Nog 4 weken te gaan voor uitgerekende datum en we hebben nog steeds geen naam. Vriendlief en ik kunnen het maar niet eens worden. Wat ik mooi vind dat vind hij niet mooi en andersom. Onze zoon heet Jayce en nu verwachten we een dochter. Ik vind Nadée bijvoorbeeld mooi en hij Ivy. Maar Ivy is het voor mij net niet. We hebben dus nog niet DE naam. De tweede en derde naam staan al een soort van vast. Dus we willen maar 1 naam. Geen hele lange. Ik vind zelf Ivy net te kort. Hebben jullie ideeën die passen bij Jayce??? Mochten jullie nog een leuke combi kunnen maken van Albertha Christine of dirkje christine dan ben ik daar ook heel erg benieuwd naar! ivm vernoemen (als 2de of 3de naam hoor, misschien passen we dat dan nog aan) roept u maar!!!!
Van Alberta en Christine zou ik Aline maken. Verder vinden jullie Ylvi of Elvy misschien wel leuk? Of: Nikée Isah Eileen Moïra Yara Yfke Alizée
Jayce &: -Romy -Carli -Noa -Dani -Desi -Indy -Sandi/Sandy/Sandee -Aimee/Amy -Esmée/Esmae -Lola -Cailin -Sam -Nikki