tis wel heel rustig hier zeg! is het misschien 'n idee om n privehyves aan te maken voor ons? ipv hier? of heeft niet iedereen dat? nouja we kunnen ook gewoon gezellig hier blijven. Merk wel dat we nu drukker zijn met de kleintjes hihi! gister heb ik alle kaartjes afgehaald. pfffffffff we hadden 140 kaarten gekregen... allemaal in n mooie doos gedaan. Met Y.aniek hadden we er 180. Hadden jullie ook al zoveel kaartjes gekregen? Wat n heerlijk weer he? wij gaan zo even boodschapjes doen en vanmiddag om half 5 y.anieks nieuwe school bekijken. Fijne dag allemaal!
Hahah nee zoveel heb ik er niet gekregen Wel leuk hoor. Ik heb daarnet de was van Seyhan buiten gehangen heeeeeerlijk. En zijn kamertje een grote beurt gegeven dat wil zeggen ook kleertjes opgeruimt Jeetje er zijn er al een heleboel waar hij niet meer in past!
Gek he wat die kleertjes betreft. Ik heb nu twee meiden en ik lieg niet ik kan een eigen kledingwinkel opendoen.
ik wou ook de was lekker buiten hangen gister maar de droogmolen zat in de knup kreeg het niet voor mekaar dus ma gewoon op zolder weer. En lolieken ik heb ook zoooo veel kleding ma dan voor jongens natuurlijk heb al best veel weggegeven wat k minder mooi vond, de jassen gaan na mn ouders die wonen op n boerderij dus als werkjas voor thijmen. Heb nog nooit n nieuwe jas hoeven te kopen voor y.aniek ma tis nu verwassen.
Hee meiden!! Sorry dat ik al zo lang niks meer van me heb laten horen! Kom dr op één of andere manier niet aan toe... Meestal lukt meelezen wel maar reageren komt er niet van. Sorry. @ Elif: Hihi, inbreker Had je berichtje op t feb. forum wel gelezen hoor hihi! Ja, de nachten met J. zijn echt heerlijk! Ze draait goede nachten. soms dat ze nog wel eens om half 5 of 5 uur voor een voeding komt. Maar vannacht weer van 22.30-6.30 geslapen Kwam ook omdat ze wat overprikkeld was. Echt zielig! Gisteravond helemaal overstuur! Kwam omdat we 2 veel te drukke dagen hadden gehad. Weet ook dat we dat dus nóóit weer gaan doen. Dan maar allemaal afspraken afzeggen, maar dit niet weer! Hoe gaat het met S. zijn nachten? En met zijn gezondheid in het algemeen? Doet hij het helemaal goed? En hoe gaat het met je mams? Hoe is de prognose en hoe waren de uitslagen van de onderzoeken? Als je niet wilt antwoorden, geen enkel probleem hoor! @ Kleertjes te klein: Hier ook hoor! Maatje 50 (waren maar 2 setjes) te klein, en alle kleertjes maat 56 ook te klein! Dus wij zijn al helemaal over naar 62 en daar zijn zelfs dingen bij die ze niet meer past Volgens mij doet ze het wel goed op mama's melk @ Liedjepiedje: Had ook in het feb. topic de vraag gesteld, maar denk dat je em niet gelezen hebt Wat zielig van Z.! En wat balen van jou van dat ze zo onrustig was, en dan nét als je man een week weg is. Vind het echt onwijs knap van je dat je Z. bij de buurvrouw hebt laten slapen! Ongelooflijk, weet niet of ik dat gekund zou hebben! Vind het echt heel moedig ook van je! Heeft Z. het Kiss-syndroom? En hoe gaat het nu met de fysio? Heeft het al een beetje geholpen? Manlief ook weer thuis? En een beetje tot rust kunnen komen? @ Lolieken: Hoe gaat hij daar bij jou? Het gevoel dat je alles wat meer onder controle hebt? En je doet het super hoor als mama! Dat kan niet anders! En gek ben je zéker niet!!! @ Luca: Ik vind het een superidee van de Privéhyves. Daar kijk ik op één of andere manier toch sneller dan hier (ook omdat ik dan een mailtje krijg en nu niet...) Maar weet niet hoe de andere meiden daarover denken?? Ik vind de was buiten hangen ook altijd zoooo lekker! Maar vergeet het steeds, en dan ben ik al bezig en