We krijgen een hondje!

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Veel plezier met de voorpret! Hier 2 hondjes en wat zou mijn leven kaal zijn zonder.

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Leuk! Hier ook een franse bull. Heerlijk hond (die nu even flink scheten ligt te laten naast me ;))
    Veel plezier met uitzoeken!

3. Screenshot_2013-04-23-12-18-31.jpg Bedankt voor je reactie! En leuk hoor dat schiet op. Gezellig een pup in huis.
    We kijken idd goed naar de voorwaarden enzo hoor en wat verstandig is.

Hebben nu met meerdere contact. O.a. Lord of Bulls uit Made.
    Ze hopen dat het teefje binnenkort loops is en dan dat het nestje ergens rond september naar huis mag is de planning. Hierboven is het reutje..

4. ingrus.net/frbull/en/details.php?id=32164
    Dit is het teefje..

Dit nogmaals de reu..ingrus.net/frbull/en/details.php?id=49194

Kosten rond de 1500 voor een pup..

5. Screenshot_2013-04-22-09-46-21.jpg
    En nog een fokker.. die heeft 2 nestjes gepland..
    1 Met Jubile Monique (1e plaatje)
    Het andere nestje met Crazy dotty (4e hondje in het rijtje)

6. Screenshot_2013-04-22-09-49-31.jpg met deze reu.. ook mooie combinaties lijkt me

7. Ik heb 9 nestjes om in de gaten te houden.. worden allemaal vd zomer ergens geboren als alles goed gaat..
    Mogen dan rond aug sept of okt naar huis..vanaf juni dus de websites goed in de gaten houden!
    De kleine weet trouwens van niks nog hihi

8. Lindanails

Lindanails Niet meer actief

Zijn er eigenlijk wachtlijsten bij de fokkers?

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hier 2 Franse bullen; ze zijn super eigenwijs en behoorlijk maf maar als je daarvan houd zijn het heerlijke honden. Ze hebben wel last van grootheidswaanzin, rollen het liefst in de modder om vervolgens op je schone bank te springen en hebben als dekidsop bednliggen net hun dolle 5 race minuten hahah. Zou ze niet meer kunnen missen.

10. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik heb een tijd op het bullenforum meegeschreven (is nu groep op FB geworden) en Els van 't Schouwseoekje is echt een leuke en lieve bulelnfokker.

geen aandelen verder hoor ;)

11. Heb nu genoeg fokkers gecontacteerd en nog geen een die iets zei over een wachtlijst iig.. :)

Draak. Daar hou ik wel van. Is de kleine meid ook haha..
    Alleen op de bank... dat uh gaat niet goedgekeurd worden ;)

Tuttie dat is goed om te horen. Vind t 2 mooie combinaties. Ben benieuwd!!!

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nee hier ook niet, maar ze zijn dan ineens wel watervlug:$:D

13. Hahaha ja dat is waar...

14. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Wat je ook kan doen is een afspraak maken met verschillende fokkers en dan heen gaan als ze geen nest hebben liggen. Op die manier kun je de ouder honden leren kennen. Wat voor karakter ze hebben, hoe sociaal ze zijn en ook hoe het fokbeleid is. Info inwinnen over de gang van zaken.

Op die manier kan je de verschillen zien en kijken wat voor jou belangrijk is en met welke fokker je de beste klik hebt. Weet wel dat veel fokkers van te voren pupkopers willen ontmoeten voor de pups weggaan. Voor jezelf ook wel prettig om te weten dat een fokker je 'goedkeurd' voordat je verlieft word op een pup en het achteraf 1 grote teleurstelling word.

In ons geval maar 1 fokker in nederland met mij formaat aussie die ook alles test dus bleef er weinig rond kijken over. Gelukkig was er gelijk al die klik met de fokker en zijn we gevallen voor 1 van haar teefjes. Die toen nog te jong was en we nog niet eens wisten of ze geschikt zou zijn voor de fok. Maar gelukkig was dat wel het geval en mogen we nu eindelijk gaan aftellen

15. Denise bedankt voor de tip!
    We wachten af welke teefjes er uiteindelijk loops worden in mei en als ze dan gedekt zijn. De echo afwachten.
    En bij de teefjes met een goeie echo. Bij die fokkers gaan we langs :)

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oooh Dees wat gaaf! :D
    Is ie eindelijk om. ;)
    Je had het er al langer over toch?

17. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Bulletjes zijn erg leuk!

Veel plezier met de voorpret!

Wij missen onze kruizing engelse bull Droopy nog steeds, mocht er ooit een pup komen dan word het een amerikaan.

18. Jusi, ja klopt. Al best lang ja! Aantal jaren al haha. Maar de kleine heeft m zo ver hoor!! Haha

Zo. Gisteravond mailtje gehad van 1 vd fokkers die we in de gaten houden. De twee teefjes zijn loops!

19. Al aan het verzinnen over namen..
    Kleine vind Elfie/Elvy leuk voor een meisje zoals ze zelf zegt. Voorzichting gepolst bij dr, want ze weet van niks!
    Mac(k) lijkt me wel leuk voor een reu..
    Heb nog een hele lijst namen. Moeilijk hoor!! hihi

20. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Elvy voor teefje, Elvis voor een reu!

Deel Deze Pagina