Gino Kai Dean Spreek je uit als dien Maik Sem Mika Davey Ross Mark Storm Qint of Quint Sil of Syl Mylo of Milo Levi of Levy Joey Senn Aaron Cody Kyle Remy Dain spreek je uit als deen Luca Ons 1e zoontje heet Jim. We hebben een beetje een lang lijstje en die moet wat korter haha zo vreselijk moeilijk welke namen vinden jullie juist wel of juist niet mooi en waarom HELP HELP! x bloem
oke, de negatieve benadering eerst maar ik vind niet leuk (ook in combi met jim) Gino Dain Ross (te engels in nederlands klinkt het zo vreemd, net als 'Brooke' ) Storm (past niet zo bij Jim vind ik) Milo/Mylo Senn (alsof ik een 'e' of 'a' mis ) Kyle (qua rijmwoorden beetje rottig en als mensen het op z'n nederlands uit gaan spreken, klinkt het helemaal niet meer vind ik, Kai is wel erg leuk, die heb je dus ook al staan) Leuk: Maik Dean Cody (erg leuk!) Davey -hoewel ik dan voor Dave zou kiezen, een man van 30 wiens roepnaam davey is, vind ik wat minder leuk
Leuk: Mark / Milo / Sil / Aron / Bedoel je Milo uitspraak: Mielo of Mailo. Vind zelf Mielo heel leuk en eigenlijk Mailo ook wel Niet zo mooi maar wel apart: Kai / Senn / Micah / Ross / Luca / Quint / Dain (doet met toch aan de Denen denken) / Storm (wel leuk als je een wild jochie krijgt) Niet zo mooi: Dean / Kyle / Ross / / Maik / Sem / Gino Echt niet mooi vind ik: Levi / Joey / Cody / Remy / Davey: maak er dan David van en kun je Davey als koosnaam gebruiken. Ik hou denk ik gewoon niet van jongensnamen die op een ie eindigen. Ze klinken wat te lief in m'n oren. Klinkt wel leuk voor een babytje maar niet bij een volwassen man. Maarja dat is zo persoonlijk Maik zou ik als Mike schrijven Mika zou ik als Micah schrijven Qint/Quint: ik zou Quint schrijven Sil/Syl: ik zou Sil schrijven omdat ik het mooier vind staan en duidelijk aangeeft dat je qua uitspraak Sil bedoeld en niet Siel. Aaron; zou het schrijven als Aron
Gino niet leuk Kai leuk Dean Spreek je uit als dien hmm Maik leuk Sem niet leuk zo heet iedereen tegenwoordig Mika doe liever: Mick Davey -y Ross niet leuk Mark gaat Storm verschrikkelijK! Qint of Quint nee niet keuk Sil of Syl niet leuk Mylo of Milo gaat Levi of Levy niet zo leuk Joey gaat Senn +a Aaron nee Cody nee Kyle ja erg leuk Remy alleen op de wereld? Dain spreek je uit als deen Dani vind ik mooier Luca -a dus LUC Geweldige naam
Gino....... Leuke naam, kort en krachtig Kai............ dan zou ik het met een Y schrijven maar vind dat je deze naam vrij vaak hoort, dus in mijn ogen afgekeurd Dean Spreek je uit als dien...... erg leuke naam, een naam die ik zelf leuk vind maar wederom hoor je hem hier steeds maar! Maik................ vind ik ouderwets Sem............... deze naam roep je op het schoolplein en dan heb je 10 kids om je heen staan! al vind ik de naam wel heel leuk, ook voor een meid. Mika............ leuke naam, alleen mijn vriend voegt toe; hakinen {f1} Davey................ mijn broer heeft Davy Ross................... diana ross? Mark................. ouderwets Storm............... waar ga je met de wind heen? Qint of Quint........... leuke naam-> Quint Sil of Syl............ lijkt een afkorting Mylo of Milo.......... Milo vind ik ook erg leuk Levi of Levy.......... Ik zou voor de engelse versie gaan van Levay Joey............ mmm hoor je ook al jaren! Senn........ wel leuk Aaron......... nee nee! is toch die van de backstreet boys? Cody.......... tja nee maar waarom? Kyle.......... mwa Remy.......... remy en allen... Dain spreek je uit als deen.......... leuk en lekker apart Luca........... ook erg leuk Nou ik hoop dat je wat aan mijn opmerkingen hebt! hihi
zo dit is de tussenstand welke namen jullie het leukst vinden.. Ik vind het nog steeds moeilijk.. Ik heb wel een heleboel argumenten gehoord waar ik iets aan het ga denk ik ff een paar namen schrappen vanavond samen met mijn vriend! Echt super dat jullie zo uitgebreid reageren1 Gino * Kai/Kay *** Dean *** Maik/Mike ** Sem * Mika/Micah *** Davey ** Ross Mark *** storm * Qint/Quint ** Sil/Syl * Mylo/Milo ** Levi *** Joey Senn ** Aaron/Aron * cody *** kyle * Remy dain * luca ***** kus bloem
Wow! wat een lijst! Hoe doen jullie dat? Ik ben jaloers.... wij komen niet verder als 3 of 4 namen, maar die worden dan ook steeds weer snel weggestreept...... Ik ga voor Kai / Kay of Levi
Dean Spreek je uit als dien ( vind ik als je er al bij moet zetten hoe je het moet uitstpreken, lastig Maik ( moet ik denken aan maik de boer) Sem Leuk! Ook in combi met Jim Mika (hakkinenen) Sil of Syl Leuk! Mylo of Milo hondennaam Dain spreek je uit als deen zelfde commentaar als bij Dean De rest van de namen vond ik niet zo, of kon ik niet echt iets bij verzinnen waarom niet.