Ik ben zelf ook nog niet overtuigd. Ik hou meer van Hollandse namen. Dat het niet mis kan gaan met uitspreken. Maar ja ik moet de 2e serieuze bijdrage van m'n lief wel serieus overwegen natuurlijk en met een goed argument komen haha.
Ik ben misschien de enige hier maar moest meteen aan Balou denken... Die beer uit the Jungle Book! Als ik het zo zie staan, zou ik het dus ook uitspreken als 'Valoe'. Heb de naam trouwens nooit eerder gehoord..
Valou/Falou is een heel zeldzame maar wel bestaande naam. Ik zou m ook uitspreken met "oe". Klinkt leuk.
Valloe, met de klemtoon op oe. Ik kan er wel aan wennen. Leuke naam om te horen, maar het klinkt inderdaad in eerste instantie een beetje als Balou uit jungle boek en dat klinkt nogal lomp. Het klinkt op de een of ander manier niet helemaal af, maar wel een naam waar je aan kan wennen. Nu ik het een paar keer in m'n gedachten herhaald heb zou het best een naam voor hier kunnen zijn. En iedereen vindt de namen van mij kinderen prachtig, nadat ze eraan gewend zijn, want ze zijn wel bijzonder