We komen er niet uit

Discussion in 'Babynamen' started by Mir86, Feb 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mir86

Mir86 Niet meer actief

Bijna 30 weken zwanger en we komen er niet uit. Man en ik hebben een andere smaak.

Man: Sem, Quinn, Stan, Jason, Scott
    Ik: Senn, Seb, Duuc, Lev, Roan

We hebben bijna alle naamlijsten online gezien. Wat nu? Hoe pakte jullie dat aan?

2. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    In eerste instantie hadden wij ook een heel andere smaak. Ik was meer van nette chique namen en mijn man meer van de Engelse namen. Ik maakte een lijstje door elke keer als ik een mooie naam zag of hoorde deze op te schrijven. Manlief zei dan ja, nee of misschien. Een nee was ook meteen naam van het lijstje. Zo kregen we een lijstje met namen die we allebei op zijn minst oké vonden. Om de naam die onze zoon krijgt kon hij niet heen. Ik had hem opgeschreven gewoon als mooie naam maar op het tweede gezicht bleek het een mooie verbastering van manlief zijn naam te zijn. Vond hij geweldig!

3. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    Sem, Seb en Senn lijkt toch echt wel veel op elkaar :)

4. Mir86

Mir86 Niet meer actief

Ja en Stan (op z'n Engels) ook! Maar toch kunnen we zelfs daar (nog) niet uitkomen hahaha. Maar misschien ligt daar toch wel ergens de oplossing

5. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

sten misschien als gulden middenweg?

Wij pakten het hetzelfde aan als novastar en van die lijst beiden onafhankelijk een top 3 gemaakt en daar zaten 2 dezelfde bij en daar hebben we uiteindelijk tussen gekozen

6. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

Aug 30, 2014
    575
    2
    16
    Ik vind jullie smaak juist wel redelijk hetzelfde qua stijl!
    Moeilijk he.. wij zaten ook zo te dubben en bij ons was het verschil ZO groot qua wat me mooi vonden.

Een lijstje maken is denk ik het beste, want als je zomaar tussendoor een naam roept zegt de ander toch vaak nee..
    En misschien kunnen jullie eruit komen door jullie kindje ook een tweede naam te geven waardoor beide wensen weer een mooie geheel vormen?

Succes!

7. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,124
    0
    36
    Drenthe
    Ik vind jullie namensmaak ook niet zo heel veel uitelkaar liggen. Is er helemaal geen naam uit die je mooi vindt uit het rijtje van je man en andersom? Ik zou ook een soort gezamelijke top 3 maken en de namen die jullie echt niet willen doorstrepen om de keuze wat te beperken.

8. Mir86

Mir86 Niet meer actief

Er is nog een naam bijgekomen die we allebei leuk vinden! Ik heb dus weer hoop :). Er is in iedergeval een naam die we beide leuk vinden. Bedankt voor de tips dames!

Share This Page