Iemand een orginele manier om het nieuws te brengen aan de familie Wij dachten aan een shirtje met tekst maar die kosten 20,- (beetje veel)
Je heflbt zelf niet direct heel veel aan mijn voorbeeld denk ik.. Mijn ouders had ik het als volgt vertelt. . zij wisten trouwens niet dat ik al een jaar met de pil was gestopt.. ik ben naast mn vaste werk fotograaf en zij ze dat ik deze week mijn tot nu toe mooiste foto had gemaakt.. en liet ze een close up foto van mn clear blue test zien mn vader deed zn leesbril op en keek eerst zo van.. wat is dit dan voor foto?? Tot ie zwanger 2-3 zag staan. Toen moest ie eerst ff huilen En voor de niet close mensen.. afgelopen week op Facebook een foto gepost tot net voorbij mn buikje.. met de tekst erbij: mijn zus heeft nn haartjes geknipt, ff likje verf erin.. die boblijn komt steeds dichterbij! En maar afwachten wie als eerste iets over het kleine ronde buikje durfde te zeggen na 10 min 1 privé bericht.. openbaar na een foute hint van een vriendin pas na 10 uur de eerste. . Dan zag ik het toch goed! Gefeliciteerd! hahaha. ben heel benieuwd naar je plannen! Wat me ook altijd wel leuk leek om te doen, maar bij mij anders gelopen.. een champagne/prosecco fles hervullen met melk en dat wanner je op visite komt (of zij bij jou) opschenken in champagne glazen ^_^
Bij de eerste hadden we een gedichtje ingelijst, was net terug voor werk uit Maleisië, dus zij dachten dat ik iets van daar had meegenomen. De tweede keer, bij de ene ouders gewoon tijdens het eten een opmerking over of mijn varkenshaasje wat meer doorgebroken kon en bij mijn schoonouders hadden we een extra vliegticket gemaakt met een due date ipv departure date en als naam child baby/achternaam. Carrier ma(ma) we gingen met hun op vakantie.