We klimmen weer op de roze wolk.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door liedjepiedje, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Zo moest even flink wat bijlezen zeg!:D
    Gisteren het goede nieuws aan mijn zus verteld via mijn nichtje! "Ze heeft een baby in haar buik!":D Errug leuk! En mn zus erg blij natuurlijk. Vandaag kwamen mn schoonzus en zwager langs dus die konden we het ook vertellen en zo geleidelijk aan weten steeds meer mensen het. Vind het nog steeds wel raar om te zeggen eigenlijk, hadden jullie dat ook?

Liedjepiedje, hoe was je echo?

2e hands; ja wij hebben ook al spullen aangeboden gekregen inmiddels maar das van familie en dat vind ik wel ok. Meubeltjes wil ik ook wel van marktplaats afhalen als het nog goed is maar een kinderwagen of knuffels heb ik wat meer moeite mee. Maar goed zoals al gezegd is dat ieder voor zich!
    Namen moeten we nog over nadenken, meisje komen we wel uit maar een jongensnaam vind ik moeilijker.

2. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Aggy, eerst wilde we het tegen niemand zeggen tot 12 weken maar ik wilde me niet langer inhouden. Dus hebben we het rond 10 weken (dacht ik) uitgeroepen. :)

Nu we wat meer zekerheid hebben gaan we eten met onze ouders om het te vieren. Het officielere gedeelte dus... ;) We zoeken iets leuks te doen voor de toekomste grootouders. Ik ben er alleen nog niet uit wat precies. :)

Maar het is gek he... Begint al te vlotte. Nog een maandje en ik ben zo goed als in de helft seg!

3. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ja het is zeker raar! Zo van gaat dit over mij/ons?:D
    Blijft nog steeds onwerkelijk!

4. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    De echo was LEUK!!! Echt zoooo tof! Het kindje bewoog lekker en was al ontzettend groot. De vorige keer zag je twee grote rondje van hoofd en romp en 4 balletjes wat de handjes en voetjes waren. Nu zag je al lange armen. Het kindje maakte hap bewegingen als een visje want het was aan het drinken!! Zo grappig! Het stak zijn tongetje uit volgens de vk. En ze heeft de hersentjes laten zien en de maag en de blaas. Alles zag er heel goed uit. Ik ben nu 13 weken en 2 dagen. Dus zoiets dacht ik al. Ik ben zoooo blij! En helemaal verliefd! Ze heeft even het hartje laten horen maar dat hadden we thuis ook gehoord.

Mn broertje was hier toevallig vandaag en die is meegeweest. Hij is bijna 20 en vond het ook heel leuk! Zo grappig!
    Mn man stelde ook heel veel vragen. En vond het ook helemaal leuk!

Bekijk bijlage 93366

5. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
  6. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
  7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aaaaaaaaah liedjepiedje wat leuk om te horen.
    Prachtige foto;s!
    Geniet van de roze wolk:D

8. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Zal ik zeker doen. Zo onzeker ik een paar weken geleden nog was zo vol vertrouwen geniet ik nu!! Zo leuk!

9. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Liedjepiedje: Supergave echo!! En mooie foto's hoor:D
    Nu lekker gaan genieten hoor:D Zulk mooi nieuws!!!

Aggy: Hier voelde het inderdaad ook erg onwerkelijk! Zo van: Het is nu écht waar. nu mogen we het écht vertellen!!

Hier onwijze last van bandenpijn... Ging vanavond echt even door de grond (Dat wordt nog wat over 25 weken ;)) Die baarmoeder van mij is hard aan het groeien (Waar een mens al niet vrolijk van kan worden ;))!!

10. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Bandenpijn ken ik als geen ander de laatste dagen. :) Mijn buik is dan ook al een flinke buik. Eigenlijk niet te geloven zelfs... Heb al een buik van mezelf en ik denk steeds dat je het niet snel zult zien. Vorige keer had ik aan 16 weken een zwangerschapsbuik en nu begon die al vroeger te groeien om nu een gigantische scheut te krijgen. Ik lijk wel zes of zeven maanden. :D

Soms denk ik echt zie me hier nu lopen. Lijk al bijna te waggelen dat kan NU toch nog niet. Probeer ik stoer te doen en normaal te lopen nog een gékker zicht. :D Ik vraag me écht af of ik nu deze keer ga ontploffen tegen de 9de maand. :p

Maar ach dat is alleen maar leuk!

Super leuke echo's. Kijk ook enorm uit dat ik die schat in de handen heb. :) Volgende keer krijg ik ze allemaal mee. Jippie.

Jaja ik zweef nog steeds. Ben écht fier ofzoiets. :D

11. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Mooie echo's liedjepiedje! En duidelijk ook! Die van mij zijn iets minder duidelijk. We zijn even ver zwanger!
    Bandenpijn heb ik ook nog steeds, niet elke dag meer gelukkig maar het doet wel pijn zeg!

12. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Aggy. Die van mij waren ook onduidelijk maar met een fotoprogramma heb ik het contrast groter gemaakt. Of was het een onscherpe foto?
    Leuk dat wij even ver zijn!

13. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    -Elif82: 27 jaar, 1e kindje, 25 januari 2011, 8 sept 20 weken echo.
    -Ananas89: 20 jaar, 1e kindje, 3 februari 2011, 14 en 16 september onderzoeken in het UMCG
    -Luca84: 26 jaar, 2e kindje, 10 februari 2011, 12 aug. vk.
    -Liedjepiedje: 23 jaar. 1e kindje, 15 februari 2011, 2 september vk.
    -Aggy: 29 jaar, 1e kindje, 16 februari 2011, 10 aug. vk.
    -Shaida: ?, 1e kindje, ?, 23 augustus vk?
    -Lolieken, ?, 2e kindje, ?, ?

Shaida en Lolieken willen jullie de vraagtekens even vervangen :D
    Aggy. Ik ben nu 13,3 weken zwanger maar ze zeiden dat ik de 15e uitgerekend ben.

14. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    -Ananas89: 20 jaar, 1e kindje, 3 februari 2011, 13 sept. GUO-echo, 14 en 16 september onderzoeken in het UMCG
    -Shaida: ?, 1e kindje, ?, 23 augustus vk?

15. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Elif82: 27 jaar, 1e kindje, 25 januari 2011, 8 sept 20 weken echo.
    -Ananas89: 20 jaar, 1e kindje, 3 februari 2011, 13 sept. GUO-echo, 14 en 16 september onderzoeken in het UMCG
    -Shaida: 29 jaar, 1e kindje, 5 maart 2011, 23 augustus 12wk-echo

16. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    -Shaida: 29 jaar, 1e kindje, 5 maart 2011, 23 augustus 12wk-echo
    -Lolieken, 27, 2e kindje, 6 februari 2010, 6 september gyn

17. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    meiden,

ik heb even jullie creatieve hersencellen nodig haha

na een goede echo, willen we het uiteraard bekend gaan maken aan de rest van de wereld :D voor onze vriendenkring, fam (neven, nichten) en andere dierbaren, wil ik een smsje sturen om te laten weten dat wij zwanger zijn.
    Helaas is er online weinig aankondiging van zwangerschaps teksten beschikbaar. Had er een aantal gevonden maar manlief vind ze allemaal te klef. Ok ik ben ook zelf beetje klef haha

Hebben/Kennen jullie grappige teksten die we als sms kunnen versturen?

Alvast bedankt

18. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Shaida: Geen idee... Wij hebben het iedereen persoonlijk verteld. Maar zou niet weten wat je zou moeten sturen ;) Ik ben ook een kleffe hahaha.

@ Lolieken: Wij lopen precies gelijk... Maar hoe kan het dat jij 3 dagen later dan mij bent uitgerekend??...Misschien dom vraagje hoor:p

@ Hier: Vandaag voor het eerst weer gesport. Naja, moest heel rustig aan doen van me fysio, maar ben toch best heel erg kapot hahaha. En had ineens zoooo zin in bruine bonen met spekjes (geen idee waarom:p) Dus bruine bonen opgezet. Zijn er geen spekjes meer! Naja, niet erg, die zijn toch erg zout;)
    Verder voelde mijn baarmoeder vanmorgen (nadat ik naar de wc was geweest en weer plat op bed ging liggen) veel groter aan dan even geleden. Dat deed me echt goed:D Groeit allemaal goed dus!

Fijne dag vandaag! Knuff!

19. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Shaida ik wou dat ik je kon helpen maar ik ben er zelf niet zo goed in. Maar wel een leuk idee. :D

Zelf ook op zoek naar een mooi origineel cadeau voor de grootouders. Ze weten het dan al wel maar nu we zeker zijn wil ik ze iets moois geven iets "officieler" :) Maar ook hier ben ik niet zo'n creatieve geest. Mijn hersencelletjes doen overuren.

AAARGH, ik word misselijk van mezelf. :D Nog steeds zo'n gelukszalig gevoel. Daarnet was ik zo vertederd door mijn buik. Die is al zo zwanger... :p

Ik kan het niet helpen. Zit al drie dagen met zo'n brede grijns op mijn gezicht. Qua kwaaltjes wel een k*tdag... MOEEEEEEEEEEE, misselijk, zuurbranden, bandenpijn. Ja seig, een beetje geklaag mag wel. :D

20. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    thanx meiden, het is ook niet makkelijk. Gelukkig is manlief de creatieve van ons 2. Net heen en weer zitten mailen. Komt ie met allerlei geboorteteksten voor over 7 maanden (die hebben we dus nu ook al ;)).. hmm leuk maar dat bedoelde ik niet.

het is geworden Ramon1979 + Shaida1981=??? 2011:D

ohw kan niet wachten om het berichtje uit te sturen en de reacties bij iedereen.

overigens naaste fam. krijgt het persoonlijk te horen. Dit is echt voor vrienden, en verre fam enzo. Het zal niet lukken om iedereen te bellen ofzo,. Anders gaat het als een lopend vuurtje en krijgen ze het via via te horen. Dus vandaar het smsje.

Deel Deze Pagina