20 weken echo gehad.....en hartstikke boos!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door zonnestraal, 25 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Nou meiden, ik heb de 20 wekenecho gehad en was best wel boos op de echoscopiste...

We hebben de echo laten maken bij een echocentrum, omdat we dat net wat persoonlijker vonden als in het ziekenhuis. Het begon er al mee, dat we het niet konden vinden...(je bent al zo zenuwachtig...!) Eindelijk daar aangekomen, bleek het gewoon bij haar thuis te zijn! Bij een centrum verwacht je geen huis. Nou goed, ik ga liggen op de bank en zij begint. We wilden het geslacht weten, maar het mocht niet op de echo komen. We wilden het een verassing laten voor iedereen. Door de zenuwen dachten wij er niet meer aan. DVD liep al en zegt zij ineens: Owww....ik ben vergeten een vraag te stellen, willen jullie het weten...? Ja dat wilden wij. Zegt zij weer moet het ook op de DVD komen? Alles staat dus op de echo. :x Niet dat ze een ander DVDtje pakt en overnieuw begint....nee alles staat erop. Bij de geslachtsbepaling werd de DVD stopgezet. Vervolgens ging ze op het scherm alles invullen, wat dus ook op de DVD komt.....Wij zagen dat er een vakje gereserveerd was voor het geslacht en de toela vult daar FEMALE in.... :confused: Ik wist niet meer hoe ik het had hoor...wat een onprofesionele trut..

Deze echo zouden wij aan iedereen laten zien. Wij hadden tegen de mensen in onze omgeving gezegd dat ook wij het niet wilde weten. Dit om te voorkomen dat je je gaat verspreken. Nu konden wij dus niet meer terug he! We konden niet zeggen dat ze de DVD niet meer mochten zien. Iedereen zou dan weten dat wij het WEL wisten.

Uiteindelijk hebben we de DVD dus laten zien aan onze familie, zij weten dus nu dat we een dochterje gaan krijgen. De reacties hebben de frustratie van de mislukte 20 weken echo ruimschoots goedgemaakt. Maar een geluk dat het vergoed word, anders had ze d'r geld echt niet verdient hoor!

Zo dat lucht op!

2. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Och, meid wat vreselijk voor jullie! jeetje waarom moet het nu zo gaan?

Je moet maar denken... vervelende stomme trut! maar jullie hebben wel je kindje weer gezien. :)

Ik heb gisteren een 20 weken echo gehad, we wilde weten wat het is, en dat hebben ze ook gezegd. We houden het geheim tot de geboorte. Op de echo is bij ons gelukkig niet echt te zien wat het is... en het staat ook nergens op, dus we kunnen met een gerust hart onze echo laten zien. Ik had denk ik ook gek geweest van woede in jou geval!

Heb je misschien foto's waar je kindje op te zien is, zonder dat andere het geslacht niet kunnen zien/lezen? Dan kun je misschien dat laten zien i.p.v. DVD? ;)

Nou meid, ik kan je geen goed gevoel geven, maar je kindje die je gezien hebt wel en dat is het allerbelangrijkst toch!?!? ;) :D

Groetjes Najet

p.s. terwijl ik dit tik krijg ik een schopje van mijn wonder leuk hé :D

Deel Deze Pagina