Hebben jullie leuke ideen voor een jongensnaam met twee of drie lettergrepen? Mag ook meer lettergrepen zijn. We hebben nu een zoontje met een echt korte achternaam, maar het lijkt met leuk om voor zijn broertje een iets langere naam te hebben. Idee van namen die we leuk vinden, Casper, Julian, Silvijn of Lucas. Sebastiaan bijv., vind ik dan weer te lang.
Alvast bedankt voor de namen. Staan veel leuke tussen Tobias zal ik eens met mijn man overleggen. Casper is idd een hele leuke naam, we twijfelen wel omdat de achternaam ook een harde K klank heeft. Jesper/Jasper vallen af omdat we die al vergeven is in de vrienden kring.
Benjamin Daniël Florian Hessel Jeroen Jesper Maurits Matthias Matthijs Micha Milan Raphael Rogier Rutger Simon Tobias Thomas Valentijn
Silvan Kyan ryan Duncan finnian William Yorrick yannick Fabian Justin Melvin Sander Samuel Michael Jurre Jurriaan Collin Melle Robin Bodhi Jelle
Casper en Silvijn vind ik leuk! In dat genre: Floris, Joris, Melvin, Jelmer, Siebe, Teije, Levijn, Nander, Tibbe
Thanks meiden ik zie hele leuke namen voorbij komen. Van het weekend nog maar eens in conclaaf met mijn man...gelukkig ben ik pas 24 weken onderweg, dus we kunnen nog even goed nadenken!