hoihoi! ff vraagje, mijn buik is sinds gisteren al gezakt en ik vroeg mij af of dit al kan bij 34 weken? dit is mijn eerste zwangerschap dus ik weet het allemaal niet zo goed! kan het dat de baby al aan het indalen is? liefs Julia
Dat kan zeker! Is een normale tijd om in te dalen. Meestal gebeurt het voor 35 weken bij een eerste zwangerschap.
Heel normaal hoor. Ons meisje begon met indalen rond 33 weken, bij 35 weken (nu) is ze bijna helemaal ingedaald. Dat gaat soms met wat weeige pijn, en mijn buik is ook een stukje lager nu
Die van mij is ook al bezig met indalen en ik ben nog net geen 33 weken zwanger. 't kan soms wel een verdomde zeer doen zeg hahahaha
hier begonnen alle kids in te dalen tussen de 29 en 30 weken. Bij 34 weken lagen al mijn kids CVIBI (vast in het bekken dus).
idd, ik vind het ook geen pretje (echt krampen af en toe, zelfs in mijn liezen/benen), maar het heeft wel gezorgd dat ik mijn eetlust weer terug heb: mijn maag hoeft niet meer in mijn strot te wonen!
Haha herkenbaar. Vooral in mijn liezen doet het zeer. Soms heb ik het idee datik een bal tussen mijn benen heb. Maar wel fijn dat het maagzuur weer wat minder is *ff afkloppen*
Mijn verloskundige zei dat onze kleine ook al wat aan het indalen was maar die kon nog wel weer een stukje omhoog en dan weer naar beneden schieten ofzoiets zei ze....
Ja dat was bij mij met mijn controle bij 32/33 weken ook zo , maar twee weken later zat ze een heel stuk verder. Bij 33 weken zat mijn maag nog in de strot en merkte ik er niks van, het is pas de laatste week geweest dat ze duidelijk een eind naar beneden ging, en dat was ook voelbaar (daarvoor merkte ik niks van dat beetje indalen, nu is het echt met indalingsweeen/harde buiken/zichtbaar lagere buik).
Eva begon met 33 weken met indalen. Ik had zo'n pijn die ik niet kon verklaren en ik kon niet meer zitten van de pijn, was ziek naar huis gegaan en de verloskundige kwam langs en zag dus dat Eva aan het indalen was . Eva ging telkens ook weer iets omhoog, waarna ze weer ging indalen en ik weer indalingsween kreeg. Met 37 weken lag ze helemaal ingedaald en vast.
Hier met 32 weken al een stukje ingedaald en nu verder maar nog niet vast. Af en toe flinke krampen. M'n maag heeft praktisch niet in de verdrukking gelegen en blijf maar honger houden. hihi en de kilo's vliegen er lekker aan.
Haai, Heb af en toe behoorlijke pijnscheuten en was nieuwsgierig of het misschien met het indalen te maken had of dat ze lekker tegen de "juiste zenuw" aan het schoppen is... Ik heb dus regelmatig een behoorlijke pijnscheut die recht in mijn vagina (clitorus!!!!) schiet! Klap gewoon dubbel van de pijn...
Ik had bij het indalen echt krampen, soort van weeen maar dan minder pijnlijk. Maar niet dus af en toe een pijnscheut. Hier nu wel regelmatig pijnscheuten en pijn, maar dat komt volgens mij omdat de kleine soms wat afknelt. Soms ook wat pijnscheuten naar mijn vagina, dat is volgens mij mijn bekken.
haii ik ben zondag 31 weken zwanger van ons 3e kindje ik heb sinds gisteren ineens een erge menstruatie gevoel onder in me buik , en pijn in me liezen zal dit ook temaken kunnen hebben met het indalen heb dit nog nooit eerder zo gevoelt(niet bij de andere 2 zwangerschappen) Liefs Maria
hier wou ik dus net een onderwerp over openen.. mijn kleine is ook al ingedaald, al 2 weken ofzo. maar nu vraag ik me dus af of dat iets zegt over de bevalling. of dat eerder kan beginnen ofzo..???????????
Nee hoor, zegt niks over wanneer de bevalling begint. Helaas... Het kan zelfs ook zo zijn dat de kleine pas tijdens de bevalling indaald, of juist met 30 weken al...
Dat klinkt precies zoals ik het de afgelopen tijd ook gevoeld heb. Pijn in liezen (kramperig), steken in vagina, menstruatiekramp bij harde buiken. Vk zei: indalingsweeen. Volkomen normaal. Bij jou wel vroeg voor een derde kindje, maar is je kindje toevallig aan de grote kant? Ik zie dat je een groeiecho hebt. Meestal is het met verdere kindjes zo dat ze later indalen, omdat ze meer ruimte hebben (opgerekte baarmoeder).
hier ook de derde en deze ligt sinds 34 weken helemaal vast in het bekken. Groot is ze niet, ze zit onder de P2.3 en weegt nu bij 35,5 weken 1775 gram....