Ik wilde het even van me af schrijven...afgelopen week is mijn vader plotseling overleden. Maandag was ik nog bij mijn ouders en was zijn toestand zwak maar niet kritiek...later die avond werd ik gebeld dat hij een hartstilstand had. Met zijn allen naar het ziekenhuis waar hij nog tot kwart voor vijf heeft gevochten voor zijn leven maar helaas mocht dat niet meer baten. Hij bleek een enorme tumor in zijn lever te hebben waar we niks van wisten, waardoor hij gewoon op was. Het was een enorm moeilijke week voor iedereen. Mijn moeder maakte zich erge zorgen om mij. Ik was vorige week 30 weken zwanger en ik vind het erg moeilijk te bevatten dat hij ons kindje nooit zal zien. Hij keek er zo ontzettend naar uit! ik denk dat de komende maanden nog erg moeilijk zullen zijn, gelukkig krijg ik een hoop steun van mijn lieve vriend, familie, vrienden en collega's! Liefs Mowtom
hoi meid gecondoleerd met het verlies van je vader het is niet gek dat je het er moeilijk mee hebt hoor huil lekker uit bij je vriend en familie enzo ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen
Gecondoleerd met dit verlies Zeer spijtig dat hij de beeb niet mee kan maken.. Gelukkig heb je veel steun!
Goh meid wat erg! Gecondoleerd. Ik hoop dat je je verdriet vlug een plekje kan geven. In zo'n situatie is het vreselijk dubbel. Sterkte
Heel veel sterkte! Ik weet zeker dat hij trots van boven af op jullie neer zal kijken knuffel van sas
Tjee, wat verschrikkelijk. Een van je ouders verliezen is wel een van de ergste dingen, helemaal tijdens de zwangerschap waarbij leven en dood zo dicht bij elkaar liggen. Ik wens je alle sterkte en kracht die je nodig hebt om dit een plekje te kunnen geven. Probeer ondanks alles toch een beetje te genieten van de laatste weken van je zwangerschap. Het kan je ook door deze rotperiode heen slepen. Gelukkig heb je veel lieve mensen om je verhaal en gevoelens mee te delen! groetjes anneh
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. Om een van je ouders te verliezen is heel erg en dan ook nog tijdens je zwangerschap. Ik hoop dat je laatste weken zwangerschap goed verlopen en de steun van iedereen om je heen kun je goed gebruiken nu en alle hulp die ze aan bieden ook. Sterkte meid