We blijven steeds twijfelen over de naam!! Het is ons 5de kindje en dat maakt het gewoon lastig!! Namen van onze andere kids Gino Nando Gioya Sandro 5de??Giulio of livio of valerio??? Zelf vinden we toch naar giulio erg leuk omdat het ook een korte naam is en livio is zo {lief voor een jongen) en valerio weer wat te lang!!We weten het dus gewoon niet!!! Het was bij sandro al lastig om een italiaanse korte naam te vinden eigenlijk lijkt hij al teveel op nando!! Maar er zijn gewoon weinig korte italiaanse namen die we leuk vinden.. Welke van de drie vinden jullie het mooiste erbij?? groetjes
Livio! In ieder geval geen Valerio... Je wil niet dat die irritante gast van het vroegere TMF hem zijn hele leven achtervolgt
Van deze namen Giulio, maar ik vind (R)Enzo of Fabio of Mauro mooier passen. Maar ik zou geloof ik eerder voor een naam als Raúl, Luca, Dante of Gianni gaan, omdat het anders wel heel veel o's op het eind worden.
Ik zou uit jullie rijtje gaan voor Valerio. Vind het zelf absoluut niet storend dat de naam wat langer is dan de namen van jullie andere kinderen. Vind het zelf wel verfrissend. Giullio vind ik teveel lijken op de namen van je andere kinderen en Livio vind ik wat te soft voor een jongen. Ik zag dat iemand ook de optie Mauro had gegeven. Vind ik ook een hele leuke naam!
Uit jou rijtje Valerio omdat de rest er teveel op lijkt. Luca vind ik ook mooi erbij passen want al die o'tjes is wel erg kwik/kwek/kwak.. Beetje afwisseling is juist leuk! Rocco en Dario ook wel leuk al zou je ook best een niet italiaanse naam kunnen nemen zoals Noah, vind ik nog steeds wel passen.