf geverfd en hij is zoooo leuk! Ben er helemaal verliefd op! Haha...
    En ik heb van de week ook al de voorkanten van de kaartjes geprint. Dus dan hoeft straks alleen nog de binnenkant gedrukt te worden.
    Hoe deden/doen jullie dat trouwens met een voedingsbh? Hadden jullie er al een gekocht? En gewoon in de maat die je had aan het einde van je zwangerschap?

Nou ik weet niet of jullie zin hebben om dit allemaal te lezen... en anders heb ik me in ieder geval vermaakt!
    Liefs...

14. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Wat een nachtelijke praktijken allemaal hier!:D
    Ik heb voor het eerst weer eens een heerlijke nacht gehad! Had ik ook wel even nodig! Sorry dames!:)

Shaida, vervelend dat je je rot voelt. Moet je niet hebben nu. Hoop dat er een oplossing komt.

Liedje, gaat wel weer iets beter, beetje snotterig en beetje hoesten nog. Straks ook weer voor controle, ben benieuwd.
    Heb een echo gehad omdat 1 van onze vk examen doet in echo's maken en dan zoekt ze soms proefkonijnen zeg maar. En omdat ik nog wel graag eentje wilde kon ik dat dus bij haar doen zaterdag!
    Balen zeg van die jeuk! Ben benieuwd wat je vk er straks over zegt. Is geen doen zo natuurlijk.

Vandaag maar even lekker bijtukken jullie 2!;)

15. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee meiden!!

@ Elif: Oooh, shit zeg...dat komt me zoooo bekend voor!! Hier ook: Max 10 minuten voeden (OMG om borstvoeding op gang te krijgen ben je ten eerste al langer bezig) en dan stonden ze er alweer: Veel gedronken? Nee? Hier heb je een flesje, even later moest ze de wieg weer in met de mededeling dat ze veel rust nodig had.
    Alles was natuurlijk al heel emotioneel, maar 2 dagen na de geboorte brak ananasman. Hij had de kleine meid sinds de geboorte nog niet weer vast gehad door al dat getouwtrek... En doordat ik haar met voeden steeds vasthad ivm bv is me dat nooit zo snel opgevallen.
    Dag erna gewoon na de voeding: Ananasman shirt uit en lekker kangarooën. Slapen kan ze ook op papa's borst hoor!

Sowieso hebben wij ons met de 2e opname veel assertiever opgesteld. De eerste keer lieten we alles over ons heen komen door alle stress en emoties. Maar de 2e opname heeft manlief dusdanig op zijn strepen gestaan dat er gewoon veel meer naar ons als ouders geluisterd werd.

@ Liedje en Shaida: Jeetje jullie zijn echt radbrakers! En nog niet eens bevallen! Om die tijden ben ik ook wakker hihi, maar val dan gelukkig wel snel weer in slaap:) Hoop dat jullie snel weer lekkere nachten kunnen draaien hoor.

@ Liedje: Hier had ik al 4 voedingsbh's. inderdaad in de maat die ik had aan het einde van de zwangerschap. 1 daarvan is nu echt veel te klein, de andere 3 zijn goed meegerekt zegmaar. Die kunnen nog:)
    Wat super van die mega nijntje zeg!! Waauw, echt gaaf!
    Ben erg benieuwd hoe hij eruit ziet! Waar ga je em ophangen/neerzetten?
    Inderdaad super dat we extra kraamzorg hebben gekregen. Anders was de kraamtijd er voor mijn gevoel haastig doorheen gejaagd. Vandaag hebben we nog een hele dag gehad en morgen is ze er nog van 8-13. Dan zit het erop. We hebben echt een super kraamtijd gehad met en door haar! Ze is echt een topper hoor:D Toch raar dat ze er dan vanaf morgen niet meer is hoor! Maar ook wel lekker om weer op je eigen te zijn, lekker je eigen dingetjes.
    Hier loopt het kraambezoek gewoon:) Maar doen het wel rustig aan. 2-3 personen in de ochtend en 2-3 in de middag is de max. En dan tegelijkertijd en ik slaap tussen 13 en 15:)
    Gister en vandaag maar 1 keer bezoek en das ook wel even lekker hihi.

@ Shaida: Jeetje wat balen zeg van je onzekerheden! En wat goed dat je de vk gebeld hebt! Hoop dat je het toch een beetje los kan laten allemaal. En indalen zegt inderdaad helemaal niets over wanneer een kindje geboren wordt. Op het feb. topic is er een mama waarvan het kindje met 30 weken al vast in het bekken lag, met 32 weken zijn bij haar de voorweeën al begonnen en ze is ondertussen dik 39 weken zwanger maar nog steeds niet bevallen!!
    Hoop voor je dat mensen je een beetje "met rust" laten met hun goed bedoelde adviezen die totaal niet op de goede manier geplaatst worden!!

