De bank wordt staalgrijs (=richting antraciet). Blad van de eettafel stuk donkerder, richting donkergrijs. Eetkamerstoelen lijken wat glad qua stof, maar zijn in het echt veel mooier. Salontafel wilden we in andere stijl als de eettafel, maar moest wel in het plaatje passen, dus betonlook. Eén muur krijgt die blauwe kleur (denim drift), de rest licht. En de vloer is zo goed als zeker degene op het plaatje...
Het is ook echt zo lastig. Maar kun je jullie smaken eens omschrijven? Kijk ook eens die VT wonen afleveringen van NET5 terug, geeft misschien ook nog tips!
Haha ik heb ook die Ivar-kasten, een klok met koperen rand en houten tafel met witte stoelen (maar dan de Eames)
Dan hebben we nog een open haard met daaraan vast de tv kast. Zitten nu gladde tegels op en we zitten te denken om daar een steen effect voor in de plaats te doen.. Oh en ons wandmeubel gaat gewoon mee, is van prachtig teakhout. Is ook het enige wat meegaat
Mijn vriend en ik houden allebei een pinterestbord bij en zo zien we bij elkaar wat we mooi vinden. We zitten voor een groot deel op een lijn. Misschien handig als hij ook zoiets zou doen. Desnoods gewoon op papier. Zodat jullie de overeenkomsten in elkaars smaak kunnen vinden. Of vraag eens iemand die er verstand van heeft of die een interieur dat jullie beide mooi vinden om met jullie mee te denken?
@Brinsa, sorry beetje late reactie maar hier de link waar je terecht kunt voor de salontafel.. http://concreators.nl/projecten/#Producten