Omdat er altijd meiden zijn die dingen vinden die ik zelf niet vind.... Weet iemand een leuk vakantiehuisje voor de week van 27 mei, in de omgeving van Den Bosch, (max 30-35 minuten rijden met de auto). Wij gaan de badkamer dan laten verbouwen, en aangezien er behoorlijk gesloopt gaat worden en het ook wel fijn is om te kunnen douchen, zoeken we toch even een huisje. Dat moet alleen wel zo low-budget mogelijk Voorwaarden: max 30-35 minuten rijden van Den Bosch slaapplek voor 2 volwassenen, een kleuter en een baby (bedje kunnen we zelf meenemen, maar het moet ergens kunnen staan). televisie aanwezig mogelijkheid voor buitenspelen en/of zwemmen aanwezig op park of dichtbij Ben benieuwd of jullie iets kunnen vinden
Landal de Vers. Kan niet al te duur zeker op een normale week en missvhien ook met extra korting. Leuk park vooral voor de kinderen veel te doen : bos, speeltuin, indoorspeeltuinachtig ding, zwembad. Geen idee hoe ver het precies van den bosch is. Licht iets boven Venray (Overloon).
Kijk eens op bungalow special staan genoeg parken op in noord brabant en niet duur had er net al en 59.00 van maandag tot vrijdag alleen geen idee of die en zwembad had
Vinkeloord, in Vinkel? Geen idee wat daar de prijzen zijn. Misschien is er via booking.com iets te vinden?
Ik heb ff gekeken een midweekje vinkeloord kost 140-236 euro afhankelijk van t type bungalow. Valt reuze mee!
Landal het Vennenbos (Hapert) is echt heel erg leuk! Buiten- en binnenspeeltuin, heel leuk zwembad, leuk animatieteam (o.a. Puk en Pelle). Wij zijn afgelopen week weer een weekje geweest, gaan elk jaar . Heb gekeken en voor een midweek in de week van 27 mei kost een 6 persoons huisje (3 slaapkamers) 270 euro (inclusief alle extra kosten, beddengoed is inclusief). Dit is niet het allergoedkoopste denk ik maar wel heel leuk!
Keus genoeg joh! Persoonlijk zou ik De Katjeskelder in Oosterhout aanraden! Die hebben nu speciale kindervilla's voor dat midweek van 129. Dat is echt een aanrader, echt.
Katjeskelder is ook wel leuk. Ongeveer even duur als het Vennenbos voor 1 week. Zou dan persoonlijk voor het Vennenbos kiezen. Mooier park, mooier zwembad, een plaza, leukere animatie.
Hebben we idd vorig jaar ook een midweekje gezeten en daar heeft onze oudste (en wij dus ook) het enorm naar d'r zin gehad Thanks voor het zoeken, ben zelf momenteel ook behoorlijk moe en dan zie ik door de bomen het bos niet meer af en toe. Ga jullie tips eens even bij langs en dan gaan we een keuze maken