Viënna doet me altijd denken aan dat ijs, Vienetta Een nichtje van mij heet Fiona. De namen van Fides spreken me ook niet echt aan. Vind ze met uitspreken niet zo mooi klinken. Klinkt allemaal wel erg zeikerig misschien maar vind het zo onwijs moeilijk
Ik vind tegenwoordig dat mensen al snel alle namen met een Y aso-namen vinden wat ik nou niet echt een duidelijke reden vind. Gelukkig ieder zijn smaak dan maar zou ik zeggen, maar om altijd maar af te geven met dat vind ik "aso" vind ik voor de persoon in kwestie ook niet altijd leuk om te horen. Beeb87, k vind Vayenne een hele mooie naam, vind het lief en zacht klinken en hoop dat je je vriend er misschien wat meer aan kan laten wennen door meer de naam te noemen, misschien dat hij er dan wat meer aan went en opeens het licht ziet en het toch leuk vind. Het is dat wij er gek genoeg meteen al uit waren met de naam door godzijdank een serie waar we weg van zijn want mijn vriend is inderdaad ook erg ouderwets dus weet waar je mee dealt. Veel succes!
O, wat lastig! Zou het ook op m'n heupen krijgen als ik nog geen naam zou hebben.. Ik vind het wel belangrijk dat je beide helemaal tevreden bent over een naam. Zo hebben wij beide ook namen laten varen en uiteindelijk toch de naam gevonden. En dit is echt de leukste van allemaal.. Hopelijk lukt dat bij jullie ook! Wellicht Veerle een optie?
Ja wat daenerys zegt! Ik heb ook de naam die ik graag wil wat vaker gezegd haha en nu vind hij het toch wel leuk
Dit. Andere ideetjes: Adeline Aimée Alexandra Alexis Alice Aline Amarante Amaryllis Amber Amélie Angeline Angélique Anna, Anne Annabelle Anniek / Aniek Arianne, Ariane Aurélie Aurore Axelle * Camila Carice Carine, Carline Carlize Carmen Cécile Céleste, Célestine Celine / Céline Cerise Charline Charlotte Chloé Chloë Christine Clarice, Clarisse Claudine Cleó, Cléo Cloé * Daienne Daniëlle Danique / Daniek / Danniek Délia Delphine Denise, Denice Dianne, Dionne Dominiek / Dominique Doriane * Edith Elianne, Eliane Elise Elodie Éloïse Emeline Émilie Émilienne Emma Esmée Esther Eveline * Fabienne Félicie Fleur Flore Florianne, Floriane Florine Frédérique * Gabrielle Georgina Giselle Gwendoline * Hannah Helena Hester Hyacinthe * Ines Irene Iris Isabel, Isabelle Isaure * Jacinthe Jacqueline Jade Jasmine Jeanine Jennifer Jessica Joanne Joceline Joëlle Joséphine Joyce Juliane Julie Julienne Juliette * Lara Lauranne Lauren Laurine Leonie Liliane Lillian Lise Livia Loranne Lorine Louanne Louelle Louise, Loïse Lucienne * Madeleine, Madeline Madelène Maëlle Maéva Magalie Manon Marilou Marine Marise Marline Marlize Mathilde Maurine Mélanie Méline, Melina Melissa, Mélissa Micheline Mirabelle Mireille Mylène Myrthe / Mirthe * Nadine Naomi Natalie / Nathalie Néomi Noëlle Noémi * Olivia * Rebecca Renée Rianne Romène Rosalie Roxanne * Sabine Sandrine Simone Sophie Stefanie Sylvianne * Valérie Vérène Veronique Vianne, Vienne Victorine Vivian, Vivianne Vivienne * Yaël Yvonne * Zoé
Heerlijke opmerking, ben benieuwd! Nee maar even zonder gekheid, ik voel de bui hier straks ook al hangen. We hoeven nog laaaaang niet aan namen te denken, maar ik heb hier ook zo'n lekkere vent van wie het allemaal vooral niet te apart hoeft. Ik ben bijvoorbeeld helemaal weg van Faya, Danée, Janna, maar daar krijgt ie rillingen van zegt ie Gelukkig vinden we allebei Veerle wel erg mooi, dus die komt vast op het meisjeslijstje.
Samantha Patricia Demelza Cecilia Juliza Lois B'elanna Gabriella Josephine Kirsten Benthe Imena (betekent droom) Francis Jenny Victoria Juliette Jayda Naomi Alexia
Namen als Vera, Veerle, Emma, Lauren, Lisa, Fenna vind ik ook erg leuk maar partner vind dat dus ook niks. Eigenlijk alles wat ik tot nu toe leuk vind past hem niet Word beetje onmogelijk voor mij om nog iets te vinden wat ik ook echt leuk vind.
Vayenne vind ik mooi! En Vienna ook (wel zonder trema, zoals de naam officieel ook hoort). Bij mijn meisje is nog nooit gedacht aan het ijs hoor hihi. Eigenlijk altijd heel veel complimenten gehad, mensen vinden het een mooie klassieke naam (en onze familie dacht meteen aan Vienna, het nummer van Ultravox, waardoor ze 'm nog leuker vonden haha). Maar uiteraard moet het maar net je ding zijn. Ik vind de tip van namen op de kast hangen wel een heel goed idee. Misschien kunnen jij en je partner allebei een lijstje maken en dat jullie dan van elkaars lijstje 3 namen kiezen die je mooi/aardig vind? Evt kunnen jullie dan van die namen een variatie maken die jullie beiden mooi vinden? Want dat jullie de naam allebei mooi moeten vinden is wel belangrijk haha. Het hoeft niet zijn lievelingsnaam te zijn misschien maar hij moet 'm niet vreselijk vinden. Succes
Vayenne vind ik een mooie naam, net als Vivienne. Vienne moet ik denken aan Venice (de Engelse naam voor de stad Venetië) maar dat is niet per definitie verkeerd of zo
Wat vind je van de naam van mijn dochter (zie banner)? Misschien vind je dat nog wat. Je spreekt het uit als Sjee-Jenne Veel succes met zoeken naar de naam