Wij twijfelen over een vijfde. Een van mijn ‘twijfels’ om het niet te doen is dat ik er van overtuigd ben dat we geen naam kunnen vinden die net zo mooi is als de namen van onze dochters. Misschien hebben jullie inspiratie? Bekijk bijlage 566684 Namen niet voluit schrijven aub.
Als je uiteindelijk zwanger ben zal je wel moeten en zul jr echt wel een mooie naam vinden! Je kan je kind immers niet naamloos door het leven laten gaan haha
Isaure Gia Amel Anthe Berber Lune Mirre Imre Noe Zola Isla Phileine Suzet Liva Eve Muriel Amarant Aria Deja Bojoura Lorin Valente Ilja Cerise Eloise Moise Alizee Lymee Chanoe Marenthe Madelyn Cinzia Cilia Damaris Fiore Beryl Lorraine Eliane Nour Norell
Als jullie echt nog een kindje zouden willen komt die naam heus wel, nog zoveel mooie namen ......hebben jullie voor een jongen wel al een naam? Inspiratie: (of ik sla de plank mis) Estée Célie/Zélie Aure Anaïs Soleil Lisse Juno Kira/Kyra Lilah Lorijn Idalie Janou Eden Alizée Noanne Aela/Ela/Elea 2e naam: Estelle Isaline Clarisse Solène Adeline/Adélie Aurore Elowyn Célène Eloanne Auxane
Je had vorige keer ook Lorin op je lijstje staan en die blijf ik mooi vinden bij de namen van je andere meiden!
Als de meiden namen op zijn wordt het vast een jongen! Ben wel heel benieuwd welke stijl de jongensnaam dan gaat worden. Wij hebben Franse meisjes namen, jullie ook, iig de meeste, Franse jongensnamen kunnen wij het niet in vinden.
Haha, ik vond het bij onze 3e al zo moeilijk om een naam te vinden. Ik was bang dat we hem BZN (als in Baby Zonder Naam) moesten noemen . Uiteindelijk toch gelukt om een naam te vinden.