We klimmen weer op de roze wolk.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door liedjepiedje, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    liedje wat spannend!
    Heel veel succes morgen probeer ff goed te slapen je zult je krachten nodig hebben
    xxx

2. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Ooh Liedje, wat spannend zeg!!
    Heeel veel succes morgen! Toi, toi, toi meid!!
    Hoop dat alles morgen door gaat zetten!

Toch apart, van de 7 zwangeren hier op dit forum zijn er al 3 ingeleid en morgen de 4e!

@ Hier: Gaat goed! Kleine meid is alleen erg verkouden... Zo zielig!
    heb gisteren bij de weekendapotheek neusspray gehaald die je ook voor baby's mag gebruiken. Daardoor kan ze gelukkig beter door haar neus ademhalen (al hoor je nog steeds al het slijm heen en weer gaan) maar nu "stikt" ze in ieder geval minder tijdens het drinken:)
    We hopen dat het snel beter gaat!
    Want we zijn als de dood dat het een allergie, of voorbode daarvan, voor onze poezen is...

Verder komen ze morgen van het consultatiebureau hier langs!
    Ben erg benieuwd hoeveel Jaylin is aangekomen!

@ Shaida, Luca en Aggy: Voor jullie heel veel succes met de laatste loodjes!

Kuffels voor jullie meiden!

3. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ja echt heel apart... inleiden is precies "in" :) Tegenwoordig zijn ze heel voorzichtig he en maar goed ook. Bij mij bleek het voor de 2de keer niet nodig maar ik ben toch blij dat ze er al is (in mijn armen). :D

Liedje, heeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeel veel succes morgen!! Doe dat goed meid!

Hier gaat ook alles goed. Morgen zal blijken of ik genoeg melk heb voor ons meisje. Borstvoeding gaat goed maar ik zou niet weten wat lekkende borsten zijn of veel stuwing dus ik ben onzeker. De eerste keer kwam de melkproductie maar niet goed op gang. Ik was veel onzekerder en ik kreeg een overload aan informatie... Dus door de stress ging het gewoon niet goed. Ik had ook nog telkens pijn bij het aanleggen. Dat is nu allemaal niet dus fingers crossed. Nu ja ze hoeven niet te zeuren over bijvoeding wat dat doe ik niet! Toch niet zolang onze meid content is en er nog opties zijn om meer melk aan te maken. Maar kom 'k ga niet wanhopen. :) Mss krijg ik morgen wel goed nieuws en is ze bijgekomen!

Wat ik wel heb is dat ik moeilijker op mijn plooi kom na de bevalling. Voel me verbazend energiek maar met momenten echt woezzie, zombieachtig en zelfs met momenten draaierig. Maar volgens de dokter is het niks erg en is mijn lichaam nog in de war. Ik hoop het wil heel graag mezelf terug "mezelf" voelen. :D Ook in het bloed is alles ok. Gelukkig maar. Hoop toch snel van dat woezzie gevoel af te zijn.

4. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Whaaa! Liedje veel succes vandaag!

Ik wil ook! Ben nu ook de eerste in rij van de fitness. Iedereen bevalt maar....;) Maar Luca moet eerst ook nog! Ben benieuwd.

Lolieken, mooi dat de borstvoeding goed gaat, ben benieuwd wat ze er van zeggen.

Ananas, niks aan dat je kleine meid verkouden is. Hopen dat het snel beter gaat!

5. luca84

luca84 Niet meer actief

@ liedje: wat spannend!!!!!!!!

@ lolieken: ja idd hopen dat de bv goed loopt en je genoeg hebt. Alles gaat dus met Lise goed? hopelijk voel jij je ook gauw de ouwe weer!

Ik ben gister bij de vk geweest, niks bijzonders.. vlg week terug komen. Alles is nog rustig.. alhoewel ik soms het idee het dat ik wel n voorwee heb ofzoiets.. dan trekt mn buik ff samen en is het alsof ik flink diarree krijg, kan ook merken dat ik elke ochtend ontlasting moet alsof mn lichaam al aan het opruimen is. Verder voel ik me nog goed en fit. Hopelijk begint het gewoon vanzelf. We wachten af! alles is goed als ie zaterdag of zondag maar liever niet komt ivm het feest van mn pa die 50 wordt. Verder maakt me niet uit. Nouja en als ie dan komt dan is het zo maar liever niet:)

Fijne dag allemaal!

6. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee meiden!!

Hier zijn ze gisteren vant consultatiebureau geweest!
    Kleine meid doet het super!
    Ze woog gisteren alweer 3480 gram! Dus super aangekomen!
    Zou ik dan toch misschien slagroom geven zoals de kraamhulp zei??;):p

Ben erg benieuwd naar Liedje hoor! Zou ze al bevallen zijn??

Kuffels!

7. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Nog geen nieuws van liedje? Ze zal nu toch wel bevallen zijn? Ben erg benieuwd!

Ananas, lekker voor je kleine meid al die slagroom! hmmmm :D

Morgen weer naar de vlos!

8. luca84

luca84 Niet meer actief

@ ananas: fijn dat ze het zo goed doet!!!

oeiii vind het ook zoooo spannend, liedje is vast al bevallen!

9. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

ben er weer.

@liedje ohw ben benieuwd hoe het allemaal is gegaan. Hoop snel wat van je te horen.

@de new moms, hoe gaat het met jullie? Jeetje jullie hebben je wondertje al in handen vast. leuk hoor. Raar is dat we hebben via dit forum zoveel leed met elkaar gedeeld. Fijn dat alles een happy ending begint te krijgen. Nu de rest nog.

@Luca, weekend is voorbij en je kleine heeft zich nog niet aangekondigd :) btw ik heb ook last van die klachten. Ga nu sinds 1,5 week al bijna iedere dag naar de WC. Voor de zs en tijdens was dit echt onregelmatig bij mij. Ik heb soms ook het gevoel dat ik moet. Maar bij mij mag de kleine nog wel even blijven zitten, nog zeker 4 weekjes.

@Aggy, hoe voel jij je?

@here, vandaag laatste werkdag. wel vanuit huis, Gister was laatste dag kantoor. Moet tussen de middag naar de vk voor controle. Eerste keer dat Ramon waarschijnlijk niet mee kan, vind dat wel erg jammer. Ik blijf hier hopen dat ons kleintje zich pas vanaf wk 39 aankondigt dan heb ik nog even de tijd om uit te rusten. Mentaal ben ik er gewoon nog niet klaar voor. Maar ik word zo onzeker door alle verhalen om mij heen en iedere keer weer die mensen die blijven zeggen dat ik eerder ga bevallen. Snap dat mijn omgeving niet kan wachten. Ik heb toch echt meer tijd nodig.
    Afgelopen zaterdag had ik mijn verrassings babyshower:) gehouden door mijn schoonzus. Het was ontzettend druk, heel gezellig. Heb de hele middag bijna niks anders gedaan dan kadootjes uitpakken hihi ontzetten veel leuke en bruikbare spullen gekregen. Was net klaar met onze set kleertjes te wassen, maar kan weer aan de slag.
    Dinsdag een klein afscheidje met de collega's gekregen,was ook een verrassing. Ineens stonden ze allemaal om mijn bureau. Ben wel goed verwend.

tot zover mijn update

10. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Shaida, leuk dat je een babyshower hebt gehad! Dan heb je al heel wat gekregen nu dus. En ook erg attent van je collega's. Ga je toch met een goed gevoel weg.

Gaat wel goed hier, alleen erg last van oprispingen en maagzuur. Gisteravond kwam mn hele eten er in een keer weer uit.:( Ben echt wel klaar voor de kleine, kan niet echt fatsoenlijk meer eten.

Weten we al iets van Liedje?

11. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee nog niks van Liedje gehoord.

terug van de vk. ze heeft heel wat ongerustheid en onzekerheid weg kunnen nemen. Dat zeurend gevoel is waarschijnlijk de indalingsweeen. ontlasting heeft geen invloed op zw/bevalling.
    kleine is nu nog beter ingedaald, dus kan nu waarschijnlijk ook niet meer een andere ligging aannemen.
    Voor de rest kon ze niet helemaal goed voelen hoe het hoofdje lag, dus deed ze maar een korte echo hihi. we hebben hem weer even gezien hihi.
    moet nu weer over 2 weken en daarna iedere week. wordt nu wel erg spannend.