vervolgens denk ik dan: Ja, ga het niet meer afhalen... Wij hadden uiteindelijk 90 kaarten verstuurd en hebben 120 kaarten gekregen Echt veel!! Jullie ook al zoveel kaarten, echt leuk om te krijgen vond ik @ Aggy: Fijn dat de FV wat meer rust geeft. Hoe dat werkt met afbouwen en flesje geven heb ik geen idee van hihi. En is nu ook niet echt meer relevant denk ik. Hoe gaat het daar bij jou? Hoe ging je nacht alleen? @ Shaida: Hoe is het met jou? Goed aan het opknappen? @ Verlof: Hier een student die pas in september weer met school begint Dus ik ben tot september met de kleine meid "alleen" thuis. Daarna ga ik 3 dagen per week stage lopen en eens in de zoveel tijd 1 dag in de week naar college. Verder is er gelukkig veel thuisstudie bij, dus ik ga ervan uit dat dat goed te combineren is. @ Anticonceptie: Hoe doen jullie dat meiden? Wij wilden eigenlijk geen hormonen slikken oid tot een eventuele volgende zwangerschap. Nu was ik 2.5 week geleden ongesteld geworden weer voor de 1e keer (ondanks de volledige borstvoeding...) maar het vloeien hield maar niet op. Leek zelfs alleen maar meer te worden. Huisarts gebeld, die heeft contact gehad met de gyn. en nu moest ik toch wel met de cerazette beginnen. Want waarschijnlijk hield de borstvoeding de menstruatie op gang. Ben ik weer mooi klaar mee dacht ik Heb nog langer gevloeid dan na de bevalling! 2 dagen geleden met de pil begonnen, en het is nu alleen nog maar inlegkruisjewerk zegmaar. Dus ik ben al helemaal blij! Dan zal de rest ook snel wel overgaan Verder weer ik even niet meer wat te reageren of vertellen Tot snel! En zal hier vaker gaan zijn.
Hi meiden, Ik zal proberen om snel een berichtje te tikken hihi tegenwoordig leven we in het ritme van Raiyaan hihi @here, het is allemaal nog erg wennen. Wij zijn ook erg eigenwijs. Wij leven nog in ons oude ritme. Het besef is er inmiddels dat wij ons ritme moeten gaan aanpassen om het onszelf makkelijker te maken. Dus geen late nachten, bijslapen waar mogelijk. Makkelijk gezegd dan gedaan hihi. Het herstel bij mij gaat nog steeds niet lekker. Zit ook ergens in een mentale dip doordat het allemaal zo snel is gegaan. Had maar 2 weken verlof gehad toen Raiyaan is geboren. nog niet helemaal tot rust gekomen, vervolgens een toch zware bevalling, zware herstel..noem het maar op.. tot overmaat van ramp ben ik net weer hersteld van een buikgriep/voedselvergiftiging. weet niet wat ik had maar zondagochtend vanaf 5.00 alleen maar zitten overgeven om de 5 min. was helemaal uitgeput. R schrok zich een ongeluk toen hij mij ineens naast het bed zag liggen (had geen energie meer om op het bed te klimmen) na toen heb ik ff 2 dagen alleen maar geslapen. Eerste keer sinds de bevalling dat ik echt heb geslapen. vandaag eerste CB afspraak gehad. Raiyaan doet het super. Is 3 cm gegroeid en bijna 1kilo aan gekomen van zijn geboortegewicht. Raiyaan komt nog voor ongeveer 8 voedingen (om de 3 soms 4 uur) hij krijgt van ons 120 cc. ik zou blij zijn wanneer er meer ruimte tussen de voedingen komt. en als we de nachtvoeding eentje kunnen overslaan. Overigens is R helemaal niet lastig ofzo. Geeft alleen aan wanneer die honger heeft. vor de rest rustig ventje. Ik ben alleen nog erg onzeker. Ben tot nu toe alleen maar halve dagen alleen met hem geweest. Morgen ben ik de hele dag alleen met hem.. dat vind ik weer zo vermoeiend. Voormijn gevoel doe ik niks anders dan voeden, verschonen en daarna tijd n de gaten gaan houden. @Ananas, ben jaloers op je .. van 22.30 tot 6.30 geslapen?? ohw dan zou ik een sprongetje in de lucht maken @Elif, hoe is het met