Ja ineens was het over, maar jeetje wat n zeer deed het... ik maak me er ook best druk om eerlijk gezegd. Als die navel nu al opspeelt hoe moet het dan als ik verder zwanger ben??? heb me nu wel voorgenomen om alle feestjes die ik nu heb, en ik krijg last dat ik dan naar huis ga. (ben geen bob meer voor anderen dan kan ik gaan wanneer ik wil) Morgen wil ik de vk of de huisarts bellen. Wie zouden jullie bellen van die 2? ik wil gewoon zeker weten of het geen kwaad kan voor t kindje. Hebben jullie nooit pijn onder de navel? @ elif; ik ga zo jullie kamertje bekijken! ben benieuwd! @ ananas; wat leuk zo'n wieg.. zou ik ook wel willen voor de eerste paar weekjes op onze kamer. Wij gebruikten toen de kinderwagenbak. ged. 1week. @ liedjepietje: ja het is om je gerust te stellen want na die pijn van gisteren zat ik echt in de stress, maar het duurde ineens n poos voordat ik hem hoorde terwijl ik hem normaal gelijk hoor. Jeetje wat wordt je dan even bang... lfs
Luca, wat een schrik! Ik zal de huisarts denk ik even bellen morgen of eerst de vk en daarna de huisarts als ze het niet helemaal weet. Elif, had het kamertje laatst ook al even bewonderd! Erg mooi gedaan hoor! Kan ook niet wachten om er mee bezig te gaan. Wij krijgen ook een wieg van mn schoonzus, daar hebben ook al heel wat kindjes ingelegen van de familie van mn man inclusief hijzelf! Ik zet hem of in de kamer of in onze slaapkamer neer denk ik.
@ elif: leuk kamertje, die lamp is leuk! waar heb je die vandaan? en vind het ook heel leuk dat je 1 muur donkerblauw hebt en de rest babyblauwachtig. Heel leuk. Bij ons is vandaag op de slaapkamer van ons zoontje glasvlies gekomen. Hoop dat we volgende week gaan sausen. 1 muur wordt appeltjesgroen, 1 muur aquablauw en de rest wit. Dan zijn peuterbed en kast erin en tzt als de box opgezet moet worden komt zijn speelkast (ikea trofast die trapmodel met bakken erin) op zijn kamer. Het kleine kamertje zit nu zacht geel met zacht groen behang op. Met zelfgemaakte schilderijen van winnie the pooh. We willen heel misschien die kamer ook helemaal opnieuw doen. Maar aan de andere kant kan dit ook nog wel... dus ik twijfel nog heel erg. Zal tzt n keer n foto maken. Als ook de kamer van ons zoontje af is. En ik wil heel graag een leuke luiertas.. wat voor een hebben jullie? en waar vandaan? de hele leuke zijn wel ontzettend prijzig.. we hadden toen n grijze van de hema.. maar wil eigenlijk n andere..
Luca bij de kwantum, zag hem laatst weer in het boekje voor 20 euro!! bedankt voor de complimenten. xxxx
goedemorgen! even n vraag: hebben jullie ook wel eens zeer boven in de buik? ik heb rechts iets hoger dan mn navel echt zeer. En als ik met mn angelsound luister dan hoor ik daar al geluid net of dat t kindje is... maar de vk zei dat de baarmoeder tot 1vinger onder mn navel kwam.. ik snap er niks van. Maar het deed wel zeer. En voor diegene die een angelsound hebben, horen jullie soms het hartje ook heel moeilijk? ik wel en misschien moet ik helemaal niet meer luisteren maar als ik telkens buikpijn hou dan kan ik me niet weer houden ervan. Ik ga strax de vk bellen.
de assistente wou mn klachten doorgeven aan de vk en dan als ze het nodig vond wou ze me terug bellen.. ik maak me echt zorgen. En dan die buikpijn. Heb net hier maar n berichtje aan de vk geplaatst. Misschien dat ik daar wat aan heb..
Luca, ik heb tot hier toe niet opnieuw geluisterd. Ik ga ervanuit dat het allemaal goed is. Ik heb sowieso al een laagje buik en ik heb schrik dat ik er niet te goei doorgeraak met de angelsound... Dan ga ik pas bang zijn en dat wil ik niet. Mijn symptomen zullen het me wel vertellen. Vanmorgen weer ziek opgestaan dus dan weet je het al. Borsten en dan vooral tepels doen pijn. Maar voor mijn part mogen ze dat doen tot het einde van mijn zwschap. Maar ik snap heel goed dat je hem wel wil gebruiken hoor. Volgens mij is het heel normaal dat je de hartslag minder hard hoort soms. Had ik in het prille begin ook toen ik hem nog wel frequent gebruikte. Ik zit echt te wachten op beweging. Ik mag nu zeker zijn dat ik onze kleine al gevoeld heb. Maar het is nog zo zachtjes dat je echt stil moet zitten om het te voelen. Ook al bevestigd de gyn het, het is nog zo onwerkelijk. Ik zit echt te wachten op de mini duwtjes zodat je er niet meer naast kan voelen. Vorige keer was dat rond 16 weken. Let's hope.
