Mooie naam uitgezocht voor onze nieuwe zoon, passend bij de naam van zijn broer.. Beau Angelos Frans met betekenis.. En ineens toch twijfel om eerste en tweede naam om te draaien.. Kort en stoer zoals Beau Of juist nadruk op het franse, bijzondere... Hihihi lekker om nu nog te twijfelen...
Ik zou het zo laten, vind beau een erg mooie naam..! O wacht ik lees het verkeerd hihi ik ga even nadenken !
haha ben beetje warrig in mijn verhaal geweest geloof ik.. Oudste zoon heet Beau Angelos (mooie engel op zijn frans) dus hier gaan we niets meer aan veranderen Jongste zoon krijgt ook een franse naam.. bestaande uit twee namen. De ene is kort en stoer, wat minder frans.. maar de ander is echt frans maar iets "netter" Dus vandaar de twijfel.. Misschien zo wat duidelijker?
Ligt eraan welke namen je in gedachten had als je ze hier niet wilt zeggen wegens bekenden/zoekmachines, schrijf dan woorden onder mekaar zodat de eerste letters de naam vormen, zoals piet Jan Pepernoten In Een Theepot Ja Anders Niet Zo zegmaar anders kunnen we moeilijk een mening hebben!!
hahah ja, is ook een optie.. hoop alleen dat de meiden van "mijn groepje" niet teveel gaan snuffelen Volledige naam is: Dieren intensief natuurlijk avontuur neutraal trein Leuk uniek computer iemand è namen en tja, welke naam als roepnaam straks?
Ik vind beau + Franse naam als roepnaam samen het leukst klinken voor twee broertjes!! Dus l.d. Achternaam Ik vind dat ook 'lekkerder lopen' dan d. l. Achternaam. Mooie namen zeg!!
dank je en ik ineens nu ook, terwijl ik al heel lang vast zat op D hihihi dus vandaar de twijfel......
Ik ga ook voor de D naam, leuk bij B.eau! Wat vind je van D. Loic (betekenis beroemde krijger) ipv L.u.c..... Bij de L. naam denk ik altijd aan de Vlaamse Pot en een ex hahaha
bedankt voor het idee Mamalinnie maar ik wil het echt op deze namen houden, juist dat Licht staat voor de nagedachtenis aan iemand.. Ik geloof dat ik er eigenlijk al uit ben, ga denk ik toch voor bijzonder.. en dan is L toch echt meer speciaal..