Hoi, Wij hebben voor een meisje en een jongen 5 namen die we erg mooi vinden. Maar we komen er niet uit. We zoeken voor een meisje en een jongen een naam. Welke vinden jullie mooi? Meisje: Ezra Jongen: Levi Tara Quinn Zahra Finn Jill Owen Lois Jayden Groetjes
Het ging niet helemaal goed. Zal het even anders doen. Meisjes namen: Ezra, Tara, Zahra, Jill en Lois. Jongens namen: Levi, Quinn, Owen, Finn en Jayden. Welke vinden jullie het mooist? Groetjes
meisje vind ik tara, jill en lois leuk. jongen vind ik levi en finn leuk. hoe wou je lois uitspreken? als lojs of als lowis?
grappig ,meisjes naam hebben wij gekozen voor tara,dus di e vind ik erg leuk.jongensnaam vind ik finn heel erg leuk,maar mn broertje heet vincent en die word al finn genoemd dus die gaat denk ik over voor ons.maar dan zou ik voor deze 2 namen gaan suc 6! gr linda
Ik zie dat je echt superleuke namen in je lijstje hebt staan. Zelf vind ik voor een meisje Esra (wel met een S, met een Z is het volgens mij een jongensnaam) en Lois geweldig. voor een jongen Levi en Finn.
Je kunt ook 2 namen geven, bijv. Tara Jill (Tara vind ik 't leukste) Voor een jongen Levi Quinn (Levi vind ik het leukste) Ik zou Jayden niet doen, dat hoor je al zoveel.
Ik vind Tara het leukst, maar Jill en Lois ook wel. Ezra en Zahra vind ik persoonlijk weer helemaal niks, maar ZARA zonder h vind ik wel leuk Ik vind alledrie je jongensnamen wel leuk, Finn, Owen en Jayden het leukst Ik zou persoonlijk denk ik gaan voor Tara/Zara & Finn/Jayden