Ik vind idd Ise ook leuk inplaats van Isa. Maar misschien nog steeds te dichtbij? Lise of Lisa lijken erop. Of Isla (yla). Als ik moet kiezen uit jou lijstje: Fenne
Thnx meiden!! Ik denk toch dat de knoop hier doorgehakt is... We houden het denk toch op Evi Linn... maar er kan nog alles gebeuren want Fenne Linn blijft ook mooi
Linn vind ik super, waarom niet als eerste naam? Nuja uit je lijstje vind ik anders Noa nog steeds super leuk...
ik ken heel veel kindjes die linn/lynn heten die zijn overleden... dus dat durf ik niet aan Maar ik vind het ook zeker een super mooie naam!
Mijn dochtertje heet ook Linn en zij is ook niet meer bij ons. Begrijp je wel maar als tweede naam bij Evi of Noa vind ik hem ook erg mooi...
Ik vind Evi, Yara en Noa alle drie erg leuk. En Sterre vind ik ook erg mooi. Als je Evi als eerste naam neemt, zou ik Lynn met een 'y' schrijven. Weet niet waarom, maar ik vind dat mooier staan.
haha grappig... ieder weer z'n eigen mening ... ik vind juist dat het of Evy Lynn moet worden... of Evi Linn...
Ik ken een meisje die heet Noa Lynn, vind het een mooie combi! Evi Lynn en Yara Lynn vind ik ook mooi. Bij mij op nummer 1 staat Noa Lynn, vanuit jullie lijstje!
Even een naam die niet op jouw lijstje staat, maar wat dacht je van de naam Feyza Lynn. Feyza zo heet mijn jongste dochter en is een turkse naam en betekent succesvol, gelukkig. Vind de combi wel leuk klinken, maar weet niet of het met de achternaam kan. Succes met zoeken.
Ik ga ook voor Evi Linn, maar dan als Evi Lynn, vind ik mooier! Ze staan allebei op mijn voornamen lijstje, net als Isa en Ise trouwens