Wat denken jullie, kunnen de namen Nick en Jim (Djim) nog anno 2017? wij zijn op zoek naar een normale, liefst stoere internationale naam...andere suggesties zijn ook welkom!
Volgens mij voldoen beide namen prima aan je criteria, maar ik vind Jim dan leuker dan Nick. Nick vind ik een beetje suffig...
Hoe ga je Jim uitspreken? Djim of Jim (zoals Jim Bakkum). Persoonlijk vind ik Jim leuker dan Nick, maar het kan beiden zeer zeker.
Beiden leuk en stoer Misschien Dean Marlon Dane Brent Maurice Nino Vince Mylo Miles Nate Jace Jason Brian Jack Jake Julian Mitch Misha Zack Mack Levi
Namen zijn leuk, ook anno 2017 , maar ik zou voor een net wat uniekere versie gaan. Waardoor het wellicht wat persoonlijker klinkt. Zoals Mick inderdaad.. Of: Buck - Pim - Joek - Vick
Jim vind ik wel leuk, denk wel dat veel mensen Jim (zoals Jim Bakkum) zeggen. Nick heb ik niet zoveel mee.
Nick en Jim zijn allebei vrij modern hoor; (komen pas sinds de jaren 80 veel voor). Nick is wel dalende qua populariteit, Jim minder. Hier kan je dat mooi zien: NVB : voornaam Jim