Langzaam zijn we rond aan het neuzen voor een leuke, mooie naam voor onze 3de spruit. De namen voor onze 2 andere kids waren we zo uit, maar nu wordt het moeilijk We willen deze keer niet weten wat het wordt dus moeten we zowel een meisjes- als een jongensnaam hebben. Ik lees hier geregeld mee, maar dé naam ben ik nog niet tegen gekomen. Het 'moet' dus een korte naam zijn die past bij Luca en Mila. Brand maar los
Luca, Mila en Loïs Luca, Mila en Chloë Luca, Mila en Noa Luca, Mila en Lara Luca, Mila en Luna Luca, Mila en Julie Luca, Mila en Kyra Luca, Mila en Bente Luca, Mila en Yara Luca, Mila en Ayla Luca, Mila en Rosa Luca, Mila en Noah Luca, Mila en Joren Luca, Mila en Jonne Luca, Mila en Dion Luca, Mila en Nino Luca, Mila en Levi Luca, Mila en Timo Luca, Mila en Twan Luca, Mila en Liam Luca, Mila en Mats Luca, Mila en Thom
Thanx heel goed bezig ik heb al een paar leuke namen voorbij zien komen. ElletjJo, Noa vind ik zo'n super naam. Helaas kunnen we deze naam niet gebruiken. Net zoals Bente vind ik ook geweldig..alleen onze achternaam begint met een H
De neef van mijn man (nouja zijn vriendin ) waarmee we heel veel contact hebben (hij wordt ook peetoom) heeft pas een miskraam gehad. Zij hebben het kindje toen de naam Noa gegeven. Stiekem baalde ik daar wel van
Of je vernoemt je kindje naar hun kindje... Maar dat zou ik wel eerst eventjes vragen als je zoiets wil!!! Wel een naam die voor zowel een jongetje als meisje kan!!!