Seyhan en je moeder?? @Liedje, dikke knuffel. Moeder zijn is zwaar. altijd wordt er alleen maar gesproken over de rooskleurige verhalen maar de harde waarheid wordt altijd "verstopt" 'Het is heel knap van je dat je op tijd hulp van anderen hebt ingeroepen. Dat is al heel moedig van je. @Luca, hyves vind ik ook prima. check ik samen met zp. Alleen reageren op alles daar heb ik tegenwoordig minder tijd voor. na drie weken eindelijk naar alle collega's een mail gestuurd met foto's. @verlof , nou moet eind mei weer beginnen, maar wil mijn zomer vakantie er achter aan plakken. Dus hoop begin juli pas weer te beginnen.Zal deze week mijn werk bellen om het definitief vast te leggen. Was het al van lan maar vooral nu de eerste 4 weken eigenlijk zo moeizaam zijn verlopen heb ik behoefte aan meer tijd met hem. @Aggy, zelf ben ik gelukkg met FV . juist omdat door Bv Raiyaan zo wenig had binnengekregen en daardoor bijna weer terug most naar de zkh voor voeding heb ik een beter gevoel bij fv. We weten nu exact wat hij binnen krijgt en hoe vaak, het is erg praktisch en over paar weken hoef ik het niet af te gaan bouwen wanneer ik weer ga werken. @ohw ja geboortekaartjes.. wij hebben d'r ongeveer 85 verstuurd twee weken geleden.Maar nog voordat we de geboortekaartjes hadden verstuurd hadden we al 42 kaarten ontvange. Sommige van mensen die idd op de verzendlijst stonden maar heel veel ook niet.mensen waarvan we het helemaal niet hadden verwacht. Ben ng steeds iedere dag nieuwsgierig naar de post hoeveel en van wie hihi kraamvisite loopt hier niet zo storm. Wel bijna dagelijks naaste fam. maar die helpen ook mee hier thuis. Vandaag weer voor het eerst dat we alleen een avondje zijn. ook wel lekker. hmm berichtje is wel lang geworden haha. Bewaar nog wat voor de volgende keer hihi
Meiden, Ik zal van de week even een hyves proberen aan te maken.Dat vind ik ook veel makkelijker want daar kijk ik dagelijks op. Of gewoon vrienden van elkaar worden op hyves. Kunnen we ook makkelijker foto's van elkaar zien... Ga nu snel slapen na een drukke dag van shoppen en zingen! Liefs...
Hallo meiden!!! Hihih Ananas ja ik was een inbreker S reageerd ook heel erg op prikkels als het hem te druk enz is. Maar morgen moeten we naar het NL consulaat en daarvoor naar het Turks dus dat word een drukke dag Ben eens benieuwd hoe hij zich daarna voelt. J alweer in 62 en sommige te klein wauwie Lolieken meid hoe gaat het bij jou?? Shaida zo ziek geweest Erg hoor doe rustig aan en herstel goed!! Over het slapen van J jaaaaaaaa na 11 weken zou ik dat ook wel erg fijn vinden hahah. Aggy gaat nog steeds goed met de fles? Liedje hoe voel jij je nu lieve meid? Ik hoop dat manlief thuis is en je je wat beter voelt Luca hoe gaat het met jou meis?? Doe je ook rustig aan met je 2 mannetjes Hier had S 2 dagen echt een sprong jeeeeeeeeeeetje! Na het huilen van de voeding en de pijn was het nu weer huilen ocharme. Maar op een gegeven moment werd ik wel kribbig van Terwijl ik dat helemaal niet wilde zijn, nu is het weer helemaal goed. Hij heeft goed gedronken en heb hem in de maxicosi boven in het bedje gezet bij zijn mobiel ( was zelf ook boven) en toen is hij na het spelen in slaap gevallen. Minder prikkels boven. Na de provocatie lijkt het nu weer beter te gaan met de voeding ( niet te hard zeggen) maar hij heeft dus wel kma. Hij voelde zich ineens een stuk slechter en dus weer huilen van de pijn Mijn moeder zijn we nog aan het wachten op de hele prognose en wat ze gaan doen. Een bioptie hebben ze laatst niet kunnen doen. Die heeft ze eergisteren gehad dus ff afwachten nu.
