Het is zo ontzettend gaaf dat ik het even met jullie wil delen. Wij hebben vorige week de 20 weken echo gehad en het word een dochtertje...Pappa is nu super trots en is gelijk kleertjes gaan halen voor zijn kleine meisje. Hij kwam terug met een spijkerjurkje (echt heel leuk...!) die ze in de zomer aankan. Ik kan niet wachten tot onze kleine meid er is. Het is wel heel leuk om het nu al te weten, want het krijgt steeds meer vorm op deze manier
gaaf dat je man gelijk een jurkje is gaan kopen ...en idd. meisjes zijn erg leuk ..(jongens ook hoor ) ..ook wij krijgen een meisje en zijn helemaal in de wolken
geweldig! kan me voorstellen dat het nu steeds meer vorm krijgt, nu je weet dat het een meisje wordt! nu kan je haar ook al bij de naam gaan noemen als je het over je baby hebt.. oke.. alleen tegen de pappa van je (toekomstige) dochtertje dan
Hoi! Gefeliciteerd zeg! Wij krijgen ook een meisje en ben er superblij mee! (was trouwens niks minder blij geweest als het een jongetje was geweest hoor, hihi) Liefs Tina
Gefeliciteerd allemaal zeg! Nog 7 weekjes wachten, en dan weten we ook eindelijk wat het is! Kan niet wachten!