@Aggy, ik vind die zure maag ook zo vervelend. Hoop dat je kleintje naar je luistert hihi

12. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee meiden!!

@ Shaida: Wat superleuk van je babyshower! En wat atent van je collega's! Leuk zeg!
    Gelukkig dat de verloskundige je onzekerheid en zorgen wat heeft kunnen wegnemen. Hopelijk blijft dat zo!
    En altijd leuk, nog even een echo:D!

@ Aggy: Snap dat je dr een beetje genoeg van begint te krijgen. Niet meer fatsoenlijk kunnen eten is toch wel erg vervelend!

@ Liedje: Volgens mij ben je volledig aan het genieten van jullie kleine meid! Hoop snel wat van je te horen!!

@ Luca, aggy en Shaida: Kom op meiden! Jullie zijn aan de beurt!
    Voor jullie zijn het nu écht de laatste loodjes. Hoop dat jullie ze allemaal goed kunnen doorstaan en dat we ook van jullie snel mooi babynieuws mogen ontvangen:D

@ Elif en Lolieken: Hoe gaat het met jullie?? En met Seyhan en Lise??

@ Hier: Gaat hier goed! Kleine meid begint al wat minder verkouden te worden. Erg fijn!
    Kraambezoek gaat hier elke dag door. Plan alles wel rustig in en 2x per dag visite op tijden die ik zelf kies. Houd het zo mooi in de hand:D
    Al zal ik het ook wel fijn vinden om straks weer een dag lekker voor mezelf en de kleine meid te hebben. Geen mensen over de vloer. In het weekend lekker met manlief en de kleine meid met zijn 3tjes van elkaar te genieten! Maar dat komt allemaal wel!

Verder gisteren hier weer mijn broeken gepast van voor de zwangerschap. Buik etc. was nu zover weer strakgetrokken dat ik dacht: dat moet vast passen! Ik was gewoon helemaal shocked! Ik verzuip in mijn broeken!! Ik eet al veel, maar zal ook echt niet op mijn eten gaan letten want deze kilo's mogen er van mij eigenlijk wel weer heel hard aan!

13. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    En ik zou nog steeds foto's posten van onze kleine meid!
    Dus bij dezen:D

Bekijk bijlage 127177

Op deze foto is Jaylin 2 dagen oud. Mocht ze uit de couveuse in een wiegje:D
    Alle infuzen, electroden en draden hebben we weggewerkt onder t dekentje en buiten beeld. We vonden dat niet fijn om veel op de foto te hebben. We hebben er wel foto's van, maar niet veel;)

14. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    En op deze foto is Jaylin 5 dagen oud!
    Dit was op de ochtend dat de foto-therapie voor de geelzucht was afgelopen. Vlak voordat we naar huis gingen:D

Bekijk bijlage 127178

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oooooooh ananas wat is ze mooi!!! Prachtig zeg:D
    Geniet maar lekker van haar.
    Nee hier denk ik nog niet in de oude broeken hoor hahah maar ja 18 kg bijgekomen en 14 weg is toch ook al netjes:D

Seyhan heeft verborgen reflux hebben we gisteren bevestigd gekregen.
    De laatste week wilde hij maar niet in zijn bedje of box slapen , schreeuwen en huilen met traantjes.
    Nu blijkt dus de hele tijd dat zuur naar boven te zijn gekomen.
    Ik had ineens een heel sterk vermoeden en helaas:( idd is het dat.
    Nu heeft hij medicatie gekregen en hopelijk gaat dat werken.
    Zo zielig om te zien dat ze zoveel pijn hebben:(

Liedje ben benieuwd hoor hihihi

En aggy en luca wanneer jullie:D??

16. luca84

luca84 Niet meer actief

@ ananas: wat n prachtig mooi meisje heb je op de wereld gezet! mooie foto's!

