Na weken twijfelen en van alles afwegen, kom ik maar niet op de naam met voor mijn gevoel het wauwww-effect! Zelf (vriendlief is hier niet zo voor in en houdt van lekker simpel) wilde ik graag voor een iets wat minder voorkomende/apartere naam gaan, maar voor alsnog staat er een absolute top 20 naam op nr. 1, namelijk D.aan. Vind het een leuke naam en icm broer L.ars klopt het voor ons gevoel. Maar toch blijf ik het waaauww effect missen en vind ik de namen combi misschien wat te standaard/afgezaagd?! Wat vinden jullie?
Het is standaard, maar daar moet je je niets van aantrekken hoor. Ik vind het een mooie naam. En het past goed bij Lars.
Ik vind het wel mooi passen eigenlijk Anders kom je al snel op iets uit als bv Dani en dan vind ik Daan denk ik toch leuker hoor! Een andere naam (waar je waarschijnlijk helemaal niet op zit te wachten) waar ik gelijk aan moest denken was Olaf
Ik vind het inderdaad wel wat standaard, maar het past wel goed bij elkaar. Niet iedereen hoeft van die ingewikkelde namen te geven toch?
Dankje meiden voor jullie reactie's, leuk om te horen en zelfs allemaal positief. Als tweede naam hebben we idd een iets wat apartere naam in gedachten (alhoewel hij ook steeds vaker begint voor te komen, maar daar ontkom je haast niet aan). En Dani is helaas echt niet mijn smaak.
ik zou het ook gewoon doen. top 20 naam zegt echt niet zoveel. bram komt daar bijvoorbeeld ook in voor ik heb op 3 kinderdagverblijven gewerkt waar ik hem uit eindelijk maar 1 keer ben tegen gekomen. daan trouwens ook niet zoveel hier in de omgeving!
Hi hi, ook nog steeds aan de twijfel dus.... Ik vind in de combinatie met Lars Daan echt wel leuker. Balen dat je het wauw-gevoel nog steeds mist (herkenbaar...!) maar zou me zoals de andere dames als schrijven niet te veel laten leiden door het wel of niet in de top 20 staan. Hoe is je gevoel bij de tweede naam, geeft die een beter gevoel? Succes!
Leuk hoor.. Je zou er ook nog David van kunnen maken, ook een hele mooie naam en mooie combi met L.ars..
ik ken iemand die heeft 2 zonen ..heten lars en ruben.. vindt dit ook heel goed bij elkaar passen..en net iets aparter als daan.
Staat mooi bij elkaar, hoor! Zo on-populair is de naam van L. immers ook niet (#14 in 2012). Daan stond natuurlijk wel op 1 toen, dus is het populairst, maar ach. Voorspelbare combi bij L. vind ik bijvoorbeeld Sven of Jesper. Daan valt wel mee! Jonas of Jonah vind ik er wel nog leuker bij.. (Heb jij nou 2 accounts?!)