sorry weer n berichtje van mij.. ik was net op google aan het zoeken onder pijn onder navel en toen kwam ik een berichtje van mij tegen van hier (onder n andere account) uit 2007 toen ik 16 weken zwanger was van mn zoontje had ik precies dezelfde klachten als nu!was ik alleen 2wkn verder.
Dat is grappig luca, apart dat je dan jezelf weer tegenkomt. Ken het zelf niet dat gevoel maar is het niet gewoon groei? Heb geen angelsound en ga dr ook geen aanschaffen. Denk dat ik er veel te gestresst van wordt. Ga vanmiddag even op de struun voor een zwbroek. Had er al eentje besteld via internet maar was te groot. Ga nu liever even real life wat passen. Hebben jullie allemaal al zw kleren aan? Ik pas nog 2 broeken en dan houd het wel op zeg maar.
Heel mijn buik is gevoeliger... Maar geen bepaalde plek meer pijn ofzo. Kunnen het je darmen bv zijn? Op een bepaalde plaats kan je meer last hebben...
@ Luca: Je baarmoeder is nu natuurlijk ook een stuk harder gegroeid doordat het je 2e zwangerschap is, zou het daar niet van kunnen komen? Misschien toch wel een beetje een geruststelling is dat je het toen ook had? Wat een waardeloze vk trouwens!! Jij zit in spanning, de assistente "zal het wel doorgeven" maar de vk belt je alleen terug als zij het nodig vindt??? Voor t zelfde geldt belt ze niet terug ofzo... Echt raar... @ Lolieken: Ik zit ook echt te wachten op beweging hihi. Maarja, ik heb het nog nooit eerder gevoeld, maar kan echt niet wachten!!! @ Hier: Ik ben echt onwijs moe... Gisteren mijn vriend meegeholpen op de babykamer. Daarna op verjaardag bij mijn oppaskindje (is zowat voor mijn gevoel mijn broertje) En toen nog een halve dag werken... Volgens mij moet ik het wat anders inplannen hahaha want dit komt niet goed zo Ik moet vandaag eindelijk naar de tandarts (ik had 3 weken geleden al gebeld) Omdat ik denk dat ik meerdere gaatjes heb... dus ik ben erg benieuwd. Heb er nu toch wel last van... Ik heb zelf een heel slecht gebit door alle antibiotica en prednison vroeger. Daardoor is mijn glazuur heel slecht en zijn veel kiezen en tanden gebroken. Maarja, ook dit hoort erbij en overleven we wel weer hihi!
aggy, ik draag zwangerschapskledij... Ik moet wel want mijn buik is echt te groot voor gewone broeken. Maar zo komt het allemaal nog mooier uit!! Begin te merken dat ik meer interesse krijg om mezelf terug mooi te maken. Heb mezelf zo beroerd gevoeld en zo angstig dat het me weinig kon schelen. Mezelf wassen en dat was het... Nu wil ik helemaal pronken en fier zijn. Gelukkig... Is ook aangenamer voor mijn vriend + omgeving. Hihi. Binnenkort ga ik ook op de koop voor nog wat broeken maar voor de rest gebruik ik wat ik nog liggen heb en dat is nog redelijk veel.
@ Aggy: Ik draag als sinds 11 weken positiekleding. Ik pastte echt mijn broeken niet meer. Toen heb ik 2 zwbroeken gekocht. En daarvan pas ik er nu alweer 1 niet...Die band is veeeeel te strak! dat zat met 11 weken lekker maar nu niet meer Veel van mijn shirtjes zien er sinds vorige week eigenlijk niet meer uit. Komen amper tot de rand van mijn broek hahaha Dus voor mij ook deze week of volgende week even shoppen Nog minimaal 1 broek erbij en een zootje shirtjes
ik gebruik geen positieshirtjes maar gewoon wijde shirtjes. Van de h&m heb ik n aantal dingen die heel leuk zijn. En heb n positiebolero besteld en heb nog n rokje en een broek maar die moet ik nog even passen. Heb ook 1 broek besteld. Kopen jullie nog meegroeibeha's? ben benieuwd hoelang ik mn eigen nog aankan.. de vk heeft nog niet gebeld.. het zal wel iets zijn waar ik geen zorgen over hoef te maken. Erg he, dat je door de mk zo onzeker kunt zijn.. erg jammer toch..
mn vriend komt misschien eerder thuis! kunnen we gelijk de erkenning regelen dat moet voor de 16e week. Hebben jullie dat al gedaan?