@ Lolieken: Waauw wat een mooie meid is Lise:D geniet maar lekker van je kraamtijd meid!!

@ Luca: Wat top dat je zoontje op zijn potje plast:D Goed zeg!
    En 9 kg aangekomen, netjes hoor;)

@ Hier: Hier gaat het super! Kleine meid doet het onwijs goed!
    Gisteren was ze 55 gram aangekomen, vandaag weer 45 gram. Ze zit nu op 3290 gram en das 20 gram beneden haar geboortegewicht:D Dus als ze de lijn doorzet dan zit ze morgen al boven haar geboortegewicht!!
    De kraamzorg zei al: Geef je haar slagroom ofzo8):D
    Kleine meid komt netjes om de 3 uur, ook 's nachts, dus dat is heel netjes;)

Met mij gaat het ook goed. Verloskundige is vandaag nog langs geweest en heb het hele verhaal van de gyn met haar doorgesproken. Ze gaat er zeker werk van maken.
    En ik hoef nooit weer naar hem toe. Dit komt ook allemaal in het dossier met een aantekening erbij dat ik nooit naar hem doorgestuurd kan/mag worden een volgende keer.
    Ze zei ook: Als je wilt kan je hier een zaak van maken door een klacht in te dienen, want alle ingrediënten zijn ervoor aanwezig. Maarja ik zei zelf ook al: Dan blijf je er nog in rondspoken, wil het nu gewoon afsluiten en die man nooit weer zien.

Verder zei ze ook: ik ga nu je bloeddruk niet meten want dan krijg ik nog geen reeële waarde, dus ze komt van het weekend nog een keer extra langs. Toch wel erg fijn hoor! Dan is manlief er ook en dan kan hij ook gewoon zijn verhaal even doen. Voor hem zit het emotioneel ook allemaal wel hoog. Hij voelde zich zo ontzettend rot dat hij gewoon niks kon doen aan de hele situatie ook al had hij dat zooo graag gewild!
    Anyway, jullie ook weer bijgepraat;)

Knuffel!!

16. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Over aankomen gesproken: Ik weet niet hoeveel ik totaal was aangekomen... met 32 weken was dat 4.5 kg en k weet niet hoe het verder is doorgegroeid. Maar hier ben ik al meer kwijt dan dat ik voor de bevalling woog! Buik is zowat weer net zo plat als voor de zwangerschap en benen zijn een stuk slanker...
    Had toch liever iets meer reserve gehad.
    Kraamzorg zei al tegen me: Jij moet héél goed om je voeding letten anders ga je giga afvallen! We zullen zien, meer dan eten als een bouwvakker kan ik niet;)

17. luca84

luca84 Niet meer actief

hej meiden,

tis weer ff rustig hiero.. hoestie met iedereen? hier gaat alles zn gangetje :) ben het wachten n beetje zat.

lfs!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hallo meiden,

Shaïda ik las je ongerustheid maar laat je aub niet gek maken.
    Niemand kan voorspellen hoelang je nog zwanger zult zijn.
    Indalen zegt idd niks.

Aggy hoe voel jij je.

Liedjepiedje hoe is het met de jeuk enz houdt het in de gaten heh!!

Luca ben benieuwd wanneer jullie wondertje komt

Ananas gek heh dat we zoveel dingen gelijk hebben van zo'n afdeling.
    Wat goed dat jaylin zo bijkomt:D

Hier is seyhan ook op de 3 weken dat hij thuis is in totaal 800 gram bijgekomen:D
    Ook erg goed dus en 4 cm totaal gegroeid vanaf zijn geboorte.

Over bijkomen ik was 18 kg bijgekomen en 14 kwijt momenteel.
    Nog 4 te gaan ;)

19. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    He meiden

Weekend is weer voorbij, een nieuwe week start! Wat zal er deze week allemaal gebeuren?:D

Liedje, ben erg benieuwd hoe het met je jeuk gaat, vandaag weer heen toch?

Luca, kan me voorstellen dat je het wachten zat bent! Ben ik ook al!

Gaat zn gangetje hiero. Op de kwaaltjes na verder geen klagen. We wachten rustig op wat komen gaat. Ben bang dat het nog wel even duurt!

20. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik ben inmiddels terug! Morgenochtend moet ik naar het ziekenhuis, ze gaan me inleiden! Ik had zelfs nu al 1 cm ontsluiting!!! Dus ben eigenlijk wel heel blij! Ze vond het het beste om nu in te gaan leiden. Ze vond dat ik er erg moe en slecht uitzag. Ze wilde slaappil meegeven, maar heb gezegd dat 1 nachtje nog wel gaat.
    Heb ook al de hele dag harde buiken dus denk dat het al een beetje bezig is.

Deel Deze Pagina