Ik kwam onderstaande vacature tegen en wil al een tijdje heel graag weer gaan leren. Nu dus deze opleiding en het lijkt me echt zo'n super leuke baan, ik heb alleen niet de juiste vooropleiding. Heb namelijk Verzorgende IG gedaan en gewerkt als evv-er. Zal ik de gok gewoon wagen en de stoute schoenen aantrekken en gewoon solliciteren?? De functie Als preoperatieve screening medewerker... ben je verantwoordelijk voor de screening van patiënten die een operatieve ingreep moeten ondergaan. je verstrekt daarnaast informatie en geeft voorlichting over peri-operatieve zorg en anesthesie technieken aan patiënten. en hun begeleiders tijdens een spreekuur (onder indirecte supervisie van een anesthesioloog). je draagt bij aan de ontwikkeling van het vakgebied en de afdeling. Het profiel anesthesiemedewerker of een afgeronde opleiding tot recoveryverpleegkundige met daarbij een afgeronde opleiding tot preoperatieve screening medewerker of bereidheid deze opleiding te volgen. ruime ervaring als anesthesiemedewerker is een pré. we zoeken pos medewerkers voor 16 - 24 uur, bij voorkeur gecombineerd met de functie van anesthesiemedewerker op een OK. communicatief vaardig, je kunt zelfstandig werken en goed beslissingen nemen. professionele werkhouding en een patiëntvriendelijke benadering. Ik heb hem net aan mijn man laten zien en die geeft ook aan dat dit echt een baan is voor mij dus we gaan samen even een brief opstellen. Leuk hoor, weer leren, mooi aantal uren en een hele mooie baan en dat op 5 minuten afstand van hier
Gewoon doen, geef maar aan waarom jij denkt de juiste persoon te zijn. Die studie kan altijd nog als ze dat willen. Goede brief met motivatie maken en daarin kan je aangeven bereid te zijn een studie te doen. Succes!!
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat je niet veel kans maakt. Je hebt de opleiding vig gedaan en ze vragen duidelijk iets heel anders... Een afgeronde opleiding tot verpleegkundige, daarnaast opleiding tot recovery verpleegkundige.... Wil je de opleiding tot pos medewerker opleiding volgen heb je een een minimaal hbo-v nodig... Natuurlijk kun je het altijd proberen, maar denk dat er teveel handelingen voorkomen waarvoor je niet geschoold bent.. Alsnog veel succes met je keuze en eventueel met solliciteren...
Ik deel mijn mening met lexxie. Dit omdat je eigenlijk uit de tekst wel kan halen dat je sowieso de ervaring moet hebben als verpleegkundige.
Ik deel de mening van lexxxie ook, vooral omdat ze zoveel brieven zullen krijgen (50-100 zeker!!) en het merdendeel heeft wel de gevraagde opleiding en ervaring. Je zal helaas automatisch bij het zien van je cv afgewezen worden. Spreek helaas uit ervaring. Maar proberen kan altijd!
Eens met Lexxie.. helaas. Je hebt niet de juiste vooropleiding en die duren 3-4 jaar, voor je aan de specifieke opleiding zou mogen beginnen.. Denk dat ze de vacature tegen die tijd al wel vervuld willen hebben
Succes meis, maar idd reken er niet te hard op! Ze vragen in de vacature toch iets heel anders (ik zelf ook vig) dus kijk er vanuit dezelfde hoek naar.