Ik ga even de naam teun aanmoedigen! Mocht het ooit ervan komen dan wordt dat hier de jongensnaam! I love it
Dat er een naam in je vrienden kring is die er een beetje op lijkt zou ik me iet door tegen laten houden wie weet welke vrienden er nog bij komen of aan beide kanten buren met een Teun en een Jelle Verder vind ik Teun de leukste naam
Ik vind Jelle een hele andere ma'am dan Jesse en zou me er dan ook niet door laten tegenhouden. Anders misschien Jelte een optie?
Noud Niels Niek Brent Bart Bob Job Jort Jur Jens Joost Joris Marijn Mats Mart Max Loek Lex Koen Wout Rens Roel Roef Ben Tijl
Jesse en Jelle vind ik twee hele verschillende namen. Het zou anders worden als het 2 broertjes waren.. dus gewoon doen, leuke naam . Tijn vind ik ook leuk, Teun minder.. beetje boers.
Jelle leuk! Daarna vind ik Tijn. Teun vind ik niks maar dat komt misschien omdat mijn bejaarde opa zo heet.
Jelle kan prima! Vind Jesse en Jelle echt verschillende namen. En het blijven vrienden. Bij familie zou ik twijfelen. Vind ik zelf leuker de andere 2