Wat vinden jullie van Lilly? Ik houd eigenlijk niet van een Y in namen. Is de naam niet te lief? Mijn andere dochters heten N.e.n.a en L.o.ï.s Of zijn er suggesties voor andere namen? Baby is een half bloedje met hoogstwaarschijnlijk een tintje en een Engelse achternaam.
Ik vind het inderdaad een lieve naam, maar wel leuk! Ik zou het alleen gewoon als Lily schrijven. Ik hou ook niet van de y, maar Lily is wat mij betreft een uitzondering.
Ja, leuk! En dit is de uitzondering waarbij ik de oorspronkelijke schrijfwijze een keer niet de leukste vind. Ik vind Lilly leuker dan Lily. Maar dat komt omdat de zus van mijn oma Lily heet en dat op z'n plat Rotterdams als lie-lie wordt uitgesproken, dus slechte associatie bij . Lilly kan niet anders worden uitgesproken.
Leuke naam en zeker niet te lief hoor. Zie een pittig ondeugend meisje voor me hij deze naam. Klinkt trouwens ook mooi bij de namen van je andere kinderen.
Ik vind een Y in meisjesnamen heel mooi en vrouwelijk! Maar Lilly vind ik niet leuk, omdat het kinderlijk en lief is. Ook heel ander type dan Nena en Lois
Nena en Loïs vind ik erg leuk, ook voor volwassen vrouwen. Dat heb ik met Lilly niet, zeker een lieve naam, maar wel erg kinderlijk. Lilly bij een volwassen vrouw vind ik niet leuk.
Ik had eerst Lily-rose in m'n hoofd voor ons kleintje maar mijn vriend vond het niets.. Misschien dat een leuk idee? Lily vind ik overigens ook echt mooi!
Lilly is prachtig. Past mooi bij de andere namen. Of je nou Lilly of Lily schrijft vind ik niet zo boeiend.. Beide mooi.
Leuke naam, past bij de andere 2 meiden. Ik zeg doen. Ik snap het probleem met de Y niet zo goed. Is toch ook een normale letter uit het alphabet.