Hoi allemaal, Het ontrafelen van echo foto's is echt niet aan mij besteed. Ik vraag me daarom ook af of het geslacht hier zichtbaar is. Deze echo is gisteren gemaakt en was 15 weken en 2 dagen zwanger. Alvast bedankt!
moeilijk.. een clitoris ziet er bij een meisje ook zo uit op dit termijn. staat ook op al mijn echofoto's van 15/16 weken clitoris is bij 16 weken 3mm en een piemel 6 mm bij 16 weken
hmmm moeilijk. Maar mijn echo foto lijkt precies op die van jou en ik krijg een meid. dus ook ik zeg een meisje maar goed, kan nog altijd een jongen zijn. hahaha
Dank je wel voor jullie antwoorden!! Ik ben zo benieuwd... Zijn er nog meer 'ervaringsdeskundigen' die een gokje willen wagen?
Een zijfoto is niet echt een betrouwbare foto voor een geslachtsbepaling.. zoals eerder gezegd; clitoris en piemel steken op dit termijn allebei uit. Heb je geen potty shot? (Een foto van onderaf, dat je tegen de billetjes aankijkt?)
Wilde ze het bij de echo niet vertellen? Wij hebben met week 14+3 een pretecho laten maken waarop ze duidelijk zagen dat het een jongetje was.. Inmiddels met 5 andere echo's ook bevestigd hihi
@Tummetje: Nee, ik heb geen potty shot helaas. @Dansdocent We wilden eerst het geslacht niet weten en hadden dit ook aangegeven. Eenmaal thuis begon het toch te kriebelen en heb toen mijn gyn. opgebeld met de vraag of ze naar het geslacht had gekeken. Ze vertelde me dat ze niet 100 procent zeker was en daar liever nog geen uitspraak over wil doen. Ik vrees dat we nog wat geduld moeten hebben.