Ik heet zelf Tessa, dus iets in die variant gaat het niet worden Verder vind ik Bente ook heel leuk, maar de dochter van de naarste collega van mijn man heet zo, dus voor hem is dat nogal een dingetje... Ben een beetje namen aan het schrijven geweest enz.. Kom nu bij deze namen uit: Malou Nikki Bo Ik vind het maar lastig deze keer!
Haha weet je wat ik grappig vind; Wij hebben nu 2 namen op 1 staan voor als het een meid is. Nikki heb ik je voorgesteld en nu lees ik hoe je oudste heet.... Onze andere nr1 is dus LiZe. Toevallig zeg!! Zou trouwens met Nikki geen rekening houden met je klas. Tenminste tenzij het echt een draak van een kind is misschien . Volgend jaar is die weer weg en denkt niemand daar meer aan.
Nou mijn man vind Nikki ineens niet leuk meer haha Ik begin toch wel over te switchen op Malou. Ik vind het leuk dat je die naam niet zo vaak hoort. Vinden jullie van deze naam?
Ik vind Marlou veel mooier, bij Malou mist er voor mijn gevoel iets en denk ik aan Mamaloe van Pipo de Clown/