Hallo Dames, Vanochtend na een grote boodschap op de wc had ik wat lichtroze bloed met afvegen, ik vertrouwde het helemaal niet en belde meteen mijn VK, ze vroeg me of ik direct wilde komen want ze wilde even kijken waar het vandaan kon komen. Meteen naar de VK gegaan met lood in mijn schoenen, mijn benen trilde op de stoel van de angst, toen we op het beeld keken zagen we meteen een mooie vruchtzak, tot nu toe zag ik nog niets, dus was alweer bang voor een leeg vruchtzakje zoals vorige keer. Na wat inzoomen zag ik meteen een heel snel knipperend puntje, waarop de VK zei en kijk daar klopt een heel mooi hartje. Het was wel heel erg pril zei ze en nog heel erg klein dus mijn termijn klopt volgens mij niet. Het vruchtzakje zat mooi bovenin de baarmoeder en het vruchtje zat mooi aan het dooierzakje vast. Alles zag er perfect uit en ze zag geen reden voor foute afloop Ondanks dat ik weet wanneer mijn eisprong is geweest 10 sept is het vruchtje nog heel erg klein, VK gaf aan dat dit normaal is en wss een late innestelling. Ik ben zo enorm opgelucht. Nu moet ik volgende week weer terug komen om verder te kijken of het goed groeit. Sorry voor het lange verhaal maar ben zo blij en wil het gewoon even kwijt Liefs Sannie
Zojuist weer naar toilet geweest om te plassen, klein beetje bruin bloed in mijn maandverbandje en bij het afvegen ook wat bruin/lichtroze bloed? Is dit normaal dat het aanblijft houden? als het een vaatje is moet het toch stoppen?
Ik heb bij alle zwangerschappen bloedverlies gehad,heb veel miskramen gehad,maar ook 4 doorgaande zwangerschappen.Dus kan beide kanten op.Ik zou me niet te ongerust maken meid,veelal heeft het niets te betekenen.Helder rood met krampen,dan zou ik me zorgen gaan maken.
Hierbij de foto van de echo, kon niet te ver ingezoomd worden want dan werd het enorm vaag, boven het pijltje ligt een vruchtje. Zien jullie dit ook?