Hallo lieve meiden, @Luca, vervelend van die steekpijnen. Heb zelf ook last van steekpijnen overal ook rondom navel. Heb het tijdens de intake aan mijn vk gevraagd en die zei dat het normaal was. maar het is idd eng vooral als je een mk hebt gehad. Wij zijn getrouwd dus erkenning niet nodig hier. @Elif, super mooi kamertje, hij is ontzettend mooi geworden. @positiekleding. Nah mijn online bestelling was veelste groot, dus maar teruggestuurd. Vorige week zijn we toen naar Hoofddorp gegaan. Nah echt waardeloos. Erg weinig aan keus, veelste duur. Heb toen ruim 130 euro uitgegeven en was niet blij met de aankoop. maar we hebben geen ervaring ermee dus we dachten liever iets dan niets. maar ja het zat me niet lekker en het was alsnog te weinig 4 shirts voor 50euro!! rok, 2 mooie shirts) Ben dus afgelopen weekend met mijn schoonzus gaan shoppen speciaal. Ze is moeder van 2 dus heeft al ervaring. Nah ben er zo blij mee geweest. we zijn gewoon naar C&A gegaan.Echt een schat, ze is tussen de sale en al die mensen eerst gaan snuffelen en heeft gewoon tuniekjes gevonden waarvan de duurste iets van 15 euro was. Supermooi. Heb daarna gelijk weer de aankoop van de week daarvoor weer terug gebracht. Ze heeft me ook tips gegeven bijv. dat ik nu ook uit de voeten kan met grotere maad t shirts, losse jurkjes en tuniekjes etc. Enigste positie was een nette rok (mooi), en twee broeken. Moet zeggen dat die broeken niet mijn stijl is maar ja het moet maar. En ze kostte maar 9 euro per stuk H&M vond ikzelf tegenvallen. Ohw en ze legde me uit waar die knoopjes aan de binnenzijde voor zijn hahaha. Vond ze al zo huge en heb een kleine maat. @buikjes, wat hebben jullie mooie buiken. Hier is ie nu nog klein, denk ik . Voor mijzelf vind ik het wel groot , moet er erg aan wennen hihi. @here, ben wel beetje angstig voor volgende week. het begint nu steeds meer te leven. We zijn bezig met gedichtjes, hoe gaan we iedereen vertellen, aankoop en dingen regelen etc. Je gaat al vanuit op goed nieuws Dan ben je meer bang voor slecht nieuws. Nog een weekje en dan weten we het pfff nerves beginnen weer
Komt vast goed lieve meid! Ik duim voor je... Ik ben ondertussen al beginnen rondsnuffelen voor kraamcadeautjes en geboortekaartjes. Héél leuk om te doen. Vorige keer was ik er super traag mee deze keer ben ik er héél vroeg bij. Maar wil vooral alles zelf gaan doen dus moet ik wel op tijd beginnen. Pff, dames zijn jullie soms iets kwijt? Ik zoek me al héél de dag suf suf suf voor iets dat ik dringend nodig heb. Ik ben niet de meest orderlijke mens op aarde maar om het nu niet te vinden zo erg ben ik ook niet. Blijkbaar heb ik het té goed weggelegd. Heel de dag lopen zoeken en de rest van men werk blijft liggen. Maar heb het dus écht nodig. Verdomme. Ik moet toch eens werk maken van een beetje meer ordelijkheid ofzoiets maar het zit gewoon niet in me. Wou dat ik iemand was met allemaal systeempjes maar dat kan ik dus word ik alleen maar gek van maar nu nog gekker natuurlijk. *zucht* Ik ga nog maar een beetje zoeken. Word er behoorlijk moedeloos van. :x
pff net te horen gekregen dat mn vriendin haar 2e icsi poging mislukt is.. en het overige zaad te zwak was. Heftig..
Luca, wat heftig zeg! Sterkte! Lolieken, haha wat een gedoe en wat kan je je suf zoeken naar iets! Vaak ligt het dan toch op een logische plek of ben je vergeten waar je het hebt opgeborgen. Veel succes met zoeken meid, hoop voor je dat je het snel vind! Hier niet geslaagd vanmiddag, ook erg frustrerend! Leuk zw.winkeltje gevonden maar vond de broeken zo duur!(dat is namelijk nu even het belangrijkste), bij de C&A hadden ze de zwcollectie vervangen door iets anders, de miss etam broeken mt 36 veelste groot en de promiss had niet eens wat. Dus nog niks.....heb nu net wat bij de wehkamp besteld es kijken of dat past.