kleertjes: wowww T.hijmen zit echt nog in 50 - 56 al wordt 50 wel wat klein.. maar maat 62 is echt nog te groot.. ananas: tsjee ik ben ook jaloers op jouw nachten! t.hijmen kwam vannacht zowat om de 2uur! en toen hij eindelijk sliep, kwam y.aniek die had kriebels.. last van zandmannetjes in de ogen.. Anticonceptie: wat is in godsnaam een cerazette? nog nooit van gehoord! ik geef ook volledige bv maar nog niet ongesteld geworden, dacht dat dat niet kon! shaida: knap ik probeer ook telkens tussendoor te gaan slapen maar heb elke keer n excuus om toch niet te gaan.. kan geen werk laten liggen zo irritant! en dan is het t mooie weer, dan toch weer liever met n vriendin afspreken, dan toch weer iets wat ik eerst even regelen wil etc.etc.. maar eigenlijk is het wel beter ook voor je humeur naar de rest van je gezin, voor mij tenminste! en je zult zien over n tijdje kan hij met n voeding minder snachts en dan wordt het echt even n genot! ik denk ook telkens maar: tis maar tijdelijk... pfff maar vannacht zat ik er echt ff doorheen.. hyves: liedje, ja dat zou ik wel heel fijn vinden, vergeet nu vaak hierop te kijken nu ik minder tijd heb. Weet iemand n leuke naam voor die hyve? elif: wat bedoel je met het consulaat? sprongetjes volgens mij heeft thijmen er iedere avond last van Wat is hij trouwens al groot dat ie in maat 62 past! goed hoor! hij is natuurlijk ook ietsje ouder maar toch! niet gemakkelijk dat afwachten van je moeder... sterkte met alles!
Hoi Meiden! Ook weer even een berichtje van mij! Mijn nachtje alleen heb ik redelijk doorstaan! Tuurlijk kwam madam iets vaker dan anders, alsof ze het aanvoelde Flesvoeding gaat zo zo, ze drinkt niet altijd genoeg heb ik het idee en ben nog erg aan het stoeien met soorten spenen en flessen. Daarnaast natuurlijk stuwing maar goed dat hoort erbij! Ze is vaak aan het jammeren en overstuur, geen idee of dat nou pure aandacht is, als ik dr oppak en bij me hou is ze vaak wel rustig maar vind ook dat ze boven in haar eigen bedje moet kunnen blijven slapen dus doe braaf elke dag een poging! Vanmiddag moet ik naar het CB, ben erg benieuwd hoeveel ze nu gegroeid is en zal al mn vragen daar eens even op tafel leggen. Shaida, herken het wenproces wel hoor. Zeker de nachten, ik kan er niet aan wennen. Ben zo gesteld op mn slaap! Hyves, laat maar weten! Kleertjes, hier ook nog 50/56 hoor en daar is ze nog lang niet uit. Anticonceptie, ik weet het nog niet, had voor mn zw al een tijdje niks. Maar even bekijken nog.
Ik weet niet wat hyves is of hoe het werkt... Ben een facebook meisje. Maar ik wil wel moeite doen als ik mag hoor... Want ik ben hier ook niet meer zo heel actief en vind het wel bijzonder dat we dit toch min of meer samen hebben meegemaakt.
Luca wij wonen in België en moeten daarom naar het NL consulaat Anders kan hij over 4 weken niet mee naar Turkije Aggy die stuwing is normaal, hier begint het nu wel weiniger te worden. Anders moet je net de druk eraf kolven en dan stoppen.
@ elif: aah zoo ik wist dat niet! de hyves is mooi geworden liedje! dit wordt denk mn laatste berichtje hier @ lolieken zou wel heel leuk zijn als je dr bij komt!!!
Dat is ook de bedoeling Luca Zodat andere vreemde mensen er niet bij kunnen spieken. Ik heb hem bij de favorieten gezet
oh bij mijn andere prive hyves staan ze er wel bij maar dan kunnen alleen leden erop kijken.. maar ik heb hem nu ook bij favorieten staan