Hallo, We hebben de volgende namen tot nu toe. Nathan voor een jongen Jackie voor een meisje Wat vinden jullie?
Nathan vind ik echt heel erg leuk! Lief, maar lekker vlot en ook niet te populair. Jackie vind ik heel verschrikkelijk, denk dan meer aan een hondennaam. Voor een kind vind ik hem heel ordinair, sorry!
Nathan vind ik super maar Jackie vind ik echt helemaal niets! Voor een jongens is Jack wel leuk maar Jackie voor een meisje nee echt niet! Sorry...
ik vind nathan leuk (gewoon op z'n nederlands eigenlijk , als naa-tan) Jacky vind ik ook wat minder... en Sam net zo, maar ik hou eigenlijk niet van unisex namen - dus tja... maar nathan vind ik érg mooi -stond ook op mijn lijstje... alleen niet op die van m'n man
Jacky en Sam zou niet mijn keuze zijn voor een meisje, maar je moet gewoon doen wat jij / jullie natuurlijk leuk vinden Nathan vind ik wel aardig
Ik vind Nathan helemaal niet mooi.. Zie dan echt zo'n etterbakje voor me, weet ook niet waarom Jackie vind ik wel leuk. Stoere naam!
Ik vind Nathan wel aardig, maar niet bijzonder. Jackie vind ik niet mooi. Sam vind ik wel heel leuk voor een meisje, eigenwijs en stoer.
Nathan voor een jongen, geweldig. Sam voor een meisje, helemaal leuk en stoer! Jackie voor een meisje: verschrikkelijk, sorry
dames, dit schaft weer wat inzicht in onze keuze. ik wil mn kindje zeker geen naam geven wat velen niet mooi vinden, maarja anderzijds kun je niet iedereen plezieren