Ik ben een benieuwd wat mensen bij de naam Quinten vinden passen als zusje/zus. Zelf hou ik ook erg van Nederlandse meisjesnamen maar kan er geen vinden die echt past. Iemand ideeën?
Hmm ik vind Carmen denk ik het leukst, maar vind het dan niet zo mooi dat beide namen op 'en' eindigen. Alina vind ik niet zo mooi, een beetje hard. Dus ik vind Feline er dan het leukst bij Andere ideetjes: Amber Anna, Anne Anniek, Annika Caro, Caroline Cecilia Charlotte Daniek Daphne Elise / Elize, Elisa / Eliza Emma, Emmy Eva, Evie / Evy / Evi Eveline, Evelina Felicia, Felize Fleur, Flore Hannah Helena Ina Iris, Isis Janna Joëlle Julia Lara, Laura, Laurie Lisa / Liza, Lise / Lize Maud Mia Nika Nora Rosa Sara Sophie Tamara Valerie Vanessa Vera Yaël Yasmin / Jazmin Zoë
@7Michelle7 Elise / Elize, Elisa / Eliza vind ik erg mooi. Nu voorkeur voor Elise. Maar zet ze zeker op de lijst.
Ik vind Quinten en Félien ook wel erg leuk, Feline krijg je al snel Fe-li-nuh. Wat ook wel mooi is hoor.
Carmen! ik zie dat er heel vaak op Feline gestemd is, maar Carmen past veel beter bij Quinten, en tevens een stuk orgineler.