Gisteren het "verlossende" woord gekregen, we krijgen een jochie! Nu hebben we 2 namen over namelijk Raf Enzo
Hmm, allebei niet mijn smaak, maar ik ga voor Raf! Bij Enzo lees ik altijd "en zo" en moet ik ook altijd meteen aan een Italiaans kindje denken.
Wat grappig, het is nu 50/50.... Ik heb met Enzo het zelfde wat jullie zeggen, "en zo." Hadden mijn man en ik het gisteren ook over maar hij zegt dat als je de klemtoon meer op "en" legt dat het dan niet zo is... Haha. Maar goed Enzo is zijn nr 1 en Raf die van mij! Ravi vind ik trouwens ook wel een leuke optie.....
Ik heb op Enzo gestemd. Als Ravi/Rafi de andere optie was geweest had ik daarop gestemd, maar ook ik vind Raf niet af...
hier sluit ik me bij aan . Raf vind ik mooi en stoer... Hoewel ik bij dit 'soort' namen het altijd wel mooi vind, als de volledige naam Rafael is ofzo...
Moeilijk.... Bij Raf zou ik voor Rafael gaan en bij Enzo voor Renzo. Maar dat vraag je natuurlijk niet als ik moet kiezen zou ik voor Enzo gaan
Ik heb niet gestemd omdat ik ze allebei niet mooi vind en dat zou alleen maar je poll in de war schoppen. Als ik echt zou moeten kiezen zeg ik toch maar Enzo..
Beide namen vind ik wel okay.. maar voor Enzo moet papa of mama echt Italiaans zijn. En het straalt er zo vanaf ... papa houdt van Ferrari! Nee, dan liever Raf... dat heeft nog iets Hollands simpels.. hou ik wel van
bij enzo moet ik idd aan een papa denken die gek is van ferrari. maar eerlijk is eerlijk onze jongste heet duke, en papa reed toendertijd op een ducati, mensen dachten dat hij vernoemd was, niet zo!!!! maar enzo vind ik dus niet zo leuk. bij raf moet ik heel eerlijk denk aan sylvie meis die over "haar" raf praat. als ik moet kiezen ga ik voor raf. maar ravi vind ik ook stoer!! succes, en niet teveel aantrekken van alle meningen he, als jullie het geweldig vinden moet je het gewoon doen. groet