Inmiddels ben ik al ruim over de helft van de zwangerschap. We komen maar niet uit de naam. Daarom gooi ik hem er toch nog een keer in met een poll. Voor nu denken we dat het 1 van deze 3 namen gaat worden. We hebben al een dochtertje van 1,5 jaar met de naam J.olijn Er wordt gebruik gemaakt van een tweede naam.
Ik vind het alledrie hele mooie namen. Elin vind ik alleen niet zo bij J.olijn passen. Voor mij een ander soort naam. Julia erg mooi maar 2x J. Dan gaat mijn voorkeur naar Lize.
Ik vind Jolijn en Julia bij elkaar erg mooi klinken! Alleen zit je wel 2 keer met de letter J.. Desondanks toch gestemd op Jolijn en Julia
J.olijn & J.ulia Vind het juist mooi bij elkaar staan ondanks de beide beginnende J Kijk was het nou Jo-lijn & Jo-anne dan snap ik het maar nu heb je Jo-lijn & Ju-lia ( is toch niet de klank) Succes met uitkiezen
Klopt! Hebben we ook nog overwogen maar als initialen SM vonden we een beetje sneu... tja hoe ver ga je he
Elin vind ik mooi! En Julia zou ik juist kiezen vanwege de dubbele J. Maar als er dan nog een kleintje zou komen dan zou ik voor de volledigheid weer een naam met een J willen... (OCD??) (vrienden van ons hebben allebei hun voornaam met een J en hun 3 zoons ook, en hun achternaam begint ook met een J...)