Hallo dames, Ik ben alweer 35 weken zwanger van de tweede. We hebben al een meisje en houden van stoere, aparte, niet te lange namen (die in NL en internationaal beiden goed uit te spreken zijn). Nu hebben we een lijstje, maar we kunnen maar geen keuze maken...en de tijd dringt! Ik word er helemaal nerveus van Waarom heb ik nou niet gewoon dat wow gevoel, van ja! Dat is hem! Bij mijn dochtertje had ik dat wel. Welke naam vinden jullie het leukst? (Meerdere opties kan ook) Weten jullie nog andere leuke namen in deze richting? Bedankt.
ik vind zelf finn een hele stoere leuke naam.. daarom gaat mijn stem ook naar flinn! ik ken een finn en dat is echt een super stoer mannetje! heel veel succes met kiezen!
Dit had zo mijn rijtje kunnen zijn! Ik heb voor de bovenste optie gekozen, omdat mijn zoontje zo heet . Miles en Morris vind ik ook heel gaaf!
Ik vind Morris erg leuk. Mex vind ik meer een meisjesnaam. Ik ken een meisje die zo heet, en.....ons hondje heet Mex. De andere namen vind ik persoonlijk niet zo leuk.
allemaal niet míjn smaak, ik vind Morris de leukste uit het rijtje, het meest gangbaar (in Nederland)
Zou geen van alle namen stom vinden, Lux vind ik zelf het leukste maar ik hou van korte originele namen.
Niet helemaal mijn smaak sorry.... Zelf ik erg stoer: Duncan Meez Mexx Robin Jack Luc ( zo heet mijn zoon ) Maar Luka vind ik ook leuk hahaha Heel veel succes met kiezen
Recht uit de actualiteit! Ik heb Morris en Flinn gestemd. Maddox ken ik trouwens alleen als meisjesnaam.
Ik vind Flinn ook een hele leuke naam, maar volgens mij heel veel mensen op dit moment. Daardoor viel hij voor mij persoonlijk weer af. Ik weet zelf hoe het is als meer mensen in je omgeving jouw naam hebben. Morris zou dan mijn volgende keuze zijn. Succes met kiezen!