het duurt nog wel even, maar namen verzinnen blijft natuurlijk altijd leuk! Dus hierbij jullie mening graag: Wat is mooier voor een meisje: Evy of July? (en dan niet Djuly uitspreken, maar gewoon plat nederlands ) En welke stoere jongensnaam kunnen jullie bedenken bij de naam van ons zoontje Seth? Alle suggesties, opmerkingen, ideen zijn welkom!
Ik vind July leuker maar zou dan Julie schrijven denk ik en voor een jongetje hoorde ik laatst Jorn vind dit wel bij Seth passen of Thijn/ Kay ja er kan wel een hoop bij.
Als je het op z'n nederlands uitspreekt, vind ik Julia , dan July (zoals de maand toch?) . En dan vind ik dat leuker dan Evy . Hoewel ik Evy ook altijd een leuke naam heb gevonden, alleen je hoort hem wat vaker. Julia/Julie is wat klassieker.
bedankt meiden voor jullie reacties, leuk om te lezen! Vind Evy toch ook wel erg leuk, maar July (Julie is ook mooi geschreven) ook! Ach ja, we hebben nog even! Jongensnamen blijft moeilijk vind ik.... vind zelf Sam, Luuk en Mick erg leuk...Mijn vriend vind Noël erg mooi, maar vind um niet stoer genoeg bij Seth....
Evy moet bij July (Julie) altijd aan Julie en Melissa denken....maar vind beide namen niet bij Seth passen sorry! En stoere jongensnamen bij Seth uuhm: Julius Odin (god van wijsheid en tovenarij) Ties
Noah is zeker mooi, maar vind um niet stoer genoeg voor bij Seth. En Sem en Seth, hahaha lijkt te veel op elkaar! Ik vind Evy juist wel goed bij Seth passen. July/Julie net is minder. Oooo lastig he? Gelukkig hebben we nog heel wat maandjes te gaan om na te denken! Meer suggesties meiden?
Julie (en dan ook zo geschreven) vind ik mooier. Voor een jongen bij Seth... Pffff ik heb geen flauw idee! Sorry!