@ elif: wat sneu dat Seyhan dat heeft zeg! maar gelukkig weten jullie het en kunnen jullie er na handelen. Ik hoop dat de medicatie aanslaat.. en hij het niet al te lang nodig heeft. Heb je daar ook niet speciale voeding voor?

@ shaida: wauww wat ben jij lekker in de watten gelegd, n babyshower ik heb er wel ns van gehoord maar eigenlijk kennen we dat hier niet zo. Maar klinkt superleuk joh! Gelukkig ben je ook wat gerustgesteld. Ik hoop ook dat jullie kleintje nog ff blijft zitten tot je er zelf klaar voor bent.

@ liedje: hoestie met jou?????? ben heel benieuwd!

hier begint het sinds net ook te rommelen, flink diarree gehad en ben ook misselijk. Dat had ik met Y.aniek dus ook.. het lichaam begint met opruimen. Maar Y.aniek is nogal in een snelvaarttempo geboren dat ik nu ook bang ben dat het weer zo snel zal gaan. Mn vriend is ong. 3kwartier rijden ver aan het werk.. de vorige x zat ik met 1,5 uur al op 10cm dus.. ik weet niet of ik moet bellen of niet.... keb nog geen weeen maar de kans zit erin dat het dit keer nog sneller zal gaan als de vorige x. Wil hem ook niet voor niks laten komen...
    En vanavond gaan we abraham zetten voor mn vader die morgen 50 word. En zondag feestje....pffffff ik hoop zo dat onze baby nog tot maandag blijft zitten! wil er zo graag bij zijn.. hij geeft n groot feest. Zou het heel zonde vinden om het te moeten missen. Maar goed we wachten af... zoiets kun je toch niet plannen...
    Misschien gaat het dit keer wel heeeel anders als de 1e keer. Alhoewel mn eerste bevalling me 100% is mee gevallen. Behalve de rugweeen..die vond ik erg heftig zo gauw achter elkaar.

Nou mama's geniet lekker van jullie kleintjes! en Aggy ben benieuwd wie er van ons eerder is. Liedje is denk ik al bevallen. En denk Shaida als last best!

17. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Luca, spannend zeg! Ben benieuwd wanneer het los gaat bij jou. Jij bent vast wel eerder want heb zelf niet het idee dat het al komt.

Ananas, lief!! Mooi meisje hoor! Lekker aan het genieten dus.

Elif, zielig die reflux, weet er alles van, van dat zuur en dan bij zo'n kleintje....Maar gelukkig krijgt hij er nu wat voor, hopen dat het snel opknapt.

Hier gisteren ook weer voor controle geweest. Alles goed. Hb nog even geprikt en die was tot mijn grote verbazing weer gestegen van 7.8 naar 9.3 :$! Geloof je toch niet!

We zetten nog even door meiden!

18. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Hier een trotse moeder:
    Woensdag morgen om 8.24 uur is onze mooie dochter Zara-Noé geboren! Ze woog 3720 gram en is 51 cm lang.
    Het was heftig maar alles gaat gelukkig goed.
    De kraamtijd is vreselijk druk kan helaas niet verder reageren. Over een week probeer ik uitgebreid te reageren!

19. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ananas, wat een wondermooie dochter!!

Liedje, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!!! Het is echt een invasie van de meisjes heb ik de indruk. Girlpower!! :D Geniet van je kersvers gezinnetje!

Hier ook niet veel tijd om te reageren. Sorry dames! Het is echt drukjes en de borstvoeding loopt hier niet op wieltjes. Ben jaloers op je ananas! Positief hoor meid. Onze meid komt maar traag bij maar is verder wel op en top gezond! Ik moet ze nu na de borst nog een flesje van 30cc geven en heb er al veeeeel traantjes om gelaten. Iets dat zo vanzelf moet gaan wordt dan zo'n opdracht! Ik blijf hopen! Verder geniet ik heel erg van mijn gezinnetje. :)

20. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Gefeliciteerd liedje! Geniet er maar lekker van!

Deel Deze Pagina