Inmiddels 37 weken zwanger van onze vierde, maar nu begin ik toch ineens nog wat te twijfelen over dè naam !! ( Hopelijk zijn het de hormonstertjes !! ) Hebben jullie nog wat leuke naamsuggesties ?? We zijn op zoek naar een korte naam, liefst niet-eindigend op een A, ivm onze achternaam en het moet passen bij Mare, Sten en Tess !! Alvast bedankt !!
Mare, Sten, Tess & Bram Daan Finn Ian (A)Lex Niek Nick Rens Vince Cato Eef Fien(e) Ise Juul Lynn Noor Roos
Waarom twijfel je? Het zijn de hormoontjes denk ik; zou nooit met 37 wk meer switchen...1x gedaan en SPIJT
Ik zou weer voor een naam met 4 letters en een E erin gaan. Dat is tot nu toe ook zo, dus lijkt me leuk die 'trend' voort te zetten Toffe namen ook, trouwens! Hier wat ideetjes. Voor een broertje: Abbe Abel Alex, Alec Arne Axel Beau Bent Dave Ebbe Ebel Eben Edan Egil Eino Elam Elia, Elio Elof / Elov, Eluf Eloi Elon Emil Enzo Erik / Eric Evan Ezra Feri Frej / Frey Hero Imre Jens Joep Jove Jure Kéan Keld Kent Kjel Kobe Koen Laël Leiv / Leif Lenz Leon Levi Nels Nemo, Neno Nero Niek Noël Oden Olev Olle Onne Owen Peio, Pejo Rein, Rien Remi Roel Rube Rune Veli Yves Zeno Zeph Voor een zusje: Amée Bine Cleo, Cloé Demi, Devi Ebbe Elie Elin Elle, Elli Else Evie Febe Hebe Hine Ieve Ilse Imme Ines Inge Ione, Iole Jade Jaël June, Jule Kate Leah Lene, Leni Lien, Line Lise / Lize Lone Lore Lóve Luce Nine Nore Nyke Róze Vere, Veri / Feri, Vero Vive Yfke Ymke