Nee, niet Nick.. Ons zoontje heet Simon Benjamin. Nu heb ik ontzettende kriebels om al voor nog een kindje te gaan..! Het is dus zeker nog niet zover (manlief wil nog even wachten), maar ik merk dat ik er steeds over nadenk. En mijn man stiekem ook wel een beetje... hihi! Een meisjesnaam hebben we al (van de vorige 'ronde'). Maar een jongensnaam.. Dat is moeilijk! Ik denk zelf in de trend van: David, Tobias, Sebas, Sebastiaan, Gijs, Jonah, Samuel, Victor, Sjoerd, William... Wie heeft een leuk idee?
Simon en Daniël Simon en Manuël Simon en Joas Simon en Levi Simon en Boaz Simon en Thomas Simon en Lucas Simon en Ruben Simon en Jonathan Simon en Aron Simon en Nathan Simon en Joël Simon en Noah Simon en Gideon
Nick! (of is dat flauw??) Verder vindt ikzelf Tobias en Thomas erg leuk. Ik zou geen naam met de 'S' als voorletter nemen. Dit gaat geheid 'last' opleveren met post etc.
Ik link Simon eigenlijk altijd automatisch aan Pieter, maar kweenie waarom. Waarschijnlijk omdat ik het gewoon allebei superleuke namen vind
Lars Twan Stef Noah Stijn Tijn Thijmen Milan Luuk Mick (lijkt misschien teveel op nick) Finn Kay Mark
Simon en David vind ik echt een supercombi! Daniël Oscar Jonathan Matthias Jurian Gabriël Nathan Pepijn Tristan Florian Olivier Abel Gideon Jochem Fabian Quinten Arthur Jonas Aaron
Wat grappig! Veel namen die jullie noemen staan op mijn lijstje.. euh lijst!! haha! Niet dat ik ze allemaal even mooi vind, maar wel allemaal ideeën zeg maar. Ook vind mijn man veel niet echt mooi. David vind ik ook een super combi met Simon. Maar manlief niet. Al moest hij ook aan Simon wennen.. Een naam met een S zou ik niet erg vinden, want onze kinderen zullen toch twee namen krijgen, dus heb je twee voorletters. Noah vind ik ook erg mooi, maar ons nichtje heet al Noa. Tobias zou ik ook een optie vinden. Maar ik heb nog geen naam gezien waarbij ik zeg JA, dat is hem! (Op David na..) En Pieter komt ook erg in de buurt, klinkt wel leuk! Dankje voor alle ideeën! Meer meer meer!!
Ja ook erg gaaf! Mooie combi, ik denk alleen dat mijn man dat niet wat vind. Dankjewel voor het meedenken!!!
weet je dat ik vanochtend er pas achter kwam waarom je schreef niet de naam nick! ik dacht toen ik dat las nog van, oh maar dat is best een leuke naam. en simon en nick klinkt ook wel leuk. maar goed smaken verschillend. kom ik dus net achter dat je niet "nick en simon" wil hebben! whoehahahahahaah
nee niet zo snel na de geboorte terwijl ik een redelijk makkelijke bevalling heb gehad. moet wel zeggen dat het nu wel weer meer iets gaat kriebelen. en bij mijn man soms ook wel. we hebben nu alweer een leuk meisjesnaam. maar jongens naam geen idee. maar wanneer we voor een tweede gaan geen idee. hihihihihi liefs
Leuk die kriebels..! Op naar een ander huis! Weer samen zwangeren? Ben wel erg benieuwd naar jullie meisjesnaam nu..!
@Mamamuts: Ooh wat gaaf!!! Supercombi! Maar wij hebben een kat die hugo heet.. Anders had Simon al die naam gekregen...
Ow jammer, ik wilde ook Hugo zeggen, vind ik er echt prachtig bij. Simon en Pepijn klinkt ook leuk vind ik, of Simon en Jurgen.
Toevallig heet mijn man Simon en komt uit een gezin van 4 jongens. Toevallig ook een broer met een naam uit jouw lijstje:William