Dames, ik heb net de keukenkastjes opgeruimd en dingetjes tegen gekomen die wij niet meer gebruiken. Wie kan het gebruiken? Ophalen in Leiden, als het kan vandaag en anders morgen. Ik gun het iedereen maar vooral de mensen die niet in de positie zijn om lekkere spulletjes te kopen. - thee - cappuchino zakjes - dipstokjes - toastjes - marsmallows - aoli - pindakaas (1 boterham mee gesmeerd) - 2 spekstokken - zakje met snoep wat ik niet ken - zak pasta - pot bolognese saus - teriyaki saus Ongetwijfeld zal ik zo nog wel iets tegenkomen wat ook in de tas gaat.
Ik wil alleen even zeggen dat ik het zo lief van je vind ! Ik heb het zelf niet nodig, maar er zijn vast mensen die je blij kunt maken. Al betwijfel ik of juist die mensen het zelf zullen aangeven.
Lief van je, je hebt gelijk... Als je het niet durft aan te geven mag het ook per pb natuurlijk!! Ondertussen is er bijgekomen: - chocola - pak taksi - half pak rijst - chicken tonight saté Nu is echt alles opgeruimd in de kastjes
Zit je op facebook? Je hebt in de regio leiden veel gratis weggeef sites. Zoek maar even op ruilen geven verkopen ... Als niemand hier reageert de voedselbank?
Wilde ik ook als tip geven als je het hier niet kwijtraakt. Geregeld zet ik daar ook gratis spulletjes op. Zo raak je ze heel snel kwijt. Lief dat je dit doet!
Volgens mij is hier ook iemand die uit Leiden komt, kom alleen niet op dr naam, ze heeft toen ook een topic geopend over gratis of goedkope uitjes in de omgeving. Ik weet nog dat zij en haar man beide geen baan meer hebben en ze hebben dacht ik 2 dochters, wie weet kan zij het gebruiken? Hoop dat iemand op de nickname komt.
Best wel een flater hahaha.. Op fb wacht ik nog steeds op goedkeuring van de weggeefhoek en hier geen reactie. Ga morgen denk maar naar de voedselbank. Als ik iemand naar buiten zie lopen krijgt die nog 2 tassen extra van mij.
Das ook een aardig gebaar toch, ik denk dat er veel schroom is... ik onthoud je idee wel als ik weer eens ga opruimen...