Gooi het toch maar hier in de groep omdat we niet kunnen kiezen en de tijd inmiddels toch wel hard gaat ben alweer 34 weken in verwachting van ons tweede dochtertje. De namen waar tussen aan het twijfelen zijn: AMARANTE ( JOY) met of zonder???? ISABELLE. Ons eerste dochtertje heet BEAUDINE...weet niet of dat iets uitmaakt hoor
Ik ken een Amarins, en dat vind ik ook erg mooi. Ik zou dus voor Amarante gaan, maar dan wel zonder joy.
Isabelle vind ik supermooi! Amarante vind ik niet mooi, maar als je daarvoor gaat zou ik 't zonder Joy doen.
Isabelle. Waar ik vroeger woonde was een gehandicapten instelling die Amarant heette, dus als ik de naam Amarante hoor zal ik het altijd daar mee associeren..
Beaudine en Isabelle vind ik super mooi bij elkaar passen! Die andere naam vind ik niet zo mooi, sorry!
Isabelle vind ik een mooie naam, daar zou ik voor kiezen. Amarante heb ik hetzelfde mee als Truus, hier is het een instelling voor gehandicapten. Truus heeft hier vroeger blijkbaar in de buurt gewoond
Ik vind Isabelle een prachtige naam, en Amarante echt vreselijk... sorry. Ik vind Joy ook leuk, maar bij beide voornamen niet passen, veel te kort en modern om te combineren met Isabelle of Amarante vind ik.
Isabelle! Amarante is een organisatie waar wij deze zomer een vakantiehuis hadden geboekt. Vandaar dat die voor mij afvalt, ik vind het eerlijk gezegd ook niet als naam te herkennen. Sorry
Isabelle! Mooie naam. Amarante vind ik niet mooi, moest ook gelijk denken aan één of andere organistie
Nog een (ex)brabander, die Amarant kent als zorginstelling.... Isabelle en Beaudine vind ik sowieso érg mooi bij elkaar
Haha wat grappig dat voor iedereen amarante afvalt als naam....die naam heeft eigenlijk onze voorkeur. Wij kennen het natuurlijk niet als zijnde zorginstelling of reisorganisatie....het is dus wel het overdenken waard of we haar dan wel zo willen gaan noemen.
Amarins vind ik een hele mooie naam, veel leuker dan Isabelle (echt een vreselijke naam, tuttig en nep-chique). Ik kies dus voor Amarins ipv Amarante.