We klimmen weer op de roze wolk.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door liedjepiedje, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Leuk idee Shaida! Origineel hoor! Wij hebben het gewoon verteld. En voor kennissen zetten we het maandagavond op hyves. Overdag vertel ik het op mn werk en daarna mag iedereen het weten! Daar heb ik nu al zin in... haha
    Lolieken. Er zijn hier ook wel leuke topics waarin je kunt vinden om het leuk te vertellen. Geweldig dat je ook zo geniet van het gelukkige gevoel! Geweldig he! Blijf het doen!

2. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Shaida: Gaaf!! Dat is echt leuk! Zal je vast hele leuke reacties op gaan krijgen!

Lolieken: Lekker blijven zweven en genieten meis ;)
    Wij hebben de aanstaande opa's en oma's een speentje gegeven met daarop "I love opa" dan wel "I love oma". En een slabbetje met daarop: Mijn opa/oma is toe-val-lig de allerliefst!!" Deze hebben wij allemaal bij de prenatal weg gehaald:)

3. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ooh ananas dat is ook een leuk idee!!

4. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik wou even tonen waar ik zo fier op ben. :D

Bekijk bijlage 93661

Best al een zwangere buik toch? Of zie ik spoken? :p

5. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Zooo wat een mooie buik!!! Ik zal de mijne ook hier proberen te plaatsen. Hij staat al wel op februari buiken.

6. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
  7. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Zo leeeuuuk op te zien! Ook al een behoorlijke buik meid! We groeien gigantisch seg. :)

8. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hihi inderdaad! Het is niet normaal ;)
    Mooie buiken meiden:D

Hier die van mij van gisteren (en toen was ie klein in vergelijking met de rest van de week ;) Hij is nu ook weer mega:p Deze staat ook tussen de februari 2011 buikjes;)
    Bekijk bijlage 93720

9. luca84

luca84 Niet meer actief

Jullie hebben allemaal n mooie buik. Ik heb nog helemaal geen foto's gemaakt, wou het met 15 weken doen. en dan met 20,25,30,35,40 (tussen 35 en 40 denk ik vaker omdat ik niet weet of ik voor de 40e week beval) Maar ik kan er binnenkort ook wel een maken dan plaats ik hem ook even hier.
    echt mooie buiken al

@ shaida: wat n leuke sms idee!

10. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Mooie buik ook Luca!
    En jij ook Ananas. Het verschilt echt he per moment. Bij mij is hij aan het einde van de dag goed zichtbaar. Rond deze tijd is het nog een beetje een vetrol! Haha

11. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Leuk om al die buiken te zien!!

Mja ze zeggen bij een "2de" gaat het sneller en dat heb ik geweten. Ik groei enorm en hoop zelfs dat het nu eventjes stopt anders ga ik binnen een maand of vier, vijf ontploffen. Maar het is natuurlijk super leuk om mee te pronken. :) Ben wel fier dat moet ik toegeven. :D

12. luca84

luca84 Niet meer actief

kan ook merken nu de dag aan het eind komt dat mn buik boller staat.. raar zeg!

13. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Mooie buiken ladies! Wilde het ook zo doen zoals Luca vanaf de 15e week maar tis wel leuk zo!

Ik heb rond de avond ook een enorme buik voor mn gevoel. Voel me dan ook echt opgeblazen!

Ben zoooo moe nu en heb enorm last van mijn rug. Baal er erg van. Hoop niet dat dit de komende maanden zo blijft. Ze zeggen dat het vaak beter gaat in de zw.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier was alles goed met de echo:D
    Het is nog een heel iel manneke mager hihih maar dat is normaal ;)
    En het is nog steeds een HIJ:D
    Hij is nu rond de 16 a 17 cm dus het schiet goed op.

Wat een mooie buikjes allemaal:D

15. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Super Elif!:D

16. luca84

luca84 Niet meer actief

Hey meiden,

Hier n berichtje van mij midden in de nacht.. voel me zo beroerd we zijn de hele avond uitgeweest. Ik was de bob. Keb zo'n last van mijn buik gehad!!!!echt felle steken en onder mn navel. Als ik mn navel aanraakte deed het al zeer vreselijk. Maar dat had ik n poos na de bevalling van mn zoontje ook en toen dacht de arts aan een navelbreuk en volgens mij speelde die nu weer op. Maar ik geloof dat ik het tijdens de zwangerschap toen ook had. Maar jeetje wat voelde ik me sjit. Ben nu pas net thuis heb gelijk de angelsound gepakt om te checken of alles goed was. Kon het hartje maar niet vinden.. ik in de stress ik hoorde wel de hele tijd blupjes en net of er n vis wegzwom enzo.. en na een kwartier ofzo vond ik eindelijk n snel hartslagje... Jeetje wat een avond! moest het even van me afschrijven. Gelukkig is ons zoontje uit logeren en kunnen we uitslapen morgen. Morgenmiddag komt n oom de logeerkamer behangen met glasvlies en dan kunnen we sausen. Voor zijn nieuwe kamer.

slaapse nog allemaal..

17. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    aaah heftig Luca! En dan vind je in de stress het hartje ook niet! Gelukkig dat je het toch gehoord hebt uiteindelijk. Ik luister nu ook wel regelmatig maar zodra ik het heb gehoord zet ik m weer uit! Het is zo fijn dat je dat af en toe kan doen!
    Je zal nog wel niet wakker zijn maar ik ben benieuwd of je nog steeds zo'n pijn hebt!
    Elif. Super hoor dat je nog steeds een mannetje hebt :D Wat grappig dat je kon zien dat hij mager is. Nou ja lekker veel gaan eten...;)

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Luca oei wat schrikken!!
    Hoop dat je je nu beter voelt, en zeker laten nakijken !!

Liedjepiedje, ja beebs komen pas de laatste weken aan, dus nu was het een mager mannetje:D
    Maar zo lieffffffff

Ik heb trouwens in mijn eigen topic bij de vruchtbaarheidsbehandelingen ( elif's 2e kans op een wondertje) foto's van het kamertje staan , als jullie het willen zien
    xxx

19. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Luca: Jeetje wat schrikken zeg:( Hoop dat je er nu minder en het liefste geen last meer van hebt! Bel anders voor de zekerheid even je vk/gyn hoor!

@ Elif: Wat een leuk kamertje! En wat hebben jullie het al ver af zeg!! Hihi wij moeten nog een heel eind:p Wat fijn dat de echo weer goed was:D

@ Hier: Wij hebben gisteren de familiewieg opgehaald:D En hij is groot!!:$ Niet normaal hahaha. Alle kindjes die er tot nu toe in hebben gelegen hebben er ook tot een half jaar in gelegen allemaal! Nou wij gaan maar eens zien hoe wij dat straks gaan doen ;)
    Nu eerst alles maar opnieuw bekleden:D
    Verder voelt het allemaal goed hier! Kreeg gisteren van mijn moeder de reactie: Nou, jij groeit momenteel hard meis! (En ik zie haar 3x per week hahaha) Was wel leuk:p

Deel Deze Pagina