Hi Allemaal, Vandaag eerste echo gehad. Laatste menstruatie was op 7 augustus. Volgens alle berekeningen zou ik nu 8.0 weken zwanger zijn. In Nijmegen zei men vanmorgen: Oh het is wel heel klein, ik denk aan 7.1 weken zwanger. Ik schrok erg want ons vorige kindje zijn we bij 24 weken verloren en had ook al vanaf het begin een groeiachterstand. Het hart was zichtbaar en de hartslag hebben we zelfs gehoord! Nu weer twee weken wachten....... Gelukkig geen bloedverlies en gewoon heel misselijk Heeft iemand net zoiets mee gemaakt? Groetjes Ellen
Het komt wel vaker voor hoor, 1 mm mis meten kan al 1 tot zelfs 2 weken verschil geven. Daarbij kan het zijn dat je een late innestelling hebt gehad. Probeer je niet zo druk te maken al weet ik dat dat heel moeilijk is.
Mee eens! Er zijn hier meiden die worden 1 of 2 weken terug gezet en zelfs met die loopt het goed af. Ligt er helemaal aan wanneer je eisprong geweest is,weet je die precies?? Zo nee dan is je termijn juist heel goed. Weet je die wel dan kan het zijn dat je een late innesteling had,niet erg hoor. Geniet er lekker van!!
Bij de tweede dachten we dat ik 9 weken was. En leek pas 7 weken te zijn. Dit ivm meteen zwanger raken na de pil dus cyclus nog niet bekend. Bij jou zou het ook wel gewoon zijn dat je ei later was vandaar het verschil.
Hier ook een afwijking met dat termijn van een paar dagen. Snapte het ook niet want ik had mijn eisprong zelf gevoeld. Met 12 weken meting was deze wel conform mijn berekening. Zoals al gezegd werd kan een mm al paar dagen afwijking geven. Snap je bezorgdheid en snap ook niet zogoed de reactie die ze je gaven. Beetje onzorgvuldig
Dank voor jullie reacties! geeft weer hoop! Ik weet inderdaad wel exact mijn eisprong maar kan zijn dat de innesteling daarna lang duurde? Ben gewoon erg bezorgd. Ons meisje Fay had triploidie een ernstige niet met het leven verenigbare chromosoomafwijking en dat begint met achterblijven in de groei. Ik ben nu 41 en dan gaat er vaker wat mis en de schrik van vorige keer nu een jaar geleden ,zit er goed in. Nu twee lange weken wachten en dan weer naar het Radboud waar ze deze zwangerschap begeleiden. Nu maar hopen op flink misselijk blijven en geen bloedverlies. Ik hoop op beter nieuws!!!!!! Ellen
Hoi, bij de eerste was ik twee weken achteruit gezet, voelde me zo klote de 3 wacht weken. Maar 3 weken later bleek dat hun termijn inderdaad klopte. En bij deze zwangerschap weer een week achteruit gezet. En het groeit weer helemaal goed.
Ik had trouwens deze keer een positest op 2 mei, terwijl de echo aangaf dat hij ingenesteld is op 26 april... Ook appart
Bij mijn 2e dochter 1,5 week teruggezet, terwijl ik eisprong wist. Vk kon het niet echt verklaren. Dochter is geboren met 39+2 met een gewicht van 3750gr.