Bedankt voor jullie reacties en natuurlijk alle leuke winkeltips, die zullen zeker goed van pas gaan komen We voelen ons enorm bevoorrecht!
ach jee wat superleuk! gefeliciteerd met jullie zoon jongenskleertjes..leuke dan zijn iets lastiger te vinden dan meisjes kleren. de zara heeft wel altijd een leuke collectie, de h&m zo nu en dan... v&d maar ik vind persoonlijk dat die soms erg prijzig zijn voor zo een klein lapje stof waar het kind niet eens 3 maande mee vooruit kan.
gefeliciteerd! wij hebben ook pas te horen gekregen dat we een zoontje krijgen! en ik vind het veel makkelijker, jongenskleertjes uitzoeken! maar dat komt waarschijnlijk omdat ik al een zoontje heb. ik hou zelf heel erg van name it noppies vingino z8 noppies vooral bij kleintjes en vingino en z8 voor als ze wat groter zijn (niet de eerste maanden zeg maar) ik haal ook regelmatig wat bij de hema, tuunte en h&m.
Gefeliciteerd, wij hebben ook een echo laten maken (17 week) ook omdat we zo benieuwd waren en geen geduld voor 20 week echo.. En ook wij krijgen een jongetje (eerste kindje), moet nog shoppen maar ga eerst zaterdag naar de 9 maanden beurs.